Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 18:09

Nayomie schreef:
Beterschap Valerie! :(:)

Hier weer stomme studiegenoten die gewoon weer niets uitvoeren waardoor ik alles weer moest doen. -O- Fijn, groepjeswerk.

Al die groepsprojecten zouden ze gewoon moeten afschaffen. Negen van de 10x eindig je altijd met mensen die niks uitvoeren.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 18:13

Whale schreef:
Nayomie schreef:

Hier weer stomme studiegenoten die gewoon weer niets uitvoeren waardoor ik alles weer moest doen. -O- Fijn, groepjeswerk.

Al die groepsprojecten zouden ze gewoon moeten afschaffen. Negen van de 10x eindig je altijd met mensen die niks uitvoeren.

Mee eens. Dit is tweede keer op rij voor dit val dat we groepsopdrachten doen en er is niemand die wat doet. En kan er nog achter de broek aan zitten, het helpt niet “nee ik ben sudoku aan het oplossen”. :roll:

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 18:35

Whale schreef:
Nayomie schreef:

Eens. Je leert er ook geen poedersuiker van. Totaal niet vergelijkbaar met samenwerken met collega's in het "echte" leven.

Ik erger mij aan mijn huisgenoten die alweer onze huisvuilpas hebben kwijt gemaakt. Wilde net deze dagen al mn kasten uitzoeken en veel meuk weggooien..

Loeky01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 18:45

Dat ik het spannend vind om aan school te vragen of ik mijn afstuderen nu al mag starten ipv volgend jaar omdat ik op mijn stage echt een mooi onderzoek kan doen en ik eerder klaar wil zijn, maar ik ben bang om een “nee” te horen -O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 18:54

Loeky01 schreef:
Dat ik het spannend vind om aan school te vragen of ik mijn afstuderen nu al mag starten ipv volgend jaar omdat ik op mijn stage echt een mooi onderzoek kan doen en ik eerder klaar wil zijn, maar ik ben bang om een “nee” te horen -O-

Als je het niet vraagt hoor je geen nee, dan is het een nee

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 19:16

Valerie93 schreef:
Dat ik laatste tijd regelmatig hoofdpijn heb een nu dus weer... zelfs zo aanwezig dat paracetamol nodig heb

Als ik je een tip mag geven, niet teveel paracetamol nemen. Dit kan je hoofdpijn ook soort van veroorzaken is mij altijd gezegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 19:17

Loeky01 schreef:

Hier geldt het oud Hollandsche; nee heb je, ja kun je krijgen.
Wat heb je te verliezen?

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 19:20

Dat ik niets af kan maken. Ik heb geloof ik 5 verslagen en 2 tentamens voor volgende week. Begin overal aan maar niets is af. Vind het zelf vooral irritant :')

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 19:24

netjuh6 schreef:
Valerie93 schreef:
Dat ik laatste tijd regelmatig hoofdpijn heb een nu dus weer... zelfs zo aanwezig dat paracetamol nodig heb

Als ik je een tip mag geven, niet teveel paracetamol nemen. Dit kan je hoofdpijn ook soort van veroorzaken is mij altijd gezegd.

Ik weet het, neem het eigenlijk ook amper tot het echt niet meer houdbaar is zeg maar. Anders ga ik vaak even helemaal donker liggen en dan is het ook goed. Helaas was dat voor nu geen optie.

Gok gewoon griepje wat niet door wil breken maar dit is ook niets.

