[HK] Thuiszijn en bezigheden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Whale

Re: [HK] Thuiszijn en bezigheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 13:09

Bij mij is er niks veranderd qua rust, maar man, ik kan niet wachten wanneer ik weer op vakantie kan en m'n camera weer tevoorschijn kan trekken

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 13:10

_San87_ schreef:
De rust missen snap ik helemaal :D. Ik zal blij zijn wanneer iig dat kleine grut van de buren weer naar school gaat. Wat een herrie hebben die aan de kont :').

Dan krijg ik ze weer... ik woon naast een basisschool. Dat is echt veel beter te doen met de schoolsluiting :D

(Ik hou dan ook stiekem de appartementjes aan de andere kant van het gebouw in de gaten, meer zon en minder kinderen :) )

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 13:10

Eerlijk gezegd mis ik vakantie helemaal niet. Puur de kleine dingen mis ik het meest. Lekker winkelen, terrasje pakken, je ijsje op een bankje in de stad opeten, op bezoek gaan bij familie en vrienden, dat soort dingen.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 13:11

Winkelen, terrasjes pakken, familie bezoeken, enz. deed ik sowieso al niet, dus dat mis ik niet :))

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 13:14

Ow, ja dan kun je dat idd niet missen :)).

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 13:19

Ik train smorgens mn wedstrijd paarden om op conditie te blijven hier thuis en de rest van mijn dag bestaat uit lekker zonnen en het verzorgen en vooral knuffelen van onze 3 vijf weken oude pupjes van onze jack russel en ons veulentje van 3 weken dat overdag op de weide met mama rond dartelt. Normaal ben ik april tot oktober elke maand een dag of 10 weg voor wedstrijden maar die gaan door heel europa niet door natuurlijk. Ik zit nu 2 maanden op mijn eigen eiland (erf)
Maar mis het eens uit eten gaan of naar de stad ff shoppen en lunchen wel. Plus ik het jammer vind dat we dit jaar nog niet op wedstrijd zijn geweest natuurlijk.
Hoef me thuis in ieder geval niet te vervelen want er is elke dag werk hier.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 13:31

_San87_ schreef:
Eerlijk gezegd mis ik vakantie helemaal niet. Puur de kleine dingen mis ik het meest. Lekker winkelen, terrasje pakken, je ijsje op een bankje in de stad opeten, op bezoek gaan bij familie en vrienden, dat soort dingen.

Dat mis ik inderdaad ook het meeste. Ik kan heel goed op mezelf zijn, ik ga rustig alleen shoppen, amuseer me nu ook al die weken al hoor Maar toch mis ik wel gezellig even lunchen, terrasje met dit weer, middagje shoppen, lekker uit eten. Die dingen mis ik ook meer dan vakantie. Maar ik ben ook wel erg verwend met twee stedentripjes afgelopen winter :')

silverdapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 13:54

Dat dus! Alhoewel, misschien dat het lukt om in september een weekje naar het buitenland te gaan, ik hoop zo dat de omstandigheden dit toelaten (ook omwille van de gezondheid van anderen).

Maar uhm, werk heb ik niet echt gemist.

Ik vraag me af tot in hoeverre we veranderingen zullen zien, of misschien meer mensen parttime aan de slag gaan of gedeeltelijk thuis gaan werken en zo. Omdat je toch even gemerkt hebt hoe het is om niets te moeten...!

En of dit topic doodbloedt of we gezellig door blijven kletsen. :o Het gaat hier zo gemoedelijk.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 13:59

Op m'n broer z'n werk hadden er wel al veel aangegeven dat ze graag straks 1x in de week thuis willen gaan werken :))

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 14:12

Wat een tof kippenpaleis! <3

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 14:20

Silverdapple ik wilde sowieso al niet fulltime of meer als dat gaan werken. Nu tijdelijk omdat mijn werk samenvalt met afstudeeruren, maar zodra dat afgesloten is dan het liefste zo min mogelijk werken. Gelukkig deelt mijn baas/collega die visie :D

Kan ik me voorstellen whale! Als ik kon thuiswerken deed ik dat ook! Zou ook best goed freelance wat kunnen doen vanuit huis. Heerlijk zelf je uren indelen enzo. I love it <3

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 18:42

Hier juist blij als alles weer normaal gaat draaien en er weer voor mij prettig werk te vinden is, momenteel geen banen meer te vinden in mijn sector en geen inkomen, dus nu alle achterstand inhalen, maar even met noodgedwongen werk dat ik normaal niet zou kiezen, 6 dagen in de week elke dag om 04:45 op voor minimumloon, ben absoluut geen ochtend mens :')
Maarja dit gaat uiteindelijk ook allemaal weer voorbij. :j
Hoop later als ik het rond kan trekken parttime te kunnen werken, heb wel een aantal jaar fulltime gewerkt, maar dan zat echt al mijn energie daar in en heb nog zo veel hobby's en dingen die ik graag zou doen, of eens met vrienden afspreken had ik ook geen energie meer voor, terwijl ik dat wel altijd heel leuk vond. :j maar dan moet het wel kunnen natuurlijk, en dat blijft toch lastig met de huidige economie.
Wacht nog steeds op de dag dat ik iets geniaals bedenk/uitvind waar geld mee te verdienen valt :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 21:54

Wat ik me bedenk he. De terrassen e.d. gaan ook weer open binnenkort. Is er iemand uit de buurt van Rhenen die het leuk vindt om eens een terrasje te pakken :D?

