Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 10:29

musiqolog schreef:
Blijkbaar zijn we het er niet over eens. Ik vind "mee het bos in" toch wel erg dubbelzinnig klinken. Nou ja, je kunt altijd nog nee zeggen, dat is ook weer waar.

Kun je uitleggen waarom je het dubbelzinnig vindt klinken? Ik snap je namelijk niet.

Als een opmerking als deze al sexgerelateerd is, wat kun je tegenwoordig dan nog wel zeggen?

Berdien

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 10:44

Ik ben ook wel eens meegevraagd naar het bos, maar dat was wel voor wat anders dan een wandeling. Dat werd echter wel op een iet wat andere manier gevraagd/duidelijk gemaakt :+ :')

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 10:56

Goof schreef:
musiqolog schreef:
Blijkbaar zijn we het er niet over eens. Ik vind "mee het bos in" toch wel erg dubbelzinnig klinken. Nou ja, je kunt altijd nog nee zeggen, dat is ook weer waar.

Kun je uitleggen waarom je het dubbelzinnig vindt klinken? Ik snap je namelijk niet.

Als een opmerking als deze al sexgerelateerd is, wat kun je tegenwoordig dan nog wel zeggen?

Eens met Goof...

Filmpje kijken = andere plannen
Netflix en chill = andere plannen

Maar mee naar het bos vind ik gewoon normaal. :D Je zit niet tegenover elkaar, kan al wandelend leuk praten. Ik vind het niet raar..

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 10:57

Nou, dat zal dan wel kloppen. Mijn date-ervaring is zoals jullie weten bijna nul.

Maar persoonlijk kan ik bij "met jou het bos in gaan" wel wat ranzige dingen denken. Bij "filmpje kijken" eigenlijk niet. Ik weet wel dat daar een seksassociatie aan vastzit, maar dat is puur conventie. En trouwens: ook als je een filmpje gaat kijken, kun je keurig van elkaar afblijven, nee zeggen tegen een vervolgtraject en na het filmpje weer naar huis gaan. :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 11:02

En in het bos kan dat niet? :')

Filmpje kijken vind ik inderdaad een stuk dubbelzinniger dan een boswandeling. Sowieso met dit weer dingen in het bos doen. Verre van aangenaam :+

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 11:05

Ik vind een o ik wil wel mee naar het bos, wanneer je zegt met paard en honden te gaan nu ook niet echt n sexuele toespeling... hoe dan?

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 11:06

Ik zou in eerste instantie ook niet direct zeggen dat het een seksgerelateerde opmerking is..
Maar als je het te snel vind gaan, gewoon niet doen natuurlijk!

Ik date zelf normaal niet snel. Moet ze toch wel een week of 2 spreken voordat ik ze ontmoet.

Ben vrijdagnacht op stap gegaan in Antwerpen met mijn 'vlam' (waarmee ik ondertussen heb besloten dat het gewoon fwb blijft). Was echt onwijs leuk!
Hij houd dan toch wel mooi mijn handje vast over straat, hebben de hele nacht gedanst, gekust en oog voor elkaar gehad. In de trein terug drukte hij me mooi tegen zich aan en ben ik in slaap gevallen, al met al geslaagd en voor herhaling vatbaar!

Alleen..
Appte mijn ex mij dus vrijdagavond, hij wilde zelfs dat ik langskwam en stuurde een foto dat hij de woonkamer al had klaar gemaakt met kaarsjes en al.. en tja toen moest ik dus vertellen dat ik niet in de buurt was. De poppen aan het dansen gehad, hij maakt zich dan gelijk zorgen en denkt dan gelijk dat ik met allemaal mannen loop. :+
Ik was wat aangeschoten en werd emotioneel en toen zei Mn vlam dat ik hem gewoon beter niet terug kan appen. (Mijn vlam weet van het contact met ex)
Naja 5 gemiste oproepen en die zag ik pas zaterdagochtend toen we de taxi terug hadden naar het station. Was ik ook weer geblokkeerd. :=
Maar goed, gisterenavond weer contact gehad per sms tot ik niet meer reageerde en uiteindelijk nodigde hij me alsnog uit en ik kom dus net thuis. Mijn ex heeft me de hele avond en nacht niet meer losgelaten. Ik snap er echt helemaal niks van.

Naja ik vind het prima zoals het nu gaat hier.
Toch vrijheid en twee leuke mannen in mijn leven die het momenteel een beetje spannend houden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 11:07

Ik zou gewoon denken dat hij mee wil wandelen. Ik ben echt extreem achterdochtig dus zou dat niet doen als eerste date, maar het lijkt me niet dat wandelen door het bos gelijk staat aan seks, al helemaal niet als jij een paard en een hond bij je hebt en hij dat weet.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 11:08

Moet zeggen dat ik het wel een beetje vreemd vind dat iemand die je net kent zichzelf zo goed als uitnodigd om mee te gaan het bos in maar dat kan komen omdat ik ouderwets ben natuurlijk

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 11:10

Oh Guess... je moet het natuurlijk zelf weten maar echt slim vind ik het niet. En je mocht toch niet meer om gaan met je ex? Klinkt alsof je het jezelf erg ingewikkeld maakt..

