Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Ik bedacht me er net ook nog eentje.
Toen die Wikileaks steeds in het nieuws waren vond ik het in het begin maar vreemd dat ze steeds het beroep van Julien Assange noemden. Klokkenluider is niet een alledaags beroep maar om dat nu elke keer te vermelden vond ik ook wat overbodig
Ahum, ik ben er uiteindelijk wel achter gekomen hoe dat nu zat. Beter laat dan nooit
Sammie schreef:Aranel schreef:Ik bedacht me er net ook nog eentje.
Toen die Wikileaks steeds in het nieuws waren vond ik het in het begin maar vreemd dat ze steeds het beroep van Julien Assange noemden. Klokkenluider is niet een alledaags beroep maar om dat nu elke keer te vermelden vond ik ook wat overbodig
Ahum, ik ben er uiteindelijk wel achter gekomen hoe dat nu zat. Beter laat dan nooit
Whahaha, bedenk mij wel dat ik toen willem en max trouwden ik het zo stom vond dat ze opeens haar naam telkens gebruikten bij het weer en de temperaturen.
Connie schreef:
musiqolog schreef:Sammie schreef:Tekst is vertaald, andere melodie eronder.
Nou ja, vertaald... met een zwaar Spaans accent uitgesproken. (Althans: het refrein. De coupletten zijn origineel, één versie in het Spaans, en eentje in het Spanglish.)
Varekaj schreef:Ik heb door een ander topic nu pas ontdekt dat mijn Samsung een selfiefunctie heeft én dat daar nog een functie bij zit om je gezicht te corrigeren/ voordeliger te laten uitkomen
Leprycorn schreef:MarlindeRooz schreef:Bij mijn vrij luxe sony kan het wel zie ik net!Kan zelfs allemaal looks kiezen "Jeugdig, kantoor, alledaags, oud".
Welke heb jij? Ik heb de Z5 compact maar kon het niet vinden.