Ik zou in eerste instantie ook niet direct zeggen dat het een seksgerelateerde opmerking is..
Maar als je het te snel vind gaan, gewoon niet doen natuurlijk!
Ik date zelf normaal niet snel. Moet ze toch wel een week of 2 spreken voordat ik ze ontmoet.
Ben vrijdagnacht op stap gegaan in Antwerpen met mijn 'vlam' (waarmee ik ondertussen heb besloten dat het gewoon fwb blijft). Was echt onwijs leuk!
Hij houd dan toch wel mooi mijn handje vast over straat, hebben de hele nacht gedanst, gekust en oog voor elkaar gehad. In de trein terug drukte hij me mooi tegen zich aan en ben ik in slaap gevallen, al met al geslaagd en voor herhaling vatbaar!
Alleen..
Appte mijn ex mij dus vrijdagavond, hij wilde zelfs dat ik langskwam en stuurde een foto dat hij de woonkamer al had klaar gemaakt met kaarsjes en al.. en tja toen moest ik dus vertellen dat ik niet in de buurt was. De poppen aan het dansen gehad, hij maakt zich dan gelijk zorgen en denkt dan gelijk dat ik met allemaal mannen loop.
Ik was wat aangeschoten en werd emotioneel en toen zei Mn vlam dat ik hem gewoon beter niet terug kan appen. (Mijn vlam weet van het contact met ex)
Naja 5 gemiste oproepen en die zag ik pas zaterdagochtend toen we de taxi terug hadden naar het station. Was ik ook weer geblokkeerd.
Maar goed, gisterenavond weer contact gehad per sms tot ik niet meer reageerde en uiteindelijk nodigde hij me alsnog uit en ik kom dus net thuis. Mijn ex heeft me de hele avond en nacht niet meer losgelaten. Ik snap er echt helemaal niks van.
Naja ik vind het prima zoals het nu gaat hier.
Toch vrijheid en twee leuke mannen in mijn leven die het momenteel een beetje spannend houden