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 20:26

Nayomie schreef:
Whale schreef:

Mee eens. Dit is tweede keer op rij voor dit val dat we groepsopdrachten doen en er is niemand die wat doet. En kan er nog achter de broek aan zitten, het helpt niet “nee ik ben sudoku aan het oplossen”. :roll:

Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik herken dit zo goed :roll:

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 20:28

Bij groepsprojecten werk je inderdaad vaak samen met doetnix, kannix en wilnix

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 20:34

LiannePuthzy schreef:
Bij groepsprojecten werk je inderdaad vaak samen met doetnix, kannix en wilnix

_/-\o_ _/-\o_ _O- _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 20:45

Zo blij met de uni waar ik dat probleem niet meer heb. Het HBO was vreeeselijk.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 20:48

Het mbo is de m nog erger -O-

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 20:49

Zeeeerooo motivatie om te leren voor m’n examens van morgen. Ugh. En woensdag nog twee :/

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 20:53

LiannePuthzy schreef:
Het mbo is de m nog erger -O-

Yup. Ik zit in een klas waarbij is de oudste ben en de rest grotendeels niet het nut van een studie zien.

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 21:01

lotthje schreef:
Zeeeerooo motivatie om te leren voor m’n examens van morgen. Ugh. En woensdag nog twee :/

Jupp, ik ook

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 21:04

hagelslag schreef:
Loeky01 schreef:

Als je het niet vraagt hoor je geen nee, dan is het een nee

De wijze hagelslag heeft gesproken :j

Mailtje met de vraag is er inmiddels uit, omdat ik te weinig op school ben om het persoonlijk te vragen. Dus het nagelbijten is begonnen... Heel spannend :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 21:12

:j Aan de app waarin ik mijn eten bijhoud. Volgens de app heb ik geen vitamine A en C binnengekregen. Ik heb vandaag toch echt 400 gram groente een appel en tussen de middag gegrilde kipfilet voor lunch gehad :?.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 21:22

#hagelslag is wijs en lekker _O-

Ik irriteer me aan mn wekker.... Wil vroeger opstaan zodat ik vroeger vrij ben ivm tegelzetter die morgen komt.
En boven word nog geklust en ik lig op bed

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 21:46

MarlindeRooz schreef:

Wij hebben anders ook genoeg werkcolleges waar telkens groepjes voor gemaakt moeten worden.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 22:10

_San87_ schreef:
:j Aan de app waarin ik mijn eten bijhoud. Volgens de app heb ik geen vitamine A en C binnengekregen. Ik heb vandaag toch echt 400 gram groente een appel en tussen de middag gegrilde kipfilet voor lunch gehad :?.

Myfitnesspal? Daar heb ik dat ook altijd bij inderdaad.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 22:20

Mandarijn schreef:
_San87_ schreef:

Myfitnesspal? Daar heb ik dat ook altijd bij inderdaad.

Nee, Samsung health. Best jammer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 22:31

sureido schreef:
MarlindeRooz schreef:

Wij hebben anders ook genoeg werkcolleges waar telkens groepjes voor gemaakt moeten worden.

In werkcolleges gebeurde dat soms idd wel, maar daar hing gelukkig geen cijfer vanaf, dat waren meer groepsdiscussies en niet per se projecten of zo. Daar moet ik echt niet aan denken, want ik ben zo'n muggenzifterige perfectionist; ik zou echt niet kunnen werken met mensen die een beetje copy-pasten en het dan wel prima vinden. :') Ik vond peer reviews al irritant. Ben ik twee uur bezig om iemands paper van degelijk inhoudelijk commentaar te voorzien, krijg ik dingen terug als 'er staat nog een roze voetnoot in' (ja, het is een kladversie, dat is om aan te geven dat daar nog iets mee gedaan moet worden :)* ) of 'je vraagstelling klinkt heel complex' (daarom zit ik ook op de universiteit :)* ) van mensen die met de hakken over de sloot een voldoende halen. :roll: And breaaaaathe.

Mijn ergernis van de dag: mensen die de baby's rijden en hun baby's vóór mijn paard (die de colonne baby's moet leiden) parkeren in de ring. Gelukkig zit de assistant trainer er inmiddels bovenop om ze op hun sodemieter te geven, want als ik m'n mond open trek denken alle Frankie Dettori's dat ik voor Jan Doedel op een 16-jarige tussen de baby's zit... :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 22:47

Oke, die heb ik ff een paar keer moeten lezen :Y)