Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 19:51

Ik kreeg zojuist m'n stylecard. Via de mail. Dat is ook de eerste keer dat ik zoiets ontvang :')

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 21:37

Had Zalon al ooit eerder gezien, maar toen geen zin gehad om alle vragen te beantwoorden. Tijdje terug dit topic ontdekt, af en toe meegelezen en vanmorgen dan toch overstag gegaan en een box aangevraagd. Ging heel erg snel met mijn styliste; de definitieve box is al bekend. En nu vol verwachting uitkijken naar het moment dat de box geleverd wordt!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 21:55

eerste combi met short is top en de laatste met blauwe shirt ook.
ik vind het Vans shirt ook gaaf, en die schoenen passen er ook goed bij.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 22:30

Ik heb ook mijn 2e doos besteld, dit zal erin zitten:
Afbeelding
Had alleen ook om een rokje gevraagd, dat zit er niet bij. En ik twijfel over het model en vooral de kleur van die lichte broek, maar we zullen zien.

Van de 1e doos heb ik onderstaand kledingstukken gehouden:
Afbeelding
De spijkerbroek was van Garcia; fijn merk. Zit lekker, valt op maat, wordt niet 'flodderig' :j
De blousejes vond ik nogal duur, maar het moet gezegd: ze blijven mooi en staan mooi en zitten lekker.
Het vest en de trui beetje zelfde verhaal (ik ben een knieperd := ) : fijne kledinstukken +:)+
En gympen zijn sowieso altijd goed :D

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 22:38

MamaMiesje schreef:
Ik heb ook mijn 2e doos besteld, dit zal erin zitten:
[ [url=m/TjsIoY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had alleen ook om een rokje gevraagd, dat zit er niet bij. En ik twijfel over het model en vooral de kleur van die lichte broek, maar we zullen zien.

Van de 1e doos heb ik onderstaand kledingstukken gehouden:
[ [url=m/QFDaEw.jpg]Afbeelding[/url] ]
De spijkerbroek was van Garcia; fijn merk. Zit lekker, valt op maat, wordt niet 'flodderig' :j
De blousejes vond ik nogal duur, maar het moet gezegd: ze blijven mooi en staan mooi en zitten lekker.
Het vest en de trui beetje zelfde verhaal (ik ben een knieperd := ) : fijne kledinstukken +:)+
En gympen zijn sowieso altijd goed :D

hoe komen jullie aan zo'n overzichtje? (van de kledingstukken)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 23:13

Als je inlogt op de website, staat het bij "bestellingen" (of iets dergelijks) :))

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 23:56

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vind mijn pakket best saai.
Maar laat het wel komen en zie het wel. Maar ben nog niet dol enthousiast...

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:50

mariekeoo schreef:
[ [url=m/GVtaPG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n64oAb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OtSfSc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vind mijn pakket best saai.
Maar laat het wel komen en zie het wel. Maar ben nog niet dol enthousiast...

Goh, drie vrijwel dezelfde t-shirts (afgezien van de kleur dan natuurlijk) is wel heel typisch. Tenzij je daar natuurlijk specifiek om gevraagd had. Maar wellicht wordt je nog enthousiast als je ze past, tussen plaatjes en echt aan zit altijd een heel verschil.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:49

Hey!

Mijn box was 10x niks... Uiteindelijk 1 jurkje gehouden, maar ik wil m nu toch alsnog terugsturen... Iemand enig idee hoe dat moet? Ik kan namelijk geen feedback meer geven en heb alle andere artikelen uit de box al retour gestuurd.... heb de klantenservice al gemaild en via facebook messenger een bericht gestuurd, maar nog geen reactie.

Heb een andere box vesteld bij een andere styliste. Die heeft wel een hele leuke preview en de box is onderweg! Veel mesnen zoyden dit een saaie box vinden, maar ik vind m erg leuk!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het jurkje gaat denk ik weg, want kost 80 euro. En daar draag ik het echt te weinig voor! Rokje hetzelfde verhaal, kost 50 euro.

Jumpsuit lijkt me heel gaaf!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:50

heel leuke box!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 12:15

Ja vind ik ook een hele leuke box! Het lukt mij ook vrijwel niet om contact te krijgen met hun klantenservice, maar ergens op de site staat wel dat je items later nog kunt retourneren.

Misty444

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 12:22

Als je de klantenservice belt, nemen ze vrijwel meteen op! Tenminste dat was bij mij altijd zo!

zonnebloem18
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 12:28

Fleurtjeuh: Ik vind de zwarte spijkerbroek, het vans shirt en het spijkerjasje niet veel voor je doen. De rest is leuk, gestreepte broek zou ik houden als ik jou was.

MoonWencke: leuke box, lekker fleurige shirts fijne basics.

MamaMiesje: Wat een goede box.

Mariekeoo: Beetje simpele box inderdaad, maar op zich wel goed te combineren. Als je op zoek was naar iets spannenders/fleurigers kan je dat misschien nog wel doorgeven.

iirrssjjee: Ik snap wat je bedoeld, maar ik vind het wel een leuke box. Heb je een linkje van dat jurkje voor mij?

