Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Ja dat vonden wij ook wel geinig, dat het laatste dat we er van zagen, was dat ze letterlijk het hoekje om ging.... maarja zo was het ook wel typisch dat onderweg naar het crematorium, alle zwarte vlaggetjes die we van de begrafenisondernemer hadden gekregen voor op onze auto's, ook gesneuveld waren....die konden de wind niet aan. Dat was wel een beetje kneuterig hoor....
pien_2010 schreef:Pmarena ik moest ook grinikken om dat hoekje om, maar vond dat ongepast om te melden.
Onze vriend ademt bijna weer zelf, is nog steeds wakker en krijgt minimale beademing ondersteuning nog. Ze zijn super voorzichtig en willen niet te vroeg beademing stoppen. Hij krijgt volop fysio.
Dus weer een stapje beter. Iets positief dus en hopelijk volgen er meer!!
MoniqueT schreef:Nou, Spanje gaat los hoor!
Vanaf maandag mogen kinderen tot 14 jaar mee naar de supermarkt of apotheek met 1 ouder. Jongeren van 14 tot 18 mogen dat zelfstandig. Maar geen ommetje, geen fiets, bal of rolschaatsen. En meteen weer naar huis.
Jippie!
rien10 schreef:pien_2010 schreef:Pmarena ik moest ook grinikken om dat hoekje om, maar vond dat ongepast om te melden.
Onze vriend ademt bijna weer zelf, is nog steeds wakker en krijgt minimale beademing ondersteuning nog. Ze zijn super voorzichtig en willen niet te vroeg beademing stoppen. Hij krijgt volop fysio.
Dus weer een stapje beter. Iets positief dus en hopelijk volgen er meer!!
Yes! Fijn zeg. Betekent dat hij nu bij kennis is? Zo nee, hoe moet ik dan die fysio voor me zien?
Vanaf maandag mogen kinderen tot 14 jaar mee naar de supermarkt of apotheek met 1 ouder. Jongeren van 14 tot 18 mogen dat zelfstandig. Maar geen ommetje, geen fiets, bal of rolschaatsen. En meteen weer naar huis.
Jippie!
Jippie!
sureido schreef:https://www.telegraaf.nl/nieuws/7426904 ... N2U5In0%3D
Dit is pas fijn nieuws! daling van 71 !!! op de ic!
rien10 schreef:pmarena schreef:Ja dat vonden wij ook wel geinig, dat het laatste dat we er van zagen, was dat ze letterlijk het hoekje om ging.... maarja zo was het ook wel typisch dat onderweg naar het crematorium, alle zwarte vlaggetjes die we van de begrafenisondernemer hadden gekregen voor op onze auto's, ook gesneuveld waren....die konden de wind niet aan. Dat was wel een beetje kneuterig hoor....
Met die plastic steeltjes?
sureido schreef:MoniqueT schreef:Nou, Spanje gaat los hoor!
Jippie!
Dat is ook fijn nieuws toch! In ieder geval wel weer iets. Ik weet dat het tegenover NL niks is, maar toch.. Een beetje lucht?
purny schreef:sureido schreef:https://www.telegraaf.nl/nieuws/7426904 ... N2U5In0%3D
Dit is pas fijn nieuws! daling van 71 !!! op de ic!
Ik zag het net... dit is volgens mij de grootste daling tot nu toe
LadyMadonna schreef:MoniqueT schreef:Nou, Spanje gaat los hoor!
Jippie!
Apart.... wat kan daar nou de meerwaarde van zijn?
Jippie!
nynke55 schreef:Ik vind de cijfers ook een beetje zorgelijk. Want als de zieken in de verzorgingshuizen niet op de IC terechtkomen, dan zeggen die cijfers ook niet zoveel.
bigone schreef:Ik bekijk die daling op de ic altijd met een beetje , hoe zal ik het zeggen, achterdocht zo van dood of levend van de ic . Zijn wel cijfers over en ben oprecht blij dat het daalt maar vermoed dat er zo gruwelijk veel verdriet achter die dalende cijfers zit, vind het moeilijk dat je blij kunt zijn met andermans leed.