[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 18:33

sharoontje schreef:
https://www.destentor.nl/deventer/deven ... haring_web

Dit vind ik ook luguber. Het slachtoffer was een goede vriendin van mij. Helaas had hij haar zo in zijn macht, dat ze contact met familie en vrienden moest verbreken en palmde haar helemaal in.. Het was heel treurig allemaal. Begrafenis was uiteraard met een gesloten kist, maar we hebben wel een foto van haar gezien dat ze nog in het ziekenhuis lag. Verschrikkelijk. Ik hoop dat ze dit beest nooit meer loslaten.

Dit is inderdaad heel heftig, ik ken de ex van deze jongen, (voor dit slachtoffer) zij zat in hetzelfde schuitje en werd regelmatig mishandeld, gelukkig is zij "optijd" van hem af geraakt

Bumba01

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 20:47

Okdoei; daar heb ik idd ook een stuk van gelezen, het is gewoon een vies monster wat ze nooit meer los moeten laten..

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 22:19

Cayenne schreef:
De dood van Elisa Lam.

In februari 2013 logeerde Elisa Lam in het Cecil Hotel in Los Angeles toen ze vermist raakte. Hotelmedewerkers bekeken het camerasysteem van het hotel en vonden een video waarop Elisa heel raar doet terwijl ze in een lift stapt. Het lijkt alsof ze ergens bang voor is en denkt dat ze wordt gevolgd?

Elisa blijft vermist, tot andere hotelgasten klagen over een vreemde smaak in het water. Één van de medewerkers gaat kijken in de watertank op het dak van het hotel en vind daar het ontklede lichaam van Elisa in de tank. Ze was toen al zeker een maand dood.

Het rare is dat het dak van het hotel niet bereikbaar was voor gasten. De deuren waren op slot en de tank was goed afgesloten. Hoe is ze daar dan in gekomen?
Het is nog altijd niet duidelijk of het gaat om zelfmoord, moord of een tragisch ongeluk. Ik zou het zelf ook echt niet weten. Het is echt een bizar verhaal :=

Hier staat nog veel meer informatie over deze zaak: https://en.wikipedia.org/wiki/Death_of_Elisa_Lam

en de video van Elisa in de lift, niet eng maar wel heel bizar. Hij is dus gemaakt op de dag dat ze voor het laatst is gezien. Ik vind ook echt dat het lijkt alsof ze zich ergens voor verstopt.
[ Video ]

In dit hotel zijn nog veel meer rare dingen gebeurd. Google maar op Hotel Cecil.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 22:21

Gatsie, pas gevonden na klachten over de smaak van dat water :r Als je dan de oorzaak hoort wil je toch nooit meer kraanwater :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-19 22:24

verootjoo schreef:
Gatsie, pas gevonden na klachten over de smaak van dat water :r Als je dan de oorzaak hoort wil je toch nooit meer kraanwater :=

Sowieso niet heel fijn in het buitenland :P

Alleen in Nederland, Duitsland, Oostenrijk/Zwitserland en Tsjechië drink ik uit de kraan. Daarbuiten nog niet echt iets gehad waar ik uit de kraan zou drinken.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 22:25

Kan je in Amerika niet gewoon uit de kraan drinken dan? Nooit geweest verder :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 22:26

In Dublin deed ik savonds water in mijn fles en sochtends als ik de dop losdraaide :r , bah bah :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-19 22:30

verootjoo schreef:
Kan je in Amerika niet gewoon uit de kraan drinken dan? Nooit geweest verder :=

Vast wel, als je er aan gewend bent :P Weet verder niet heel veel over de stelsels daar.
Maar dan heb je in de meeste mediterranese landen ook... Als je er aan gewend bent, is er weinig aan de hand. Erg lekker is het meestal niet :P

Verder kan je denken aan landen waarin nog wel loden leidingen zitten.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 22:52

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 23:25

Janine1990 schreef:
verootjoo schreef:

Alleen in Nederland, Duitsland, Oostenrijk/Zwitserland en Tsjechië drink ik uit de kraan. Daarbuiten nog niet echt iets gehad waar ik uit de kraan zou drinken.

En België / Luxemburg, Frankrijk etc???
Niks mis mee hoor :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-19 23:29

Lein_ schreef:

Ik drink daar niet uit de kraan nee, ik vind België sowieso een ranzig land. In Frankrijk wordt iets aan het kraanwater toegevoegd om bacteriën te doden (ik denk iets van chloor? gebeurt in heel erg veel landen hoor, is niet slecht, smaakt gewoon niet) en ik weet niet hoe dat in Luxemburg zit, maar bij voorkeur niet.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 23:38

In Frankrijk smaakt het inderdaad naar chloor. Tanden mee poetsen vind ik te doen maar een halve liter van drinken echt niet.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 00:42

Janine1990 schreef:
verootjoo schreef:

Het beste kraantjeswater drink je nochtans in Rome. Verder drink ik in Namibië en zuid Afrika ook uit de kraan hoor.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 00:43

Janine1990 schreef:
Lein_ schreef:

Ik drink daar niet uit de kraan nee, ik vind België sowieso een ranzig land. .

