Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Exitium schreef:Had je echt een 'niet thuis' briefje in de bus waarop stond dat 'ie naar het afleverpunt zou gaan? Dan zou ik even met het webcareteam van PostNL schakelen. Via Twitter reageren ze vaak redelijk vlot
meggiemeg schreef:Gisteren ook zo mooi, bezorger van PostNL aan de deur, aangebeld, ik naar buiten gelopen, hoop gestommel in de bus, hij kan het pakketje niet vinden..... Of het goed was dat hij later op terug kwam om het alsnog te bezorgen, ja hoor geen probleem. Krijg ik om 13.19 uur een berichtje dat ik niet thuis was ten tijde van bezorgen, vreemd was toch al de hele dag thuis en dit was toch niet de afspraak, nu mag ik er vandaag op uit om het op te gaan halen bij een pakketpunt. Lekkere bezorger, maak daar geen afspraken meer mee.
hwn schreef:Dat kan bijv. als het pakketje fout gesorteerd is (als de sortering nog via scanners gebeurt en niet via de band) en daardoor in de kar van een latere chauffeur beland is, en de juiste chauffeur al vertrokken is. Sommige pakketten worden dan nog met reservechauffeurs meegegeven als het wat binnen hun bereik ligt.
Of een pakket kan in het foute depot beland zijn en eerst naar het juiste depot moeten voor het mee kan met de chauffeur.
Ik spreek nu natuurlijk over PostNL, geen idee hoe DHL werkt, zal wss wel vergelijkbaar zijn.
Marije_jiplover schreef:Maandag is er voor mij een pakketje verzonden met PostNL dat aanvankelijk op dinsdag bezorgd zou worden.
Dinsdag veranderde de status naar bezorgmoment onbekend en sindsdien was de status ongewijzigd.
Gisteren de verkoper gevraagd om bij PostNL na te vragen waar mijn pakketje bleef en prompt, nadat er een klacht naar PostNL gegaan is, was gisteravond laat mijn pakket ineens toch verwerkt in het sorteercentrum en vandaag netjes bezorgd.
Ik gok toch dat dat pakketje ergens in een hoekje lag buiten beeld ofzo, maar gelukkig toch ontvangen nu.