Karuna ik ga morgen, nog één nachtje slapen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovelyfiefy schreef:Janinevv schreef:Het was heel leuk, en bij de auto's een echte afscheidszoen![]()
![]()
Ging nog best spontaan, en na t bowlen lekker even drankje gedaan.
haha kijk dat klinkt goed!
jullie hebben er dus een leuk avondje van gemaakt

Zitten mijn vriend en ik ook wel op, maar hij werkt in de stad waar ik woon dus dat scheelt soms wel.
Vrijdag hebben we een 2e date, dan komt hij naar mij. Ik krijg er wel wat stress van, juist omdat die eerste date zo goed ging, ik vind het idee dat ik misschien mijn single leven op ga geven eng... Yvankaxx schreef:Ooh dat valt mee qua afstandZitten mijn vriend en ik ook wel op, maar hij werkt in de stad waar ik woon dus dat scheelt soms wel.
Was je wel positief verrast over de zoen?
StableDoor schreef:Leuk Janine!
Ik heb ook een date gehad afgelopen week met iemand van mijn vereniging, het was zo gezellig dat ik pas om 05.00u naar huis vertrokVrijdag hebben we een 2e date, dan komt hij naar mij. Ik krijg er wel wat stress van, juist omdat die eerste date zo goed ging, ik vind het idee dat ik misschien mijn single leven op ga geven eng...
Heb ander ww aangevraagd en kunnen inloggen. Deel van info klopt deel totaal niet. Hoe ik en ex dit hebben kunnen missen kwa mail is volgende probleem. Dus al jaren niet actief dus al jeren geen mail is logisch.
Maar tot nu toe vertikt hij het te doen. Krijg de meest vreemde vragen want ik kan een jaloers iemand zijn die mijn eigen account weg wil hebben?
voor asexuelen en anderen die geen sex willen. karuna schreef:Ok even een totaal andere vraag. Geen ervaring met dating sites en wil dat graag zo houden.![]()
Maar via via te horen gekregen dat kennelijk een "grapjurk" een profiel heeft aangemaakt met mijn mail adres alweer lang geleden voor de scheiding. Account is kort actief geweest daarna niet meer en bericht contact geweest kennelijk met iemand ook nog (overigens een kansloos figuur)![]()
Heb ander ww aangevraagd en kunnen inloggen. Deel van info klopt deel totaal niet. Hoe ik en ex dit hebben kunnen missen kwa mail is volgende probleem. Dus al jaren niet actief dus al jeren geen mail is logisch.
Heb beheerder gemaild uitleg gegeven en verzocht account te verwijderen wat je kennelijk zelf niet kan doen![]()
Maar tot nu toe vertikt hij het te doen. Krijg de meest vreemde vragen want ik kan een jaloers iemand zijn die mijn eigen account weg wil hebben?
Kortom heeft een van jullie ergens een account lopen bij een dating site en hoe verwijder je dat normaal? Overigens de site in kwestie is zo mijn doelgroep nietvoor asexuelen en anderen die geen sex willen.
Janinevv schreef:Hebben jullie nog leuke date ideeën waarbij je elkaar beter leert kennen?
Oh en hij appt wel maar nog niet echt over volgende date gehad, moet ik t nog afwachten of zelf erna vragen?
lovelyfiefy schreef:is er niet een cafe / restaurant achtig iets bij jullie in de buurt waar ze bordspellen hebben staan?
Wij hebben dat hier op meerdere plekken , dus dan hoef je niet thuis te zijn.
je kan gewoon wat drinken en je kan leuke spelletjes doen