Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 15:29

Dat ik mezelf schuldig voel tegenover m’n peerd, die net wat minder aandacht krijgt dan normaal, door verhuizing verder weg, gewoon werk,zelf geen zin om te rijden voor de warmte.. en omdat ik verder weg ben gaan wonen zou zus vaker gaan, maar die heeft nu een longontsteking dus ik ga alsnog elke keer heen en weer..
Is allemaal niet erg voor even, maar daardoor wordt ze wel ff wat minder/niet gereden. Ze komt wel gewoon 10-14 uur per dag buiten en krijgt lekker dr ruwvoer enzo, maar tòch.

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 15:44

Ik denk dat ze de vakantie {:} niet erg zal vinden hoor.Maak je geen zorgen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 15:57

Mijn zusje kom op je bent 19 en het lukt nog steeds niet om de voordeur op slot te doen en het licht uit te doen zo moeilijk is het allemaal niet

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 16:07

Benthhh schreef:
Dat ik mezelf schuldig voel tegenover m’n peerd, die net wat minder aandacht krijgt dan normaal, door verhuizing verder weg, gewoon werk,zelf geen zin om te rijden voor de warmte.. en omdat ik verder weg ben gaan wonen zou zus vaker gaan, maar die heeft nu een longontsteking dus ik ga alsnog elke keer heen en weer..
Is allemaal niet erg voor even, maar daardoor wordt ze wel ff wat minder/niet gereden. Ze komt wel gewoon 10-14 uur per dag buiten en krijgt lekker dr ruwvoer enzo, maar tòch.

Zeker met de warmte zal je paard minder rijden niet erg vinden. En als ze wel lekker buiten komt en eten krijgt.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 16:11

Zebrastreep schreef:
Mijn zusje kom op je bent 19 en het lukt nog steeds niet om de voordeur op slot te doen en het licht uit te doen zo moeilijk is het allemaal niet

Wacht maar, dat kan nog heel lang duren. :+ Ken ze op 25 jaar dat ze dat nog steeds vergeten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 16:24

Haha je wilt niet weten hoevaak ik al per ongeluk mij zelf heb buitengesloten met dus de sleutel nog binnen...
Ik woon toch al jaren op mezelf...
Tegelijkertijd is dat een mega ergernis aan mezelf _O-
Maar het licht uitdoen lukt dan weer wel :P

Door deze ergernis heeft iemand in de buurt ook maar een sleutel van mijn huis. O:)

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 16:31

Ineke2 schreef:
Haha je wilt niet weten hoevaak ik al per ongeluk mij zelf heb buitengesloten met dus de sleutel nog binnen...
Ik woon toch al jaren op mezelf...
Tegelijkertijd is dat een mega ergernis aan mezelf _O-
Maar het licht uitdoen lukt dan weer wel :P

Door deze ergernis heeft iemand in de buurt ook maar een sleutel van mijn huis. O:)

Hier ook :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 16:37

Geen zin in werk heb hierna godzijdank een week vakantie.

Had ook voor de elfde vrij gevraagd omdat ik dan nog even naar het ziekenhuis moet in de middag en zei dat ik in de avond wel kon werken omdat ik 24 uur mijn bloeddruk moet meten en dat kastje moet terugbrengen. maar nu hebben ze me om 4 uur ingeroosterd. Dat is geen avond he??

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:15

Nayomie schreef:
Zebrastreep schreef:

Wacht maar, dat kan nog heel lang duren. :+ Ken ze op 25 jaar dat ze dat nog steeds vergeten.

Oh jee ik begin mijn hoop dan nu wel te verliezen :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 18:05

Aan mijn broertje die er niet tegen kan dat ik niet zo goed in het spelletje ben waardoor we dus wel eens af gaan :') Kom op gozert.

Aan de andere kant is het ook wel hilarisch.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 18:20

DPD -:(- twee zakken kattengrind zouden gister bezorgd worden. Kreeg in de ochtend mail dat ze tussen 13-14 zouden komen. Ik zou om hlf 2 weg moeten, dus bezorgdatum verzet naar dinsdag 4 augustus want dan ben ik de hele dag thuis.

