Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

theadora99

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 21:01

Ik werk voor mezelf en krijg 15 euro per uur maargoed, dat is weer wat anders :P

Ik erger me aan dat mijn benen heel erg jeuken. Heb ik laatste tijd wel vaker, zonder duidelijke reden ofzo.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-18 21:27

Lau schreef:
SavannahNx schreef:
Ik wil een baan waar ik wat meer betaald krijg per uur dan €5.31 :( Maar geen idee wat of waar. Ik moet namelijk wel voltijd naar school maar ben elk weekend en in de avonden beschikbaar..

Callcenter, dekamarkt, mac donalds

McDonald's niet doen, poedersuiker en vreselijke managers met stuk voor stuk borden voor hun kop. Spreek uit ervaring

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 21:37

theadora99 schreef:
Ik werk voor mezelf en krijg 15 euro per uur maargoed, dat is weer wat anders :P

Ik erger me aan dat mijn benen heel erg jeuken. Heb ik laatste tijd wel vaker, zonder duidelijke reden ofzo.

Mijn mama heeft dit ook al een tijdje, ook geen idee hoe het komt

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 21:40

Granoek schreef:
theadora99 schreef:

Niet toevallig het sporten of zweten? Dan heb ik het wel eens, kei irritant :=

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 21:47

In geval van mama heel onwaarschijnlijk haha

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 21:47

Granoek schreef:
In geval van mama heel onwaarschijnlijk haha

In mijn geval ook

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 21:50

Citaat:
McDonald's niet doen, poedersuiker en vreselijke managers met stuk voor stuk borden voor hun kop. Spreek uit ervaring

Hier dezelfde ervaring destijds....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 21:52

McDonald's echt niet doen inderdaad, ben blij dat ik daar niet meer werk. Heb er maar heel kort gewerkt maar werd echt behandeld als een stuk vuil.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 21:54

Hier ook en mijn sloof was gejat uit de kleedkamer :=
Kostte me €35,-van mijn loon... Had hem even afgedaan om naar de wc te gaan en weg was die...

Ook managers die het leuk vinden om na sluitingstijd met de overgebleven burgers te gooien door het restaurant. Wie mochten het opruimen...juist....de medewerkers

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 21:57

theadora99 schreef:

Ook last van gehad paar weken geleden de bepanthen eczeem crème erop en 't is verdwenen... Werkt helaas niet voor iedereen :x

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 22:34

theadora99 schreef:

Invetten met een goed verzorgende bodylotion. ;)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 22:48

Coconut schreef:
Citaat:

Hier dezelfde ervaring destijds....

Ik heb gemixte ervaringen bij de Mc... Ene kant vreselijk, andere kant was het echt een briljante tijd. :+

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 22:54

Granoek schreef:
theadora99 schreef:

Van het ontharen? Ik krijg ook heel erg jeuk van scheren en dan vooral in combinatie met een panty. :=

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 22:57

Mama heeft het vooral als ze lang gewerkt heeft (we hebben restaurant) pijnlijke voeten en jeukende benen, met name onderbenen zegt ze. Ik gok iets met doorbloeding oid

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 23:01

Draag nooit een panty, laatste keer volgens mij schoolfeest in de 3e klas ofzo (jaar of 6 geleden). Scheren ook al tijd niet gedaan haha. Kan misschien komen door paardrijden maar had gisteren ook last en toen heb ik weinig gedaan haha. Maakt ook verder niet uit gaat vanzelf open

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 23:13

Granoek schreef:
Mama heeft het vooral als ze lang gewerkt heeft (we hebben restaurant) pijnlijke voeten en jeukende benen, met name onderbenen zegt ze. Ik gok iets met doorbloeding oid

''Etalage-benen'' :j. Veel voorkomend probleem bij mensen met een staand beroep.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 00:52

Dat ik met iemand praat in het Engels, wat ook niet zijn eerste taal is waardoor veel dingen niet of verkeerd begrepen worden :Y) lekker irritant.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 01:28

Net nieuwe huisgenoot die mensen over heeft die op de gang met kanker schelden al schreeuwend... ze schijnen in hetzelfde complex te wonen maar gillen hier de boel bij elkaar. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 06:35

Dat er al een paar dagen een pikzwarte banaan en een halfgepeld gekookt ei in de koelkast ligt die ondertussen ook bruin is geworden :r Mijn eten heb ik maar in een andere koelkast gezet, ik wil niet ziek worden.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 07:37

Dat mensen zichzelf uitnodigen en ik geen nee terwijl ik er helemaal geen zin in heb

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 07:43

benangelique schreef:
Dat mensen zichzelf uitnodigen en ik geen nee terwijl ik er helemaal geen zin in heb

Afbeelding
:))

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 08:24

xEmpire schreef:
McDonald's echt niet doen inderdaad, ben blij dat ik daar niet meer werk. Heb er maar heel kort gewerkt maar werd echt behandeld als een stuk vuil.

Mijn vriendin werkt dus daar en heeft het super naar haar zin!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 08:38

Mensen in de sportschool die hun gewichten niet opruimen :roll: Heb geen zin om eerst 40kg weg te slepen en dan m'n eigen gewichten erop te hangen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 08:39

SavannahNx schreef:
xEmpire schreef:

Je kan niet alle Mac Donalds over één kam scheren. De managers zijn overal andere mensen en het zijn vaak franchise zaken dus ook de eigenaar is veelal anders.
Ik was er na een half jaar weg, ik kom er m’n draai niet vinden op sociaal gebied. Mijn zusje is daar veel handiger in en die heeft er jaren met heel veel plezier geweerkt!

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 09:01

SavannahNx schreef:
xEmpire schreef:

Mijn vriendin werkt er ook al zo'n 2 jaar, en heeft echt heel erg naar haar zin. Denk dat het gewoon heel erg aan het filiaal zelf ligt.