Dit moet je uitleggen :D

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 08:03

Ik heb van Frans water de hele busreis vanaf Parijs terug naar Friesland op het bus wctje gezeten, super tof, ook nooit weer.

https://youtu.be/Sj4IgAohsKs
Deze documantaire gaat over een jongen die heeft dermate weinig spierkracht/spieren dat hij zijn eigen hoofd niet rechtop kan houden, ziet er echt heel vreemd uit. Een soort menselijke legpuzzel.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 14:00

poes schreef:
Janine1990 schreef:
Ik drink daar niet uit de kraan nee, ik vind België sowieso een ranzig land. .

Dit moet je uitleggen :D

Niet zo zeer in de zin van de mensen hoor.
Maar alles ziet er triest en onaf of gewoonweg slecht onderhouden uit. En dit houdt helaas niet op bij de weg. In grote steden lijkt het riool gewoon uit te komen op de rivieren, gatverdamme... En ik weet zeker dat ik niet langs een eendenkeutel ben geroeid... :r (werd door de gids ook beschreven als afkomstig uit het riool)
Zelfs het rivierwater is er gewoon smerig. Ga eens kajakken in Tsjechië, alles is er glashelder.
Mensen hebben doorgaans gewoon geen tuin, maar een bush.

Daardoor vind ik België een vies land. Het zijn die dingetjes voor het oog die mij voorzien van dit heerlijke vooroordeel. En ik ben echt geen 'hygisch' type. Als ik honger heb tijdens het boxen mesten dan was ik niet eerst mijn handen voordat ik een broodje pak. En als ik mijn paard een snoepje uit de hand geef, dat eet ik later gerust een snoepje uit diezelfde hand.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 14:03

Ik ben alleen bewust in Brussel geweest en men wat een aftandse stad maar ik houd daar dus van. Oud en lelijk! Er is ook een insta, volgens mij ulybelgianhouses <3

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 14:09

Dan ben je waarschijnlijk niet in Gent geweest <3
Maar ik moet je gelijk geven, België is niet zo'n net land, zeker niet in Brussel. Ik vind het ook jammer dat mensen qua architectuur zo vrij zijn, dat je echt alle soorten gedrochten naast elkaar hebt staan. (Ugly belgian houses inderdaad :') )

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 14:26

Marco, dan is Antwerpen waarschijnlijk ook wel wat voor je :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 15:05

En Berlijn, ik ga echt lekker op lelijke huizen :') en manneke pis vond ik een anticlimax.

Om het dan ontopic te houden: ik vind het dus wel een beetje luguber of macaber dat er in Berlijn een hostel is dat volledig in DDR thema is. Echt alles. Ik ben daar zo benieuwd naar ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 16:34

Dan moet je niet naar Aalst komen tijdens carnaval :') De hele stad lijkt tijdens die 36 dagen op een gigantische vuilnisbelt waar duizenden bezopen als mannen verklede carnavalisten rondwaggelen. Kots en pies overal...

Vorig jaar in een tv-programma hebben ze zelfs kunnen aantonen dat je ongestoord kan sluikstorten van ijskast, bankstel etc midden in het feestgedruis zonder dat het opvalt _O-

Maar alle tuinen een bush? Dan weet ik niet waar jij gezeten hebt, maar dat is absoluut niet het geval. Er zijn er waar een kat haar nest niet meer terug zou vinden, maar er zijn er ook die echt gewoon netjes zijn.

Dan vind ik NL net oersaai met allemaal dezelfde huizen en al die uniformiteit...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 16:41

Laten we niet te ver van het topic afdwalen... ;)
Ieder z'n ding, ik heb liever uniformiteit. En als we het dan over charmant rommelig hebben, dan liever een stadje als Cesky Krumlov.

Ik vraag me nu trouwens wel af hoe dat lijkwater smaakt, ik ga uit van zoetig eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 16:42

Hmm ik weet het niet , vast en zeker anders dan anders

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 16:44

Janine1990 schreef:
verootjoo schreef:

Ierland kan ook hoor, al smaakt het wat vreemd, een vriend verwoorde het zo: "Het smaakt wel een beetje zout."

Je kon mij daarna natuurlijk wegdragen en die vriend gaat tegenwoordig als La Paay door het leven :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 16:46

Janine1990 schreef:
Ik vraag me nu trouwens wel af hoe dat lijkwater smaakt, ik ga uit van zoetig eigenlijk?

Dat is nou iets dat ik eerlijk gezegd niet geneigd ben om te gaan uitproberen :')

Hoe kom je bij zoetig? Ik zou eerder denken aan muf. Zo beetje rioolputjes-achtig-muf.