Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 07:30

Waarom hapt iedereen zo :')

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 07:41

Snorlex schreef:

Ja, eigenlijk is het gewoon onwijs vermoeiend :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 07:53

Snorlex schreef:

Etenstijd denk ik. :=
Het topic zit vol zelfspot maar niet iedereen heeft dit volgens mij door en neemt de boel iets té serieus.

Anoniem

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 08:00

Roze was toch niet zo lang geleden nog mode voor mannen? :+

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 08:03

Iedereen blijft wel op germie happen terwijl meer als de helft van de andere lezers van dit topic ook altijd een eigen mening hebben en die hier uitgebreid vertellen. Valt mij op dat daar om word gelachen of het word genegeerd, alleen bij germie word het uitgebreid geanalyseerd en commentaar op gegeven..

Wat ze zegt klopt misschien niet 100% maar dan kunnen we net zo goed iedereen hier uitfoeteren vanwege zijn/haar mening.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 08:05

Er zijn geen modeblunders. Iedereen draagt wat hij of zij leuk vindt. Designers proberen invloed uit te oefenen en je hebt meelopers. De niet meelopers heten dan blunders, maar zijn eigenlijk exentriek.

Ik vind echt niet alles mooi, maar als een ander er graag in loopt prima. Zo krijgen we geen eenheidsworst. Dit topic is grappig omdat er en verschillen zijn maar ook overeenkomsten. Ik ben niet uniek in mijn kledingkeuze, maar een ander ook niet. En dit alles maakt het kleurig. Met kleurige droogpakken ben ik wel een trendsetter geweest ( was 1 van de eerste), en met rijjasjes met bies was ik dat ook. Ik had het al voordat het in de winkel hing ( jasje op maat laten maken, en is zo tijdloos dat hetnog steeds kan).

Sommigekleding van 10 jaar terug zou ik niet meerdragen. Andere zo weer. Tijd verandert ook.

Waar ik in loop zijn geen modeblunders, die bestaan immers niet. Ik heb zelfs al fotos gepost. De meesten hebben het lef niet.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 08:06

Jij ziet het als uitfoeteren, ik zie het als dezelfde knipoog die ook naar anderen geef. Het feit dat germie er zo serieus op ingaat maakt het wel lastig om er zelf ook niet al te serieus op in te gaan.

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 08:06

Lieshorses schreef:
Iedereen blijft wel op germie happen terwijl meer als de helft van de andere lezers van dit topic ook altijd een eigen mening hebben en die hier uitgebreid vertellen. Valt mij op dat daar om word gelachen of het word genegeerd, alleen bij germie word het uitgebreid geanalyseerd en commentaar op gegeven..

Wat ze zegt klopt misschien niet 100% maar dan kunnen we net zo goed iedereen hier uitfoeteren vanwege zijn/haar mening.

Het zal wel liggen aan de manier hoe ze het overbrengt.

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 08:09

LadyMadonna schreef:
Sophie_Wind schreef:
Altijd zonnebrand op doen hoor want je kunt huidkanker krijgen als je onbeschermd gaat zonnen B-) O:)

Gewoon heel erg waar en ongepaste smileys imo...

Tegenwoordig bevat bijna alles een stofje waar een tumor mee opgewekt kan worden, soms wordt het dan gewoon zo overdreven. Sorry off-topic

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 08:10

Afbeelding

Mijn beroemde herenshirt. In de hitte uurtje wandelen. Met wandelsandalen. Nu niet allemaal dezelfde kopen. :D
Met mijn gave bril die meekleurt. Eigenlijk een miskoop, maar ben er toch erg blij mee. Ophet werk lachen ze wel eens om de bruine glazen, maar na 3 minuten zijn ze weer normaal. Heerlijk met dit weer. Misschien dat ik nooit meer anders koop.

Nu graag meer fotos van anderen.
Laatst bijgewerkt door germie op 21-06-17 08:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 08:13

Supervixen schreef:
Ben jij dan de enige vrouw waarbij vrouwenshirts niet mooi zitten?

Ze hebben een vorm, daar is alles dan ook mee gezegd.

Ik snap Germie hierin wel. Ik heb ook moeite met het vinden van passende shirts, jassen, etc. Niet al te kleine borsten en erg brede schouders - en wel een slanke taille. Dus in feite is alles niet "zandloper" genoeg. Het verschil tussen mijn taille en de rest daarboven is zo'n 3-4 maten.
Met als gevolg dat ook getailleerde vrouwenshirts of veel te krap zitten, of model vuilniszak zijn wil mijn bovenlijf er in passen.
Draag dan wel weinig herenshirts (ik ben namelijk klein, dus die zijn sowieso al snel te groot) maar die passen over het algemeen goed (alleen kleed het wel minder af, natuurlijk :D )

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 08:14

Wat ik bij mij persoonlijk niet vind staan zijn hemdjes.
Maakt niet uit of het nou spaghetti bandjes zijn, of waar bredere bandjes.
Ik heb nogal brede schouders, en met dingen zonder mouwen valt dat imo veel meer op.

