Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benthhh schreef:Dat ik mezelf schuldig voel tegenover m’n peerd, die net wat minder aandacht krijgt dan normaal, door verhuizing verder weg, gewoon werk,zelf geen zin om te rijden voor de warmte.. en omdat ik verder weg ben gaan wonen zou zus vaker gaan, maar die heeft nu een longontsteking dus ik ga alsnog elke keer heen en weer..
Is allemaal niet erg voor even, maar daardoor wordt ze wel ff wat minder/niet gereden. Ze komt wel gewoon 10-14 uur per dag buiten en krijgt lekker dr ruwvoer enzo, maar tòch.
Ineke2 schreef:Haha je wilt niet weten hoevaak ik al per ongeluk mij zelf heb buitengesloten met dus de sleutel nog binnen...
Ik woon toch al jaren op mezelf...
Tegelijkertijd is dat een mega ergernis aan mezelf![]()
Maar het licht uitdoen lukt dan weer wel
Door deze ergernis heeft iemand in de buurt ook maar een sleutel van mijn huis.
Nayomie schreef:Zebrastreep schreef:Mijn zusje kom op je bent 19 en het lukt nog steeds niet om de voordeur op slot te doen en het licht uit te doen zo moeilijk is het allemaal niet
Wacht maar, dat kan nog heel lang duren.Ken ze op 25 jaar dat ze dat nog steeds vergeten.
Lestrange01 schreef:Geen zin in werk heb hierna godzijdank een week vakantie.
Had ook voor de elfde vrij gevraagd omdat ik dan nog even naar het ziekenhuis moet in de middag en zei dat ik in de avond wel kon werken omdat ik 24 uur mijn bloeddruk moet meten en dat kastje moet terugbrengen. maar nu hebben ze me om 4 uur ingeroosterd. Dat is geen avond he??
cursebreaker schreef:Aan de mensen die hun jongere kids (eentje van een jaar of tien afwisselend met eentje van 12) savonds laat met de hond laten lopen, een grotere hond ook (ridgeback) maar dan ook echt > los door de wijk... een hond welke ook echt een mega ongeleid projectiel is die elke keer op onze hond afvliegt om te spelen en dan krijgen ze ‘m weer niet te pakken (Of hij begint te grommen en happen) dus blijf je dan even netjes staan zodat ze ‘m beter te pakken krijgen en door kunnen lopen (en Arya weet het nog prima te negeren al is het wel uitnodigend natuurlijk). En 5m verder laten ze ‘m weer los met het commando ‘loop maar vooruit’ wiizend naar huis toe (ik rol even dramatisch met m’n ogen en doe een facepalm) en rent ie weer op onze hond af natuurlijk, druk doen, rondjes om dr heen rennen en uitdagen en dan begint Arya bij die tweede x wel te blaffen omdat ze natuurlijk ook hyper wordt en wil spelen (ook nog een jonge hond van 1 jaar) HOUD JE HOND AAN DE LIJN gvd. Dit gaat nu al een jaar zo... on geloof lijk. Ze mogen blij zijn ook dat die nog nooit aangereden is, ongeleid projectiel dat het is. En ik ben zo blij dat Arya’s loopsheid achter de rug is want anders hadden we ons daar ook nog zorgen over moeten maken. Maar echt, ben er nu wel langzamerhand klaar mee. En elke keer sturen ze de kinderen naar buiten voor die korte rondjes door de wijk. Onverantwoord gedoe, bah... sorry, het zit me niet tot hier, maar tot HIER *gooit d’r armen mega hoog de lucht in*
Zo, kots modus weer uit maar pfft.