Ik zou zelf 80 euro wel voor een kwalitatief goede jurk over hebben. Afgelopen zomer 2 jurkjes gekocht 1 van 70 euro en 1 van 30 euro. Die van 30 kan eigenlijk wel weg want de pasvorm is niet mooi meer en hij is erg pillig, terwijl de duurdere er als nieuw uit ziet. Ze zijn ongeveer even veel gedragen en gewassen.

Tientjeblij

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 12:49

Naar aanleiding van dit topic heb ik ook een box aangevraagd. Mijn stylist is gisteren aan mijn box begonnen. Hoe lang duurt het dan ongeveer tot je een preview ontvangt?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:01

zonnebloem18 schreef:
Fleurtjeuh: Ik vind de zwarte spijkerbroek, het vans shirt en het spijkerjasje niet veel voor je doen. De rest is leuk, gestreepte broek zou ik houden als ik jou was.

MoonWencke: leuke box, lekker fleurige shirts fijne basics.

MamaMiesje: Wat een goede box.

Mariekeoo: Beetje simpele box inderdaad, maar op zich wel goed te combineren. Als je op zoek was naar iets spannenders/fleurigers kan je dat misschien nog wel doorgeven.

iirrssjjee: Ik snap wat je bedoeld, maar ik vind het wel een leuke box. Heb je een linkje van dat jurkje voor mij?

Ik zou zelf 80 euro wel voor een kwalitatief goede jurk over hebben. Afgelopen zomer 2 jurkjes gekocht 1 van 70 euro en 1 van 30 euro. Die van 30 kan eigenlijk wel weg want de pasvorm is niet mooi meer en hij is erg pillig, terwijl de duurdere er als nieuw uit ziet. Ze zijn ongeveer even veel gedragen en gewassen.

Bedankt! Ik houd hier ook van! Gewoon lekker simpel. Niet al te gek. Wel iets van printjes. Ik koop vaak bij de h&m een aantal jurkjes voor 15 euro. Die draag ik de hele zomer en dan koop ik het jaar erna weer nieuwe hihi.

Dit is 'm;
https://www.zalando.nl/comma-korte-jurk ... 9-k11.html

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:31

Mariekeoo hij is inderdaad heel basic. Ben benieuwd hoe het in het echt is!

Ik ben alles verbaasd haha. Die short vind ik niks. Maar de geruite broek en die off the shoulder body zijn echt tof! Die witte broek is ook gaaf alleen is die van een wat duurder merk (Ragged Priest). Dus even bedenken wat ik sws niet wil van deze dingen.

Afbeelding

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:31

Vind de middelste van onder ook heel gaaf shirt/blouse <3

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:38

Misty444 schreef:
Als je de klantenservice belt, nemen ze vrijwel meteen op! Tenminste dat was bij mij altijd zo!

Ik kan nergens op de site van zalon zelf een telefoonnummer vinden. Maar goed mijn styliste heeft ook doorgeschoven naar de klantenservice dat ze een item verkeerd hebben aangevinkt en ik wel het bomberjack heb teruggestuurd en niet het shirt van esprit. Sterker nog dat shirt gaat vandaag de was in voor het eerst, ik was gisteren een beetje onvoorzichtig met tanden poetsen dus er zit tandpasta in :')

Mariekoo wel jammer dat het allemaal zo safe en basic zeg.

paljaslaura, interessante box, ik ben benieuwd hoe alles staat.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:40

Ik heb net met de klantenservice gebeld: 0800-0227404.

Heel apart trouwens, iemand heeft het verkeerde bestelnummer ingevuld en daardoor voor mijn item betaald. Dus er staat nu dat mijn order voldaan is :')

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 15:02

iirrssjjee schreef:
Hey!

Mijn box was 10x niks... Uiteindelijk 1 jurkje gehouden, maar ik wil m nu toch alsnog terugsturen... Iemand enig idee hoe dat moet? Ik kan namelijk geen feedback meer geven en heb alle andere artikelen uit de box al retour gestuurd.... heb de klantenservice al gemaild en via facebook messenger een bericht gestuurd, maar nog geen reactie.

Heb een andere box vesteld bij een andere styliste. Die heeft wel een hele leuke preview en de box is onderweg! Veel mesnen zoyden dit een saaie box vinden, maar ik vind m erg leuk!

[ [url=m/v8rKLX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cWvNXK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Orizw9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cbwSs6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GGcoeD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het jurkje gaat denk ik weg, want kost 80 euro. En daar draag ik het echt te weinig voor! Rokje hetzelfde verhaal, kost 50 euro.

Jumpsuit lijkt me heel gaaf!

Mag ik de link van je jumpsuit?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 15:08

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 16:04

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 16:22

Afbeelding

Heb deze net binnen, staat echt heel leuk maar is 100% polyester..
twijfel nu, want dat is toch een heel zweterig stofje?
Maar hij is zo leuk..

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 16:53

_evelien_ schreef:
[ [url=m/3zYiIb.png]Afbeelding[/url] ]

Heb deze net binnen, staat echt heel leuk maar is 100% polyester..
twijfel nu, want dat is toch een heel zweterig stofje?
Maar hij is zo leuk..

Misschien leuk met een blazer als het minder warm is? zodat het niet van dat zweterige weer is?

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 17:57

Als je hem heel leuk vindt, gewoon doen toch?