Ik erger me aan dat mijn benen heel erg jeuken. Heb ik laatste tijd wel vaker, zonder duidelijke reden ofzo.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:SavannahNx schreef:Ik wil een baan waar ik wat meer betaald krijg per uur dan €5.31Maar geen idee wat of waar. Ik moet namelijk wel voltijd naar school maar ben elk weekend en in de avonden beschikbaar..
Callcenter, dekamarkt, mac donalds
Granoek schreef:theadora99 schreef:Ik werk voor mezelf en krijg 15 euro per uur maargoed, dat is weer wat anders
Ik erger me aan dat mijn benen heel erg jeuken. Heb ik laatste tijd wel vaker, zonder duidelijke reden ofzo.
Mijn mama heeft dit ook al een tijdje, ook geen idee hoe het komt
theadora99 schreef:Ik werk voor mezelf en krijg 15 euro per uur maargoed, dat is weer wat anders
Granoek schreef:theadora99 schreef:Ik werk voor mezelf en krijg 15 euro per uur maargoed, dat is weer wat anders
Mijn mama heeft dit ook al een tijdje, ook geen idee hoe het komt
SavannahNx schreef:xEmpire schreef:McDonald's echt niet doen inderdaad, ben blij dat ik daar niet meer werk. Heb er maar heel kort gewerkt maar werd echt behandeld als een stuk vuil.
Mijn vriendin werkt dus daar en heeft het super naar haar zin!
SavannahNx schreef:xEmpire schreef:McDonald's echt niet doen inderdaad, ben blij dat ik daar niet meer werk. Heb er maar heel kort gewerkt maar werd echt behandeld als een stuk vuil.
Mijn vriendin werkt dus daar en heeft het super naar haar zin!