Kom ik gisteravond huis, heb ik een mail van DPD: helaas, u was niet thuis. We hebben het pakket vandaag, dinsdag 4 augustus bezorgd op nr 128. (Ik woon op nr 81.) Om 13.04u.

A: waarom bezorg je toch, terwijl ik heb aangegeven het op een andere dag te willen.
B: hoe kan je in de toekomst bezorgen? Het was gister vrijdag, geen dinsdag.
C: ik was gewoon thuis om 13.04, er is niet aangebelt?
D: waarom helemaal aan het einde van de straat bezorgd ipv bij 1 vd winkels beneden mijn huis die gewoon open waren?

Het lijkt mij uiterst onwaarschijnlijk dat een postbezorger in 30+ graden met een pakket van ruim 20kg gaat lopen terwijl hij ook dichterbij kon bezorgen.

En natuurlijk toen ik naar huisnr 128 liep, wist de bewoner van niets. Dus hij is niet daar bezorgd. Ook niet bij de winkels, waar dan wel? -:(- klachten formulier ingevuld en nu wachten tot ze erachter zijn waar mijn pakket is.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 18:56

Nayomie schreef:
Zebrastreep schreef:

Of gewoon de tv aanlaten. :')

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 19:12

Lestrange01 schreef:
Geen zin in werk heb hierna godzijdank een week vakantie.

Had ook voor de elfde vrij gevraagd omdat ik dan nog even naar het ziekenhuis moet in de middag en zei dat ik in de avond wel kon werken omdat ik 24 uur mijn bloeddruk moet meten en dat kastje moet terugbrengen. maar nu hebben ze me om 4 uur ingeroosterd. Dat is geen avond he??

Ik zou gewoon zeggen, zeker als je het via whatsapp of op papier hebt aangegeven: ik neem aan dat dit een foutje is, ik kan echt pas vanaf 17/18u, zie vrijvraagbrief/appje en ik kan niet om deze afspraak heen.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 20:23

Fiets sleutel kwijt.

Zit nu chagrijnig boven.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 23:27

Aan mensen die op dagen als deze niet door hebben dat zij niet de enigen zijn die willen afkoelen. Heel leuk, zo'n stel hier net door de straat: lekker nog een rondje door de woonwijk lopen nu het afgekoeld is, lekker gezellig kletsen ook. Newsflash, mensen hebben de slaapkamerramen open omdat ze door de warmte niet kunnen slapen, hou ajb je klep dicht als je op dit tijdstip door een woonwijk wilt banjeren

Grr ik wil slapen

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 23:48

Aan de mensen die hun jongere kids (eentje van een jaar of tien afwisselend met eentje van 12) savonds laat met de hond laten lopen, een grotere hond ook (ridgeback) maar dan ook echt > los door de wijk... een hond welke ook echt een mega ongeleid projectiel is die elke keer op onze hond afvliegt om te spelen en dan krijgen ze ‘m weer niet te pakken (Of hij begint te grommen en happen) dus blijf je dan even netjes staan zodat ze ‘m beter te pakken krijgen en door kunnen lopen (en Arya weet het nog prima te negeren al is het wel uitnodigend natuurlijk). En 5m verder laten ze ‘m weer los met het commando ‘loop maar vooruit’ wiizend naar huis toe (ik rol even dramatisch met m’n ogen en doe een facepalm) en rent ie weer op onze hond af natuurlijk, druk doen, rondjes om dr heen rennen en uitdagen en dan begint Arya bij die tweede x wel te blaffen omdat ze natuurlijk ook hyper wordt en wil spelen (ook nog een jonge hond van 1 jaar) HOUD JE HOND AAN DE LIJN gvd. Dit gaat nu al een jaar zo... on geloof lijk. Ze mogen blij zijn ook dat die nog nooit aangereden is, ongeleid projectiel dat het is. En ik ben zo blij dat Arya’s loopsheid achter de rug is want anders hadden we ons daar ook nog zorgen over moeten maken. Maar echt, ben er nu wel langzamerhand klaar mee. En elke keer sturen ze de kinderen naar buiten voor die korte rondjes door de wijk. Onverantwoord gedoe, bah... sorry, het zit me niet tot hier, maar tot HIER *gooit d’r armen mega hoog de lucht in*

Zo, kots modus weer uit maar pfft.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 01:06

Schijt irritant is dat he telpeva.
Hier erger ik me aan mijn. Moeder die videobelt tot nu. En mij wakker houd er mee. Nu doet ze zelf dr telefoon weg en met een paar minuten hoor je snurken Lekker ik ben klaar wakker ondertussen.

