Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Selina

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 16:38

Die polls doen het niet meer bij mij. Kan er nooit meer op stemmen. Zie al de percentages.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 17:08

marijacindy schreef:
Ik vind het altijd heel moeilijk om een leuke bio te verzinnen... Bij mij staat nu mijn woonplaats en mijn snapchat account erin, niet echt orgineel dus :P

Wat ik overigens echt geweldig vind van instagram is dat je boomerangs in je verhaal kan zetten en dat je tegenwoordig ook polls erin kan zetten. Al moet ik zeggen dat ik nu een hele onzinnige boomerang+poll erin heb staan wat vooral voor de grap bedoelt is :=

Same struggle :')
Heb nu gewoon Love, Games, pizza staan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 17:10

Love boomerangs <3

Mijn bio? Ik heb geen bio. _O- Misschien is t wel eens tijd ervoor

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 17:18

_Dominique schreef:
Love boomerangs <3

Mijn bio? Ik heb geen bio. _O- Misschien is t wel eens tijd ervoor

Ik vind jouw insta zo leuk :oo

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 17:31

Dit is mijn bio:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 17:53

Ik heb dit:
Afbeelding

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 17:55

Nou, eens kijken of tussen zes en acht plaatsen echt verschil maakt in het aantal likes :')

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 17:59

Scheelt bij mij wel echt :j plaatste gister een foto rond 9 uur en had ong. een derde minder likes :=

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 18:01

_Dreamer mooi profiel heb je!! Alleen bedoel je met opzet de geurbelevingsroute? :')

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 18:11

Dit zijn mijn bio's;
Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 18:25

Hoe zoeken jullie leuke, nieuwe accounts om te volgen?
Komen jullie die per toeval tegen via ontdekken of de hashtags? Of ga je specifiek op zoek? Of hoe pak je dat aan?

Ik zie bv. graag werken in vrijheid (dus zeg maar tuigloos rijden of grondwerken, vrijheidsdressuur en dat soort dingen). Had eens gekeken op "liberty" maar dan kom je zoveel accounts tegen .. spit je ze in zo'n geval allemaal uit? Of hoe doe je dit?

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 18:28

Ik heb dit:
Afbeelding

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 18:32

[***] schreef:
Komen jullie die per toeval tegen via ontdekken of de hashtags? Of ga je specifiek op zoek? Of hoe pak je dat aan?

Ik zie bv. graag werken in vrijheid (dus zeg maar tuigloos rijden of grondwerken, vrijheidsdressuur en dat soort dingen). Had eens gekeken op "liberty" maar dan kom je zoveel accounts tegen .. spit je ze in zo'n geval allemaal uit? Of hoe doe je dit?

Ik zou op hashtags zoeken, populairste berichten staan telkens bovenaan en je kan ook sneller zien aan foto's wat je aanspreekt en wat niet

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 18:36

Afbeelding

Zo ziet mijn profiel er nu uit!
Heb alleen nog wat volgers nodig :') _O-

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 18:47

Afbeelding

Ik heb dit en vind het wel alles omschrijvend. Ben grafisch vormgever, fotografeer, ik hou enorm van dieren en dat zie je terug in mn foto's. :P mn email kan er eigenlijk wel uit aangezien ik daar nu ook een knop voor heb.Verder vind ik mijn locatie ook wel fijn om te plaatsen aangezien dat mn werkgebied is. Ook verhuis ik nogal veel. _O- Ik heb de afgelopen 3 maanden al in 3 steden gewoond.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:01

Aaah een topic buiten YRT! Fijn!
Ik gebruik ook instagram, voor de leuk.
@friesiandressagelifestyle

Ik probeer regelmatig iets te plaatsen, maar het aantal foto's dat ik heb valt wat tegen. Met name omdat ik afgelopen zomer druk was met andere zaken en het paardrijden een beetje tussendoor kwam.
Ben ook geen hele strikte volger, ik kijk alleen als ik tijd heb even op instagram.

Wat ik plaats? Zoveel mogelijk rondom mijn paarden/stalleven. Nieuwe spullen, het rijden zelf, wedstrijden.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:10

[***] schreef:

Ik volg(de) veel merken die ook wel eens mensen reposten, zo ben ik op veel accounts gestuit die mij interesseerde. Daarnaast kijk ik weleens op de searchpage wat instagram mij aanraad.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:12

Morgen mijn eerste semi-professionele shoot. :o Zou leuk zijn als er ook wat voor insta tussen gaat zitten.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:20

enamorada schreef:
Morgen mijn eerste semi-professionele shoot. :o Zou leuk zijn als er ook wat voor insta tussen gaat zitten.

Oeh, alvast veel plezier!

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:21

Veel plezier alvast!

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:32

Fair schreef:
Ik heb dit en vind het wel alles omschrijvend. Ben grafisch vormgever, fotografeer, ik hou enorm van dieren en dat zie je terug in mn foto's. :P mn email kan er eigenlijk wel uit aangezien ik daar nu ook een knop voor heb.Verder vind ik mijn locatie ook wel fijn om te plaatsen aangezien dat mn werkgebied is. Ook verhuis ik nogal veel. _O- Ik heb de afgelopen 3 maanden al in 3 steden gewoond.

Yaaaay nog een designer!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:35

Op m’n persoonlijke account (@selinavdt ) heb ik als bio een lijstje met leeftijd, naam, hobby’s en studie. Dus net als twee hierboven ook ‘designer’ in m’n bio :D Maar daar doe ik het niet voor de likes. Gewoon vrienden beetje up to date houden.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:35

Dank jullie wel! Vind het wel spannend, heb geen idee hoe ik moet poseren enzo. Tips zijn welkom :+ Het is de bedoeling dat ik vrouwelijkheid uitstraal. Laat ik dat nou net over het algemeen niet doen, dus het wordt een uitdaging _O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-17 19:37

Toothless schreef:
Fair schreef:

Yaaaay nog een designer!

Geen designer ik ben wel fotograaf

Dit is mijn bio:

Afbeelding

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:38

@enamorada Houd het vooral natuurlijk, niet te geposeerd. Voor inspiratie kun je ook googelen op model + tumblr. Doe ook qua kleding via die manier weleens inspiratie op! Veel plezier!

In mijn bio staat aan welke missverkiezing ik meedoe, m'n modellenwerk (aangezien ik ook weleens via insta wordt benaderd) en over reizen aangezien ik dat graag doe.