Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:De rust missen snap ik helemaal. Ik zal blij zijn wanneer iig dat kleine grut van de buren weer naar school gaat. Wat een herrie hebben die aan de kont
.
_San87_ schreef:Eerlijk gezegd mis ik vakantie helemaal niet. Puur de kleine dingen mis ik het meest. Lekker winkelen, terrasje pakken, je ijsje op een bankje in de stad opeten, op bezoek gaan bij familie en vrienden, dat soort dingen.
_San87_ schreef:Wat ik me bedenk he. De terrassen e.d. gaan ook weer open binnenkort. Is er iemand uit de buurt van Rhenen die het leuk vindt om eens een terrasje te pakken?
Ik ken hier helemaal niemand, dus wil graag een leuke vriendenkring opbouwen.
_San87_ schreef:Wat ik me bedenk he. De terrassen e.d. gaan ook weer open binnenkort. Is er iemand uit de buurt van Rhenen die het leuk vindt om eens een terrasje te pakken?
musiqolog schreef:_San87_ schreef:Wat ik me bedenk he. De terrassen e.d. gaan ook weer open binnenkort. Is er iemand uit de buurt van Rhenen die het leuk vindt om eens een terrasje te pakken?
Eh, Bunnik, is dat in de buurt genoeg? Net iets te ver weg om bij elkaars vaste vriendenkring te horen, maar een keertje afspreken wil ik wel. Stuur maar een pb als je zin hebt!
ontherun schreef:_San87_ schreef:Wat ik me bedenk he. De terrassen e.d. gaan ook weer open binnenkort. Is er iemand uit de buurt van Rhenen die het leuk vindt om eens een terrasje te pakken?
Helaas, Rhenen is 159 kmIk houd wel van terrasjes
musiqolog schreef:Daarover gesproken: ik geloof dat we het al eerder hadden gehad over éénmalig met zijn allen afspreken als deze ellende voorbij is. Of grotendeels voorbij... Lijkt me nog steeds leuk. (Vooral omdat centrale meetings vaak bij mij in de buurt zijn.)
Ik kan helaas geen kunstwerken aan jullie tonen. Misschien moet ik binnenkort iets van een camera ritselen, dan kan ik een liedje o.i.d. opnemen en hier laten horen.
k ken hier helemaal niemand, dus wil graag een leuke vriendenkring opbouwen.
Ghostattack schreef:_San87_ schreef:Wat ik me bedenk he. De terrassen e.d. gaan ook weer open binnenkort. Is er iemand uit de buurt van Rhenen die het leuk vindt om eens een terrasje te pakken?
k ken hier helemaal niemand, dus wil graag een leuke vriendenkring opbouwen.
Ik kom weer binnenvallen.. Maar sure! Woon dan wel niet in Rhenen (2 rivieren lager) maar ben er wel elke dag!