Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:40

Shanna schreef:
Striae is genetisch bepaald volgens mij. Ik heb het ook helaas, maar ik ken ook super dlanje mensen die zelfs een flinke babybuik zonder strepen doorkomen!

Ze zeggen toch dat het goed insmeren van je babybuik met creme het ook kan voorkomen, omdat de huid niet droog wordt?

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:43

Striae heb je inderdaad ook min of meer aanleg voor. Ik zit ook helemaal onder terwijl ik nooit bizar snel aangekomen ben, terwijl een vroegere vriend van mij in maanden tijd 10tallen kilo's is aangekomen maar geen striaetje op z'n lijf.
Is vaak ook niks aan te voorkomen of veranderen, ik heb me rot gesmeerd met de meest goedkope en dure troep maar er is geen houden aan :n

Nathalie18x

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:49

hmm oke,niks aan te doen dus. Bedankt voor de reacties!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:49

Kan je pure kokosolie gewoon bij de supermarkt kopen en zo ja waar staat dat dan?
Ik bedoel dat spul dat je in je haar kan doen maar ook mee kan koken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:52

Ja, het zijn vaak potten of emmertjes, staat bij de olieen of wok-benodigdheden.

CathyTBP

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:53

Ook iets wat ik me afvraag, waarom gaat mijn hond altijd in de volle zon liggen? En ik de winter onder de houtkachel?

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 15:03

CathyTBP schreef:
Ook iets wat ik me afvraag, waarom gaat mijn hond altijd in de volle zon liggen? En ik de winter onder de houtkachel?

Omdat hij het zo warm heeft....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 15:14

Shanna schreef:
Ja, het zijn vaak potten of emmertjes, staat bij de olieen of wok-benodigdheden.

Dankje!

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 15:34

Is het vreemd om te vragen of mijn loon is overgemaakt? :o Ik kreeg tien dagen geleden mijn loonstrookje en dan heb ik mijn loon toch wel binnen twee dagen over het algemeen, maar nu heb ik het nog steeds niet. En eigenlijk heb ik het nodig :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 15:35

Avis schreef:
Is het vreemd om te vragen of mijn loon is overgemaakt? :o Ik kreeg tien dagen geleden mijn loonstrookje en dan heb ik mijn loon toch wel binnen twee dagen over het algemeen, maar nu heb ik het nog steeds niet. En eigenlijk heb ik het nodig :+

Nee dat is niet raar, gewoon doen! Je hebt er voor gewerkt.

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 16:48

Janine1990 schreef:
Avis schreef:

Nee dat is niet raar, gewoon doen! Je hebt er voor gewerkt.

Thanks! Ik heb het net gevraagd en nu blijkt dat ze het naar een andere Maaike heeft overgemaakt :Y) . Toch goed dat ik dan een berichtje heb gestuurd haha.

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 16:49

Dat is echt vreselijk slordig! Gelukkig ben je er zelf achteraan gegaan, hoop dat je snel je verdiende loon (letterlijk :') )krijgt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 16:50

Dat is écht slordig inderdaad!

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 16:50

Wat gebeurd er als je bij een IJskraam alleen om een hoorntje vraagt?

Meestal betaal je per bolletje ijs toch? Maar als iemand dat vraagt, krijg je die dan ook gratis?

_O-

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 16:51

Ik vermoed dat je dan 20 ct of zo moet betalen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 16:55

Ik vraag me af of mijn Rendacmelding wel goed is gegaan gisteren.

En wat gebeurt er met het lichaam in deze temperatuur? Toch niet van die ellende zoals destijds met die aangespoelde potvissen? Stel dat er op de route van maandag geen plek is.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 16:59

Janine1990 schreef:

En wat gebeurt er met het lichaam in deze temperatuur? Toch niet van die ellende zoals destijds met die aangespoelde potvissen? Stel dat er op de route van maandag geen plek is.

Gewoon even bellen :) dan weet je het het snelste

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 17:00

Normaal haalt rendac niet op in het weekend. Alleen met extreem warm weer op zaterdag. En ik denk dat ze het dat nog niet vinden.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 17:01

Normaal houden ze er wel rekening mee. Toen dat bij ons moest gebeuren, was het ook 30+ graden en heeft het 3 dagen geduurd. Maar gelukkig geen problemen, ruikt wel, maar verder netjes afgehandeld.

Wel een nare periode... :\

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 17:01

Janine1990 schreef:

Een lichaam gaat zwellen...
Je kan bij de koker of eventueel uiers een incisie maken om de lucht te laten ontsnappen..
Zeker met dit soort dagen is een dier aan de weg gewoon heel naar...

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 17:04

Janine1990: Ik geloof dat er best veel gasontwikkeling is in een gestorven lichaam met deze temperaturen. Om van die walvisachtige taferelen te voorkomen kan je (ik dacht met een speciaal hulpstuk, maar een mesje werkt vast ook) een gaatje in de buik maken zodat het gas kan ontsnappen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 17:11

Steeph schreef:
Janine1990 schreef:

Gewoon even bellen :) dan weet je het het snelste

:')

Dat is het leuke, dat kan alleen op kantooruren.
In het weekend dien je meldingen te doen via de telefooncentrale met je klantnummer. Dat de eigenaar godzijdank had, maar het zelf niet voor elkaar kreeg. Omdat er een beroerd klantnummer in de facturen staat. (2 keer 7 cijfers gescheiden met een schuine streep)
Mij is het klantnummer gelukt, maar we wisten niet wat de meldcode was. Hij heeft een deel van het tweede nummer (de laatste twee cijfers) gepakt en gaf toen aan dat we het paspoort naar de desbetreffende instantie moesten sturen.

Meldcode is op de hele website niet te vinden.

En als je het online wilt doen, moet je eerst telefonisch een wachtwoord aanvragen bij Rendac zelf. 8)7

Ik geloof niet dat ik ga snijden in een dood paard, en de eigenaar ook niet :n Paard is al anderhalve dag dood.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 17:12

Aria_zz schreef:
Normaal houden ze er wel rekening mee. Toen dat bij ons moest gebeuren, was het ook 30+ graden en heeft het 3 dagen geduurd. Maar gelukkig geen problemen, ruikt wel, maar verder netjes afgehandeld.

Wel een nare periode... :\

Oké dat is wel fijn om te horen.
Hoop niet dat ze morgenmiddag langskomen als ik aan het rijden ben. Mijn buurman heeft er een poosje voor gereden en vond het verschrikkelijk werk om te doen en gaf aan dat je echt wel een beetje taai moet zijn voor dat werk. Dus ik hoef het niet te zien geloof ik.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 17:14

bruintje123 schreef:
Normaal haalt rendac niet op in het weekend. Alleen met extreem warm weer op zaterdag. En ik denk dat ze het dat nog niet vinden.

Zei de eigenaar inderdaad ook, maar gisteren was het niet bijzonder warm. Paard ligt wel de hele dag in de zon. Onder een kleed gelukkig, maar dan nog niet prettig. :n
Berichtje van Aria geeft iig wat vertrouwen voor wat betreft de tijdsduur.

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 17:15

Oh wat balen zeg sterkte, ik hoop dat de Rendac op maandag gewoon langs komt.. is er geen veearts/kennis van je die eventueel wel zo'n gaatje/snede zou kunnen en willen maken, just in case?