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 11:11

Het gaat er ook niet om dat je niet met iemand mee het bos in moet gaan. Ik dacht dat die opmerking gewoon dubbelzinnig bedoeld was, als metafoor. Niet, zoals filmpje kijken, dat je eerst iets gewoons gaat doen en dan hoopt dat er uitloopt op seks.

@Guess_NH: Ik zou als ik je ex was niet zo blij zijn. Natuurlijk is het uit en heeft hij geen recht meer op jou (dat heb je eigenlijk nooit, maar dat terzijde), maar toch, het kan lelijk knagen als hij je moet delen. Dan maar meteen de pleister er in één keer af. Tenzij hij ook met een ander scharrelt, natuurlijk.

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 11:15

Berdien schreef:
Oh Guess... je moet het natuurlijk zelf weten maar echt slim vind ik het niet. En je mocht toch niet meer om gaan met je ex? Klinkt alsof je het jezelf erg ingewikkeld maakt..

Mee omgaan is een dingetje.
Het is een heel ingewikkeld verhaal.
Maar ik merk wel dat ik nog veel van mijn ex hou en gek op hem ben, maar niet perse dat ik meer van hem wil dan wat er nu is.. ik zie hem sowieso 3 /4 keer per week op zijn werk (hij is fitnessinstructeur) dus ik vind het belangrijk dat we nu normaal met elkaar omgaan en ben wel blij dat ik hem weer privé zie.
Maar ik voel me totaal niet rot over de situatie, als het contact uiteindelijk alsnog verbreekt dan is dat gewoon zo. Eerlijk is eerlijk, denk ik dat hij het er moeilijker mee heeft dan ik, maar puntje bij paaltje is hij wel degene die ervoor zorgt dat het nergens op uitloopt met ons. Dus daar heb ik me al maanden terug bij neergelegd.

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 11:18

Mijn ex zegt zelf gisteren per sms:
Wij kunnen niet meer samen zijn, ondanks onze liefde, ondanks alles.

Maar een paar zinnen laten nodigt hij me wel uit.
Hij had allang van een collega gehoord dat ik met een andere jongen liep (mijn Tinder vlam).
Maakt hij het zichzelf dan ook niet een beetje moeilijk?

Zolang dit goed gaat op deze manier vind ik het prima.
Hij doet zijn ding en ik de mijne, ik controleer hem niet en hij mij niet. Als we samen zijn oog voor elkaar en daarbuiten beide onze eigen weg.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 11:19

Maar je bent dus FWB met je vlam (toch niet meer platonisch) en je brengt de nacht door met je ex?

En hij controleert je wel, want hij had je toch gebeld etc toen je weg was met je vlam? Omdat hij dacht/wist dat je met een anders was?

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 11:21

Nee hij belde me op omdat ik niet meer reageerde op de app, hij wilde mijn stem horen en had mij nodig, aldus wat hij zegt.

En ja de rest klopt wel. :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 11:22

Een ex is niet voor niks een ex... pas maar op dat je niet gekwetst wordt guess.
En hoezo controleert hij je niet? Hij belt je super vaak en blokkeert je daarna... hijs ongerust omdat je niet in de buurt bent??? Klinkt toch redelijk controlerend imo :')

In het bos lopen vind ik ook niet dubbelzinnig, hoe wil die je bespringen? Een filmpje op de bank is veel makkelijker om elkaar te bespringen... dat je dat dan weer niet als dubbelzinnig ziet is wel beetje omgekeerde wereld ja :')

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 11:24

Yonker schreef:
In het bos lopen vind ik ook niet dubbelzinnig, hoe wil die je bespringen? Een filmpje op de bank is veel makkelijker om elkaar te bespringen... dat je dat dan weer niet als dubbelzinnig ziet is wel beetje omgekeerde wereld ja :')

Zucht... ik moet het echt helemaal uitleggen hè?

Ik zag "in het bos lopen" als een metafoor. Een vorm van beeldspraak dus. Ik dacht niet dat die jongen echt het bos met haar in wilde. Ik dacht wel dat hij... eh... haar bos in wilde. Is het zo duidelijk genoeg?

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 11:27

Ja oké.
Hij was altijd wel erg controlerend.. in de relatie al tot het extreme, mobiel volgen via zo'n app, als ik buiten de deur was bellen om te weten wat ik aan het doen ben. Daarom vind ik het opzich wel mooi zo, hij kan mijn vrijheid niet meer afpakken en ik heb het toch soms gezellig met hem.

Ik ben trouwens nooit echt zo geweest hoor, maar ik denk zelf dat ik niet eens klaar ben voor iets serieus.
Ik heb even zo'n moment dat ik gewoon wil doen waar ik zin in heb, draag wat ik wil dragen, gewoon gaan en staan waar ik wil en met wie ik wil.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 11:29

Wat leuk om te lezen dat sommige echt een date hebben gehad!