Edit: bril niet op en typos er door.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 06:35

Waarom vond ik het een goed idee om mij aan te melden voor een shoot. Het is veel te vroeg voor een zondag :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 06:52

cursebreaker schreef:
Aan de mensen die hun jongere kids (eentje van een jaar of tien afwisselend met eentje van 12) savonds laat met de hond laten lopen, een grotere hond ook (ridgeback) maar dan ook echt > los door de wijk... een hond welke ook echt een mega ongeleid projectiel is die elke keer op onze hond afvliegt om te spelen en dan krijgen ze ‘m weer niet te pakken (Of hij begint te grommen en happen) dus blijf je dan even netjes staan zodat ze ‘m beter te pakken krijgen en door kunnen lopen (en Arya weet het nog prima te negeren al is het wel uitnodigend natuurlijk). En 5m verder laten ze ‘m weer los met het commando ‘loop maar vooruit’ wiizend naar huis toe (ik rol even dramatisch met m’n ogen en doe een facepalm) en rent ie weer op onze hond af natuurlijk, druk doen, rondjes om dr heen rennen en uitdagen en dan begint Arya bij die tweede x wel te blaffen omdat ze natuurlijk ook hyper wordt en wil spelen (ook nog een jonge hond van 1 jaar) HOUD JE HOND AAN DE LIJN gvd. Dit gaat nu al een jaar zo... on geloof lijk. Ze mogen blij zijn ook dat die nog nooit aangereden is, ongeleid projectiel dat het is. En ik ben zo blij dat Arya’s loopsheid achter de rug is want anders hadden we ons daar ook nog zorgen over moeten maken. Maar echt, ben er nu wel langzamerhand klaar mee. En elke keer sturen ze de kinderen naar buiten voor die korte rondjes door de wijk. Onverantwoord gedoe, bah... sorry, het zit me niet tot hier, maar tot HIER *gooit d’r armen mega hoog de lucht in*

Zo, kots modus weer uit maar pfft.

Dat is ook echt verschrikkelijk. Kun je de ouders daar op aanspreken?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 07:50

Dat het veel te vroeg is om al naar Amsterdam te reizen :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 08:10

Ik zou ook de ouders aanspreken Cursebreaker, anders gaat dit sowieso niet veranderen.

Mensen die na 23 uur nog hardop praten in een woonwijk zijn zeker schijtirritant.

Gisteren hier trouwens na 22 uur weer 2 knallen, Ik vermoed vuurwerk, omdat er steeds daarna geschreeuwd werd en er een tijdje tussen die knallen zat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 08:27

Lau schreef:

Het is nooit te vroeg voor Amsterdam :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 08:35

Anoniem schreef:
Lau schreef:

Het is nooit te vroeg voor Amsterdam :+

Daar zijn de meningen over verdeeld :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 09:36

Nou het is ook te vroeg om te werken :+
Was al vroeg wakker en heb mezelf uiteindelijk naar werk gesleept (ik kan en mag nu zelf klein beetje uren sturen dus later is geen probleem).
Maar nu zit ik in de auto voor het hek.
En ik heb géén zin om eruit te komen _O- dus ik zit op mijn gemak te bokken, te drinken en in de spiegel naar mijn nog steeds pijnlijke ogen te staren.

Iemand die met 6 weken oude kuikens wil werken vandaag? Meld je maar :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 09:42

Dat ik me nu al loop druk te maken of ik het ga overleven om alleen met aanhanger te rijden (en heen met lege aanhanger en een stukje terug) ik hoop dat die vriend waarbij ik wat ophaal even mee wil ofzo hahaha

Ik rijd overigens dan met een auto waar ik amper in rijd en moeilijk doet met starten. Dus zal wel weer mooi voor banketstaaf staan als ik weg wil rijden.