Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
UMayDream schreef:@xmaxxiee, misschien dat er nog een plekje vrij is? Of zijn de inschrijvingen inmiddels gesloten?Amigo_stan schreef:YAAAAAAY Deze dame is geslaagd voor haar C Rijbewijs vandaag, vanaf nu heb ik de tijd om volop dit topic weer te volgen !![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd!Rebecca schreef:UMayDream ook al maat 43 ,die kom ik weinig tegen bij vrouwen
Heb liever geen eten maar als je een knetter chocolade letter wit kan vinden van de R (of B) dan mag die als uitzondering op die regel wel
Yes, een lotgenoot!Het is een zegen en een vloek vind ik
Veel schoenen kan ik niet kopen dus dat betekent minder geld uit gegeven, maar het is wel verdraaid lastig om goed passende schoenen te vinden
Bubblewrap schreef:Hai!
Ik doe dit jaar ook mee... Maar ik sta niet op de lijst...![]()
Mijn oude gebruikersnaam staat er gelukkig wel op! Ik heb vandaag mijn boktnaam verandert van Joaltijd naar Bubblewrap![]()
Ik meld het eventjes, het is vast handig voor de organisatie om te weten, maar ook voor de deelnemers!
Kimmiee_D schreef:Hier mag douchespullen wel. Bad niet want heb geen bad![]()
Verder geurkaarsjes/kaarsjes![]()
Heb 2 ponys met maat shet. Snoepjes voor hun mag maar niet te veel suiker er in.
Oo en ben gek op de Tony reep karamel zeezouten melk of witte choco. Geen puur haha