Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lieshorses schreef:Iedereen blijft wel op germie happen terwijl meer als de helft van de andere lezers van dit topic ook altijd een eigen mening hebben en die hier uitgebreid vertellen. Valt mij op dat daar om word gelachen of het word genegeerd, alleen bij germie word het uitgebreid geanalyseerd en commentaar op gegeven..
Wat ze zegt klopt misschien niet 100% maar dan kunnen we net zo goed iedereen hier uitfoeteren vanwege zijn/haar mening.
LadyMadonna schreef:Sophie_Wind schreef:Altijd zonnebrand op doen hoor want je kunt huidkanker krijgen als je onbeschermd gaat zonnen![]()
Gewoon heel erg waar en ongepaste smileys imo...

Supervixen schreef:Ben jij dan de enige vrouw waarbij vrouwenshirts niet mooi zitten?
Ze hebben een vorm, daar is alles dan ook mee gezegd.
) 
germie schreef:Er zijn geen modeblunders. Iedereen draagt wat hij of zij leuk vindt.
Waar ik in loop zijn geen modeblunders, die bestaan immers niet. Ik heb zelfs al fotos gepost. De meesten hebben het lef niet.
germie schreef:Modeblunder: de v hals met inkijk.
Gespot: de 45+ man met enorm grote koptelefoon.
Jolien87 schreef:germie, je roept het over jezelf af. Je hebt allerhande commentaar op anderen maar zelf kritiek ontvangen lijkt je maar niet te lukken. Daarnaast zit je vol vooroordelen, nu weer: roze is voor vrouwen. Ik heb nieuws voor je: mannenshirts zijn voor mannen, ongeacht de kleur.

Citaat:germie, je roept het over jezelf af. Je hebt allerhande commentaar op anderen maar zelf kritiek ontvangen lijkt je maar niet te lukken. Daarnaast zit je vol vooroordelen, nu weer: roze is voor vrouwen. Ik heb nieuws voor je: mannenshirts zijn voor mannen, ongeacht de kleur.
Fenrir schreef:Jolien87 schreef:germie, je roept het over jezelf af. Je hebt allerhande commentaar op anderen maar zelf kritiek ontvangen lijkt je maar niet te lukken. Daarnaast zit je vol vooroordelen, nu weer: roze is voor vrouwen. Ik heb nieuws voor je: mannenshirts zijn voor mannen, ongeacht de kleur.
Dit is dus echt niet waar, ik heb mannenshirts in mijn kast liggen waarvan niemand ziet dat het mannenshirts zijn.

Anoniem schreef:Germie je mannenshirt is trouwens wel degelijk te groot. De naad van de mouwen valt op de foto over je schouder heen. (En flink ook)

)
als je dan verkondigt dat je het wel past.. vriend heeft maatkleding gemaakt en ik heb zelf ook een moeilijke maat, vandaar dat ik zo op schouders let

kan zomaar de nieuwe trend worden

maar met warm weer krijg je zweetkakkers...