Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Laurora schreef:Weet niet of ik me er überhaupt af wil laten praten.... Maar wat vinden jullie?
Ik heb een nieuwe vliegendeken nodig.
heb mn oog laten vallen op de horseware amigo evolution: [ [url=m/hV5Wss.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zou m dan sowieso 2e hands willen kopen. Maarre, moet ik dit doen? Of ga ik weer voor een goedkope epplejeck deken met bijzonder slechte pasvorm?
mariettek schreef:Is het een vliegendeken of een eczeem deken?
In het laatste geval: doen. Nooit bezuinigen op zaken die noodzakelijk zijn voor een paard vriendelijk leven. Pasvorm voor een deken die ze 24/7 moeten dragen omdat ze zonder vergaan van de jeuk valt voor mij daaronder.
Gewone vliegendeken? Hoezo is dat nodig? Meeste paarden kunnen prima zonder.
Tiggs schreef:foxy80 schreef:Dit topic is briljant. Bril-jant.
Ik kwijl op deze LV neverfull van 800 euro. Praat me af van deze klassieker. [ [url=m/LoPiLT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moet het merk erop zodat mensen zien hoeveel geld je overhebt voor een tas?
_San87_ schreef:Laurora schreef:Ach, ik heb ook een keer laarzen gekocht die ik van jullie niet mocht kopen.
loop er nu elke dag op en ben er nog steeds reuze blij mee.
Ze hebben alleen geen 800 euro gekost
Nou ja, je komt hier om ergens af gepraat te worden, toch.
xSCWx schreef:Spoiler:
Ik wil stiekem ook niet van dingen afgepraat worden maar ik vind de tegen argumenten die jullie bedenken wel geniaal
@Foxy als je dat geld nou aan Unicef had gegeven had je 2000 kinderen een polio vaccinaties kunnen laten geven. Of 80 gezinnen een water kit kunnen geven. Of 14 kinderen een heel jaar naar school helpen. Of 160 dekens voor Syrische kinderen in de kou. Of 333 gezinnen een jaar lang schoon water. Of eten voor 160 kindjes die dreigen ondervoed te worden.
Maar weet je maakt niet uit, geniet van je tas