Bellatrix schreef:Oh, ik vind de Penny stiekem wel erg leuk om te lezen. Dus die mag wel in het pakket. Die had ik 2 jaar geleden aan mijn secret santa gegeven haha
Mijn penny's zijn heilig, heb ze allemaal nog. In van die mappen Wel een leuk idee M'n moeder probeerde me taart te voeren, maar die was en niet zelf gebakken en ik had net gesport dus die heb ik overgeslagen
Penny's Kwam in de stad al geniale cadeau ideetjes tegen, kan niet wachten tot ik kan gaan samenstellen. Nu al voorpret Ga mijn lijstje ook opsturen
nuvel schreef:Dat was ik Bellatrix Ja ik vond het leuk! Ben sowieso wel gek op lezen van paardenverhalen.Toch wel ik begon ineens te twijfelen. Hihi
Leo schreef:Bellatrix schreef:Leuk dat je ook meedoet Marylon!! Jaa! Dat ik dit voorgaande jaren heb gemist zeg!Ik ook hoor.
Leo schreef:Bellatrix schreef:Leuk dat je ook meedoet Marylon!! Jaa! Dat ik dit voorgaande jaren heb gemist zeg!En ik maar denken dat modjes alles weten
ynskek schreef:Bellatrix schreef:Heb er net eentje gekocht. Mag ik m lezen als jij m uit hebt?Tuurlijk.