Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lize92

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 17:29

Marocje schreef:
Dat ik net te horen krijg dat gezien is dat mijn pony door twee meiden uit het weiland is gehaald, weet ik veel wat mee gebeurt en weer terug gezet is.

Zonder mijn mede weten dus: ik heb geen verzorgsters.

Bizar dit soort dingen! Vorig jaar is bij ons op stal ook zoiets gebeurt, alleen stond dat paard toen ergens anders in een weiland.. -O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 18:05

Dit is twee keer gezien, dus zal nog wel vaker gebeurd zijn. Echt bizar! Moet ze ook niet treffen, sta dan niet voor mezelf in.
Pony ziet er superschattig uit, maar staat wel dicht bij de natuur: vindt ie iets eng is ie weg. Dus kans dat het misgaat is best groot..

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 18:08

Marocje schreef:
Dit is twee keer gezien, dus zal nog wel vaker gebeurd zijn. Echt bizar! Moet ze ook niet treffen, sta dan niet voor mezelf in.
Pony ziet er superschattig uit, maar staat wel dicht bij de natuur: vindt ie iets eng is ie weg. Dus kans dat het misgaat is best groot..

Jeetje, je zult het maar horen. Dan sta je ook wel ff verstelt.. := zullen wel jonge meisjes zijn die absoluut 0 idee hebben waar ze mee bezig zijn. Hoop dat je het een keer ziet en dan duidelijk kunt zijn.

Ik erger me aan m'n verzorgster die alweer hebben afgezegd.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 18:12

Marocje schreef:
Dat ik net te horen krijg dat gezien is dat mijn pony door twee meiden uit het weiland is gehaald, weet ik veel wat mee gebeurt en weer terug gezet is.

Zonder mijn mede weten dus: ik heb geen verzorgsters.

En het is ook niet dat je op een manege of pensionstal met lespony's staat? Het is echt een apart weilandje en meiden die daar dus bewust naartoe gaan om jouw pony te pakken? Bizar zeg.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 18:19

Kan er geen slot op het hek zodat de pony er niet zomaar uit gehaald kan worden?
Daarnaast de buurt waarschuwen dat dit gebeurd en of ze het in de gaten houden en de kinderen aanspreken dat dit niet de bedoeling is?

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 18:50

Dat we op mijn werk altijd allemaal een 10tje inleggen voor een cadeaubon als er iemand jarig is. Ik altijd mee doe/ het organiseer en nu ik jarig ben geweest er niks is gedaan -O- Het is geen must natuurlijk, maar ben wel best teleurgesteld, aangezien het bij alle andere collega's dit jaar wel is gedaan..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 18:53

Iejoorr schreef:
Dat we op mijn werk altijd allemaal een 10tje inleggen voor een cadeaubon als er iemand jarig is. Ik altijd mee doe/ het organiseer en nu ik jarig ben geweest er niks is gedaan -O- Het is geen must natuurlijk, maar ben wel best teleurgesteld, aangezien het bij alle andere collega's dit jaar wel is gedaan..

Zou ik ook teleurgesteld over zijn en tevens zeker wat over zeggen. ( dat je dus erg teleurgesteld bent omdat etc)

Even wakker schudden mag best hoor, vind het namelijk echt heel sneu.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 18:55

Ineke2 schreef:
Iejoorr schreef:

Zou ik ook teleurgesteld over zijn en tevens zeker wat over zeggen. ( dat je dus erg teleurgesteld bent omdat etc)

Ah dat zijn echt van die onnodige en pijnlijke dingen :( Ook al is het geen must, zou zeker laten weten dat je teleurgesteld bent. Als je het iedere keer voor anderen doet en niets terug krijgt is dat echt niet leuk. -O-

Tigress

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 19:11

Dat ikk een nieuwe computer heb gekocht, en daar hoorde ook gelijk maar een nieuwe muis en toetsenbord bij :D Echter, ik zit nu met een toetsennbord die om de haverklap denkt dat de toets die ik in druk, wel in meervoud gewensst is.

Het begint inmiddels toch beest vervvelend te worden, en iik kom er maar niet achter waar het aan ligt.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 19:13

Tigress schreef:
Dat ikk een nieuwe computer heb gekocht, en daar hoorde ook gelijk maar een nieuwe muis en toetsenbord bij :D Echter, ik zit nu met een toetsennbord die om de haverklap denkt dat de toets die ik in druk, wel in meervoud gewensst is.

Het begint inmiddels toch beest vervvelend te worden, en iik kom er maar niet achter waar het aan ligt.

