Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marijacindy schreef:Ik vind het altijd heel moeilijk om een leuke bio te verzinnen... Bij mij staat nu mijn woonplaats en mijn snapchat account erin, niet echt orgineel dus![]()
Wat ik overigens echt geweldig vind van instagram is dat je boomerangs in je verhaal kan zetten en dat je tegenwoordig ook polls erin kan zetten. Al moet ik zeggen dat ik nu een hele onzinnige boomerang+poll erin heb staan wat vooral voor de grap bedoelt is

[***] schreef:Hoe zoeken jullie leuke, nieuwe accounts om te volgen?
Komen jullie die per toeval tegen via ontdekken of de hashtags? Of ga je specifiek op zoek? Of hoe pak je dat aan?
Ik zie bv. graag werken in vrijheid (dus zeg maar tuigloos rijden of grondwerken, vrijheidsdressuur en dat soort dingen). Had eens gekeken op "liberty" maar dan kom je zoveel accounts tegen .. spit je ze in zo'n geval allemaal uit? Of hoe doe je dit?

mn email kan er eigenlijk wel uit aangezien ik daar nu ook een knop voor heb.Verder vind ik mijn locatie ook wel fijn om te plaatsen aangezien dat mn werkgebied is. Ook verhuis ik nogal veel.
Ik heb de afgelopen 3 maanden al in 3 steden gewoond. [***] schreef:Hoe zoeken jullie leuke, nieuwe accounts om te volgen?
Komen jullie die per toeval tegen via ontdekken of de hashtags? Of ga je specifiek op zoek? Of hoe pak je dat aan?
Ik zie bv. graag werken in vrijheid (dus zeg maar tuigloos rijden of grondwerken, vrijheidsdressuur en dat soort dingen). Had eens gekeken op "liberty" maar dan kom je zoveel accounts tegen .. spit je ze in zo'n geval allemaal uit? Of hoe doe je dit?
Zou leuk zijn als er ook wat voor insta tussen gaat zitten. Fair schreef:Ik heb dit en vind het wel alles omschrijvend. Ben grafisch vormgever, fotografeer, ik hou enorm van dieren en dat zie je terug in mn foto's.mn email kan er eigenlijk wel uit aangezien ik daar nu ook een knop voor heb.Verder vind ik mijn locatie ook wel fijn om te plaatsen aangezien dat mn werkgebied is. Ook verhuis ik nogal veel.
Ik heb de afgelopen 3 maanden al in 3 steden gewoond.
Maar daar doe ik het niet voor de likes. Gewoon vrienden beetje up to date houden. Toothless schreef:Fair schreef:Ik heb dit en vind het wel alles omschrijvend. Ben grafisch vormgever, fotografeer, ik hou enorm van dieren en dat zie je terug in mn foto's.mn email kan er eigenlijk wel uit aangezien ik daar nu ook een knop voor heb.Verder vind ik mijn locatie ook wel fijn om te plaatsen aangezien dat mn werkgebied is. Ook verhuis ik nogal veel.
Ik heb de afgelopen 3 maanden al in 3 steden gewoond.
Yaaaay nog een designer!