Ik tinder heb een leuk gesprek en dat is het haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 11:32

musiqolog schreef:
Yonker schreef:

Ik zag "in het bos lopen" als een metafoor. Een vorm van beeldspraak dus. Ik dacht niet dat die jongen echt het bos met haar in wilde. Ik dacht wel dat hij... eh... haar bos in wilde. Is het zo duidelijk genoeg?

Niet zo verdedigen joh.. je was niet de enige :+

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 12:01

Guess_NH schreef:
Nee hij belde me op omdat ik niet meer reageerde op de app, hij wilde mijn stem horen en had mij nodig, aldus wat hij zegt.

En ja de rest klopt wel. :+

Klinkt als een behoorlijke narcist.

Waarom ga je niet ergens anders sporten?

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 12:18

Nee ik vertik het om dingen in mijn leven aan te passen om hem te kunnen ontlopen.
Na onze breuk is hij verhuisd naar een ander dorp (we woonde niet samen hoor).
Twee volwassen mensen.. kom op, hoe moeilijk is het om gewoon normaal met elkaar om te geen, aan mij zal het niet liggen.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 12:25

musiqolog schreef:
Yonker schreef:

De mannen hier vinden het blijkbaar eerder een toespeling op andere dingen dan wandelen dan de vrouwen :) . Zonder de ... :p had ik er geen bijbedoelingen in gezien, nu eigenlijk ook wel. Maar het is natuurlijk een snelle conclusie bij iemand die je verder niet kent, kan ook bedoeld zijn als dat hij gewoon een boswandeling wel leuk vindt. Gisteren zelf tegen iemand gezegd dat ik wel wou helpen met stretchen als ze dat wil (ging over stijve spieren en we zouden samen meedoen met een wandel event), zij dacht ook dat het een beetje ondeugend bedoeld was. Gelukkig ken ik haar al wel een tijd (ook IRL) en is dat dan snel duidelijk gemaakt.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 12:26

Guess_NH schreef:
Ik zou in eerste instantie ook niet direct zeggen dat het een seksgerelateerde opmerking is..
Maar als je het te snel vind gaan, gewoon niet doen natuurlijk!

Ik date zelf normaal niet snel. Moet ze toch wel een week of 2 spreken voordat ik ze ontmoet.

Ben vrijdagnacht op stap gegaan in Antwerpen met mijn 'vlam' (waarmee ik ondertussen heb besloten dat het gewoon fwb blijft). Was echt onwijs leuk!
Hij houd dan toch wel mooi mijn handje vast over straat, hebben de hele nacht gedanst, gekust en oog voor elkaar gehad. In de trein terug drukte hij me mooi tegen zich aan en ben ik in slaap gevallen, al met al geslaagd en voor herhaling vatbaar!

Alleen..
Appte mijn ex mij dus vrijdagavond, hij wilde zelfs dat ik langskwam en stuurde een foto dat hij de woonkamer al had klaar gemaakt met kaarsjes en al.. en tja toen moest ik dus vertellen dat ik niet in de buurt was. De poppen aan het dansen gehad, hij maakt zich dan gelijk zorgen en denkt dan gelijk dat ik met allemaal mannen loop. :+
Ik was wat aangeschoten en werd emotioneel en toen zei Mn vlam dat ik hem gewoon beter niet terug kan appen. (Mijn vlam weet van het contact met ex)
Naja 5 gemiste oproepen en die zag ik pas zaterdagochtend toen we de taxi terug hadden naar het station. Was ik ook weer geblokkeerd. :=
Maar goed, gisterenavond weer contact gehad per sms tot ik niet meer reageerde en uiteindelijk nodigde hij me alsnog uit en ik kom dus net thuis. Mijn ex heeft me de hele avond en nacht niet meer losgelaten. Ik snap er echt helemaal niks van.

Naja ik vind het prima zoals het nu gaat hier.
Toch vrijheid en twee leuke mannen in mijn leven die het momenteel een beetje spannend houden :=

Zoals ik het zie probeer je eigenlijk een beetje van 2 walletjes te eten. Of een soort van back up, net hoe je het wilt zien.

Maar...jij kan je er wel heel fijn bij voelen, jouw ex trekt die bijrol niet zoals ik het lees en dan is het niet netjes van je. Dan had je het niet uit moeten maken. No offence verder hoor.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 12:29

Guess, dat jij geen dingen wil aanpassen is natuurlijk je goed recht, zou ook wat gek zijn dat jij een sportclub moet kiezen in functie van een ex. Dat andere, tja zolang je het "gezellig" hebt met hem blijft hij wel een soort van invloed voelen, gaat hij zich aan jou blijven vastklampen. Dan kan je gewoon verwachten dat er naast de gezelligheid ook andere dingen blijven terugkomen (zoals gebeld worden en je stem moeten horen). Als jij dat wil voor jou en voor hem is dat natuurlijk jouw keuze, maar lijkt toch niet heel gezond voor beide.