Sorry maar dit is best grappig, niet voor jou :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 19:22

Amandavd schreef:
Tigress schreef:

Sorry maar dit is best grappig, niet voor jou :')

Kan ik me voorstellen. Het ziet er ook ontzettend dom uit als ik niks corriigeer _O-
Mmaar letterss, spaties, en backspace hebben zo hun eigen leventje momenteel. Dus wanneer ik de getyypte tekst probeer te corrigeren, kan het zo zijn dat ik ineens de helft ervan weer opnieuw mag doen. Maarr eens even kijken of ik er achter kan komen wat er aan de hand is, en anders bel ik gewooon de computerzaak even op :))

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 19:22

Zrgernis van vannacht maar ik heb dus vannacht mijn ouders gehoord -O- |o

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 19:25

jumpyhorse schreef:

Ahh -O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 19:25

Ineke2 schreef:
Kan er geen slot op het hek zodat de pony er niet zomaar uit gehaald kan worden?
Daarnaast de buurt waarschuwen dat dit gebeurd en of ze het in de gaten houden en de kinderen aanspreken dat dit niet de bedoeling is?

Er komt nu ws een slot op, eerst even overleggen met stalhouder. De buurt is lastig, aangezien hij in het bos staat. Met een kudde van 9 pony’s, waarvan de anderen nu ook op de hoogte zijn.

Gini schreef:
En het is ook niet dat je op een manege of pensionstal met lespony's staat? Het is echt een apart weilandje en meiden die daar dus bewust naartoe gaan om jouw pony te pakken? Bizar zeg.

Nee, wel een pensionstal, maar die hebben geen lespony’s. Ze schijnen daar ook niet te komen maar echt naar de weide te gaan en dan het bos in. Idd bizar!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 19:27

jumpyhorse schreef:

Dat zijn dingen die je niet wilt ....

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 20:30

Dat de ME eraan te pas moet komen omdat mensen in de Blokker elkaar blijkbaar de hersens in willen slaan om een tuinset :') Echt, zoek een leven :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 20:30

Foaly schreef:
Dat de ME eraan te pas moet komen omdat mensen in de Blokker elkaar blijkbaar de hersens in willen slaan om een tuinset :') Echt, zoek een leven :')

Pff echt dit he! Om je kapot te schamen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 20:35

Tigress schreef:

Dat ik dit ook ooit eens gehad heb en ik me niet meer kan herinneren hoe ik dat toen gefixt heb......

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 20:52

Ik ben zooo zenuwachtig voor morgen. Ik heb morgen een proefdag voor m'n eerste bijbaantje.. Vind het zo eng haha. En ik sta ook al ingeroosterd voor de komende maand. :=

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 21:01

Castilja schreef:
Ineke2 schreef:

Ah dat zijn echt van die onnodige en pijnlijke dingen :( Ook al is het geen must, zou zeker laten weten dat je teleurgesteld bent. Als je het iedere keer voor anderen doet en niets terug krijgt is dat echt niet leuk. -O-

Ja, ik ga denk ik heel casual op de zaterdagmiddag borrel maar iets trakteren ter ere van mn verjaardag (gebeurt eigenlijk nooit). Misschien dat dan iets wakker wordt geschud :D

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 21:13

Iejoorr schreef:
Ja, ik ga denk ik heel casual op de zaterdagmiddag borrel maar iets trakteren ter ere van mn verjaardag (gebeurt eigenlijk nooit). Misschien dat dan iets wakker wordt geschud :D

Als je een beetje ballen hebt zou je ook kunnen vragen: "En, hebben jullie ook een cadeautje?" Oid.
Ik zou het zelf niet durven :+ maar dan sla je geheid raak

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 21:39

mijn oproepje op marktplaats is sind svanmiddag al weer 51 keer bekeken, maar blijkbaar niemand vind me geschikt voor hetgeen ze zoeken, nu vraag ik me toch af waar ze op afknappen

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 10:30

Trui schreef:
mijn oproepje op marktplaats is sind svanmiddag al weer 51 keer bekeken, maar blijkbaar niemand vind me geschikt voor hetgeen ze zoeken, nu vraag ik me toch af waar ze op afknappen

Dat het een X aantal keer bekeken is, wilt niet zeggen dat er ook dan maar iets tussen moet zitten. ;-)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 12:36

Marocje schreef:
Gini schreef:

Nee, wel een pensionstal, maar die hebben geen lespony’s. Ze schijnen daar ook niet te komen maar echt naar de weide te gaan en dan het bos in. Idd bizar!

Niet te schatten dat ze dit durven. Hopelijk doet het slot zijn werk, maar het is zot dat dit überhaupt moet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 12:51

Allemaal vrachtwagens die hier voor aan de weg rijden en hun toeter ingedrukt houden e.d., zal wel een stoet voor iets zijn maar nu naar 10 minuten mogen ze wel opzouten, ik probeer een verslag te maken en dat gaat niet met die takke herrie. -:(-