Ik ken hier helemaal niemand, dus wil graag een leuke vriendenkring opbouwen :o.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:00

Rhenen is helaas niet echt in de buurt, kom er alleen als ik naar Ouwehand ga ;)

Saaaaaaaiiii....
Afbeelding

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:21

_San87_ schreef:
Wat ik me bedenk he. De terrassen e.d. gaan ook weer open binnenkort. Is er iemand uit de buurt van Rhenen die het leuk vindt om eens een terrasje te pakken :D?

Ik ken hier helemaal niemand, dus wil graag een leuke vriendenkring opbouwen :o.

Eh, Bunnik, is dat in de buurt genoeg? Net iets te ver weg om bij elkaars vaste vriendenkring te horen, maar een keertje afspreken wil ik wel. Stuur maar een pb als je zin hebt!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:56

_San87_ schreef:

Helaas, Rhenen is 159 km :( Ik houd wel van terrasjes :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:57

musiqolog schreef:
_San87_ schreef:

Eh, Bunnik, is dat in de buurt genoeg? Net iets te ver weg om bij elkaars vaste vriendenkring te horen, maar een keertje afspreken wil ik wel. Stuur maar een pb als je zin hebt!

Ik bedoel wel echt in de buurt, als in een straal van 10 km :)).

ontherun schreef:
_San87_ schreef:

Helaas, Rhenen is 159 km :( Ik houd wel van terrasjes :')

Dat is wel heeuuuul veeuuul te ver weg :)).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:58

Ik heb net een line-art/schets gemaakt voor een nieuw project. Was even wennen, ik maak ze nooit meer en begin gewoon met in detail uitwerken :').

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 23:05

Dat was mijn conclusie dus ook al San _O-
Wat gaat het voor iets worden?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 23:07

ontherun schreef:
Dat was mijn conclusie dus ook al San _O-
Wat gaat het voor iets worden?

Een paard :'). Ik wil weer eens een aquarel maken, dus dan moet t wel een onderwerp in m'n comfort zone zijn.

Eens zien of ie wordt zoals ik in mijn hoofd heb.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 23:07

Daarover gesproken: ik geloof dat we het al eerder hadden gehad over éénmalig met zijn allen afspreken als deze ellende voorbij is. Of grotendeels voorbij... Lijkt me nog steeds leuk. (Vooral omdat centrale meetings vaak bij mij in de buurt zijn. :D )

Ik kan helaas geen kunstwerken aan jullie tonen. Misschien moet ik binnenkort iets van een camera ritselen, dan kan ik een liedje o.i.d. opnemen en hier laten horen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 23:32

musiqolog schreef:
Daarover gesproken: ik geloof dat we het al eerder hadden gehad over éénmalig met zijn allen afspreken als deze ellende voorbij is. Of grotendeels voorbij... Lijkt me nog steeds leuk. (Vooral omdat centrale meetings vaak bij mij in de buurt zijn. :D )

Ik kan helaas geen kunstwerken aan jullie tonen. Misschien moet ik binnenkort iets van een camera ritselen, dan kan ik een liedje o.i.d. opnemen en hier laten horen.

Ja, een meet *\o/*.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 20:34

Woei, vandaag echt een fantasitsch mooie teakhouten tuintafel gescoord voor een mooie prijs <3. Helemaal blij. Maandag halen we hem op.

Ik heb me net verbrand aan de oven, auw ;(. En ik heb een schilderijtje gemaakt *\o/*. En ik voel me niet zo lekker :').

Emoties. Yay.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 21:33

_San87_ schreef:

k ken hier helemaal niemand, dus wil graag een leuke vriendenkring opbouwen :o.

Ik kom weer binnenvallen.. Maar sure! Woon dan wel niet in Rhenen (2 rivieren lager :)) ) maar ben er wel elke dag!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 09:34

Ghostattack schreef:
_San87_ schreef:

k ken hier helemaal niemand, dus wil graag een leuke vriendenkring opbouwen :o.

Ik kom weer binnenvallen.. Maar sure! Woon dan wel niet in Rhenen (2 rivieren lager :)) ) maar ben er wel elke dag!

Er iedere dag zijn is inde buurt :)).