Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) : fijne kledinstukken
MamaMiesje schreef:Ik heb ook mijn 2e doos besteld, dit zal erin zitten:
[ [url=m/TjsIoY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had alleen ook om een rokje gevraagd, dat zit er niet bij. En ik twijfel over het model en vooral de kleur van die lichte broek, maar we zullen zien.
Van de 1e doos heb ik onderstaand kledingstukken gehouden:
[ [url=m/QFDaEw.jpg]Afbeelding[/url] ]
De spijkerbroek was van Garcia; fijn merk. Zit lekker, valt op maat, wordt niet 'flodderig'
De blousejes vond ik nogal duur, maar het moet gezegd: ze blijven mooi en staan mooi en zitten lekker.
Het vest en de trui beetje zelfde verhaal (ik ben een knieperd) : fijne kledinstukken
En gympen zijn sowieso altijd goed

mariekeoo schreef:[ [url=m/GVtaPG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n64oAb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OtSfSc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind mijn pakket best saai.
Maar laat het wel komen en zie het wel. Maar ben nog niet dol enthousiast...

zonnebloem18 schreef:Fleurtjeuh: Ik vind de zwarte spijkerbroek, het vans shirt en het spijkerjasje niet veel voor je doen. De rest is leuk, gestreepte broek zou ik houden als ik jou was.
MoonWencke: leuke box, lekker fleurige shirts fijne basics.
MamaMiesje: Wat een goede box.
Mariekeoo: Beetje simpele box inderdaad, maar op zich wel goed te combineren. Als je op zoek was naar iets spannenders/fleurigers kan je dat misschien nog wel doorgeven.
iirrssjjee: Ik snap wat je bedoeld, maar ik vind het wel een leuke box. Heb je een linkje van dat jurkje voor mij?
Ik zou zelf 80 euro wel voor een kwalitatief goede jurk over hebben. Afgelopen zomer 2 jurkjes gekocht 1 van 70 euro en 1 van 30 euro. Die van 30 kan eigenlijk wel weg want de pasvorm is niet mooi meer en hij is erg pillig, terwijl de duurdere er als nieuw uit ziet. Ze zijn ongeveer even veel gedragen en gewassen.
Misty444 schreef:Als je de klantenservice belt, nemen ze vrijwel meteen op! Tenminste dat was bij mij altijd zo!
iirrssjjee schreef:Hey!
Mijn box was 10x niks... Uiteindelijk 1 jurkje gehouden, maar ik wil m nu toch alsnog terugsturen... Iemand enig idee hoe dat moet? Ik kan namelijk geen feedback meer geven en heb alle andere artikelen uit de box al retour gestuurd.... heb de klantenservice al gemaild en via facebook messenger een bericht gestuurd, maar nog geen reactie.
Heb een andere box vesteld bij een andere styliste. Die heeft wel een hele leuke preview en de box is onderweg! Veel mesnen zoyden dit een saaie box vinden, maar ik vind m erg leuk!
[ [url=m/v8rKLX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cWvNXK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Orizw9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cbwSs6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GGcoeD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het jurkje gaat denk ik weg, want kost 80 euro. En daar draag ik het echt te weinig voor! Rokje hetzelfde verhaal, kost 50 euro.
Jumpsuit lijkt me heel gaaf!
Annet73 schreef:Mag ik de link van je jumpsuit?
iirrssjjee schreef:Annet73 schreef:Mag ik de link van je jumpsuit?
Dat is als het goed is deze!
https://www.zalando.nl/wal-g-jumpsuit-n ... 7-k11.html