Dus voor mij altijd een mouwtje :D

Wat dan overigens wel weer resulteert in een tanline op mijn armen :oo

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 08:16

germie schreef:
Er zijn geen modeblunders. Iedereen draagt wat hij of zij leuk vindt.

Waar ik in loop zijn geen modeblunders, die bestaan immers niet. Ik heb zelfs al fotos gepost. De meesten hebben het lef niet.

germie schreef:
Modeblunder: de v hals met inkijk.

Gespot: de 45+ man met enorm grote koptelefoon.

Uhhhh??

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 08:18

Jolien87 schreef:
germie, je roept het over jezelf af. Je hebt allerhande commentaar op anderen maar zelf kritiek ontvangen lijkt je maar niet te lukken. Daarnaast zit je vol vooroordelen, nu weer: roze is voor vrouwen. Ik heb nieuws voor je: mannenshirts zijn voor mannen, ongeacht de kleur.

Dit is dus echt niet waar, ik heb mannenshirts in mijn kast liggen waarvan niemand ziet dat het mannenshirts zijn. :D

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 08:19

Citaat:
germie, je roept het over jezelf af. Je hebt allerhande commentaar op anderen maar zelf kritiek ontvangen lijkt je maar niet te lukken. Daarnaast zit je vol vooroordelen, nu weer: roze is voor vrouwen. Ik heb nieuws voor je: mannenshirts zijn voor mannen, ongeacht de kleur.

Je kan je misschien soms een beetje indenken dat niet iedereen op dezelfde manier reageert, cq de reacties derhalve niet op dezelfde manier beoordeeld kunnen worden... Of is iedereen gelijk qua gedachtengang, reacties, inlevingsgevoel etc...?

Nu weer on topic, vandaag gespot: tattoo boven de string van de manager (-ster, no pun intended). Korte zomershirtjes, prima, maar op je werk moet je dan niet teveel voorover buigen denk ik dan :P

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 08:20

Fenrir schreef:
Jolien87 schreef:

Dit is dus echt niet waar, ik heb mannenshirts in mijn kast liggen waarvan niemand ziet dat het mannenshirts zijn. :D

Ik ook. Maar deze is echt met omschrijving mannenshirt gekocht. Maar ik moest hem hebben. Te leuk in te gave kleur. Was ie blauw of zwart had ik hem niet genomen denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 08:31

Germie je mannenshirt is trouwens wel degelijk te groot. De naad van de mouwen valt op de foto over je schouder heen. (En flink ook)

Ik bega vandaag ook een modeblunder waarschijnlijk. Net zwart jurkje en wit/rode platte sneakers/gympen/hoe je het ook wil noemen. Maarja, beter dan mn nek breken op hakken.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-17 08:39

Laatst bijgewerkt door Gianti op 21-06-17 08:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 08:40

Anoniem schreef:
Germie je mannenshirt is trouwens wel degelijk te groot. De naad van de mouwen valt op de foto over je schouder heen. (En flink ook)

Is het een styling advies topic? :P

Afbeelding
Gister slippers, vandaag skechers (die een halve maat te klein zijn :D )
Laatst bijgewerkt door Cer op 21-06-17 08:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 08:42

Nee, maar als je het over modeblunders hebt: niet passende kleding.

Dat heeft trouwens niets te maken met styling, maar het shirt is te groot voor haar. :+ als je dan verkondigt dat je het wel past.. vriend heeft maatkleding gemaakt en ik heb zelf ook een moeilijke maat, vandaar dat ik zo op schouders let :+

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 08:43

Mannen truien zijn dan wel weer fijn om in te chillen. Verder zie je mij niet in mannen kleding. Er is meer dan genoeg vrouwenkleding.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 08:45

Ik ben ruim 1.80m, absoluut niet tenger gebouwd (ook brede schouders) en ik koop _nooit_ kleding op de mannenafdeling. En toch weet ik altijd passende kleding te vinden, zonder daar een godsvermogen voor te betalen. Genoeg merken die lengtemaat 34/36 hebben qua spijkerbroek en waar je voor een paar tientjes een broek hebt.

Je teennagels matchen met je sketchers Cer, blits hoor :D

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 08:46

Eigenlijk moet ik de punt dan openknippen :')
een soort nieuwe sandaal _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 08:47

:') kan zomaar de nieuwe trend worden

Maarrr vind je sketchers wel heul gaaf!
Ik ben daar dan weer te saai voor.. mn schoenen zijn zwart of wit. Of donkerbruin (laarzen) :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 08:54

ze lopen fantastisch <3 maar met warm weer krijg je zweetkakkers...
Dus toch maar Teva's, of Tevla's of wat was het... :')

Ik las hier iets over iemand die had groen met roze skechers, ofzoiets.. dus *-:)