Ik dacht leuk als ik dit topic doorspit dan heb ik vast wel een voldaan gevoel dat ik weet hoe het afgelopen is. Eind 2018 ben je al begonnen. Maar nee hoor niks opgeschoten... Je buren hebben in elk geval wel de tijd gehad om te sparen voor hun advocaat.
En ik ben blij met onze buren, wij hebben ook een stukje van de buurman. Maar die heeft het nog niet teruggevraagd en er staat een garage deels op. Heb wel in het topic geleerd dat dat verjaard is ondertussen...
Typisch Nederland.. Nou, hopelijk kunnen jullie er deze zomer mooi gebruik van maken! Ook ik heb vanaf het begin gevolgd. Wat hebben jullie een lange adem.. Maar meer konden jullie ook niet doen, al weet ik niet of ik zo lang had kunnen wachten en er misschien al wel een bulldozer over hebben laten gaan.
Inderdaad, meestal een week of 6, maar ze kunnen daar ook nog een extra tijd aan vast plakken als ze te druk zijn, kan het nog een keer met 6 weken verlengd worden
lizy29
Ik moest even terug naar pagina 1 omdat ik gewoon niet meer wist hoe lang het nu al duurt, maar jemig TS november 2018. Dat is toch bizar :-( Nog maar even volhouden. Momenteel geen last van de buren?