Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:33

Sorry jongens, maar ik heb die laatste sneeuwpopbrander zojuist weggekaapt := Ik zag hem door dit topic en was acuut verliefd. Maar vond hem nogal duur. Laat ik hem aan mijn vriendin zien en zeg de prijs, zegt ze dat is toch niet duur? Ik zeg dat is toch wel duur? Zegt ze: Ja maar hij is toch mooi dan is het toch niet duur?? :') Nou ja toen moest ik hem wel bestellen natuurlijk :+

Meteen nog wat tarts meebesteld want vond het zonde om verzendkosten te gaan betalen :) De invloed van het topic is duidelijk te merken. CCL omdat iemand van jullie daar zo gek op is. En Fireside treats omdat hij zo veelbesproken is hier. Hahah ik ben héél benieuwd!

Yankee Candle Candy Cane Lane Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Cappuccino Truffle Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Cosy By The Fire Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Fireside Treats Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Pink Dragon Fruit Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Salted Caramel Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Fun Outside Snowman Wax Burner

Invisible

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:38

Yankee Candle Cranberry Ice Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Bahama Breeze Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Soft Blanket Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Baby Powder Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Cinnamon Stick Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Sugared Apple Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Honey & Spice Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Sparkling Cinnamon Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Sparkling Snow Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Snow In Love Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Bundle Up Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Christmas Garland Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Icicles Wax Tart (8 Geururen)

Ik deze!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:40

Hey jij hebt ook CCL, leuk! :D Ik heb geloof ik cinnamon spice van yankee, die is wel lekker, deze cinnamon luchtjes ken ik zo niet. Baby poeder moet ik dan weer niet aan denken, brrr ik hou niet van dat soort geurtjes := Ben heel benieuwd naar je Sparkling Snow en Snow in love!!

Edit: Hey dit is mijn 10.000e bericht op Bokt (wat meetelt) grappig!!
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 09-11-15 00:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Invisible

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:44

Ja die naam ccl zag ik al een paar x voorbij komen haha. Babypoeder, kan ik alvast weer wennen aan de geur van een echte baby! Ik twijfelde over salted caramel, miss volgende keer!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 09:15

Alwiene schreef:
Sorry jongens, maar ik heb die laatste sneeuwpopbrander zojuist weggekaapt := Ik zag hem door dit topic en was acuut verliefd. Maar vond hem nogal duur. Laat ik hem aan mijn vriendin zien en zeg de prijs, zegt ze dat is toch niet duur? Ik zeg dat is toch wel duur? Zegt ze: Ja maar hij is toch mooi dan is het toch niet duur?? :') Nou ja toen moest ik hem wel bestellen natuurlijk :+

Meteen nog wat tarts meebesteld want vond het zonde om verzendkosten te gaan betalen :) De invloed van het topic is duidelijk te merken. CCL omdat iemand van jullie daar zo gek op is. En Fireside treats omdat hij zo veelbesproken is hier. Hahah ik ben héél benieuwd!

Yankee Candle Cappuccino Truffle Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Cosy By The Fire Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Fireside Treats Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Pink Dragon Fruit Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Salted Caramel Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Fun Outside Snowman Wax Burner

:oo hij is echt overal uitverkocht nu! :(:)

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 09:18

Ik ben dus echt gek op geuren als babypoeder,fresh linen, soft blanker en fluffy towels enzo.
Ik haal die geuren ook van elk merk dat ik tegenkom.

Ik moet me echt inhouden hier, jullie zijn aanstekelijk! Slecht topic!!
Ik ga deze hele week niks kopen. ..Ik moet namelijk nieuwe dekjes hebben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 09:24

Wonderdingen, die waxmelts!
Wij maken 1x per jaar zelf patatjes, om daarna van het frituurvet vogelbolletjes te maken.
Gisteravond was het zo ver, en ik heb 2 brandertjes met ieder een half cupje Linnen Breeze aangezet.

Vanmorgen kom ik beneden, geen enkele frituurgeur, maar nog wel een lichte zweem van de meltjes!

Geweldig!!

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 09:26

Hoe maken jullie je elektrische branders schoon?
Ik dep het weg als het nog heet is..met keukenpapier of koffiefilter.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 09:28

Sonja schreef:
Wij maken 1x per jaar zelf patatjes, om daarna van het frituurvet vogelbolletjes te maken.
Gisteravond was het zo ver, en ik heb 2 brandertjes met ieder een half cupje Linnen Breeze aangezet.

Vanmorgen kom ik beneden, geen enkele frituurgeur, maar nog wel een lichte zweem van de meltjes!

Geweldig!!

Oh van welk merk is dat?
Ben echt onwijs gek op dat soort geuren.

Edit: ik heb nu babypoeder aan van Smellies...echt een topper van dat merk (vind ik) net als de fresh linen van hun.
Ik heb ook babypoeder van WME die ga ik binnenkort ook branden!
Laatst bijgewerkt door Cerastes op 09-11-15 09:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 09:29

Ahwww die sneeuwman! Maar goed dat jij de laatste hebt Alwiene, want ik vind hem ondanks de prijs ook echt TE leuk om te laten staan.
Ik merk dat ik de complexere geuren te veel vind. Ik kan beter tegen een simpelere geur met niet al te veel soorten erin.

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 09:30

Hmmm, ik had gisteravond er 1 in gedaan, die heerlijk ruikt. Alleen..... Die was van Bolsius, en nu weet ik niet meer welke geur dat was. Balen. Geloof dat ik ook maar met briefjes moet gaan werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 09:32

Cerastes schreef:
Sonja schreef:

Geweldig!!

Oh van welk merk is dat?
Ben echt onwijs gek op dat soort geuren.

Ik heb ze nu van Pure Soap. Ik ben dol op frisse, zeepachtige geuren. Halve cupjes zijn genoeg om de woonkamer van 70m2 goed mee te vullen, en ze ruiken zo'n 5 tot 6 uur.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 09:46

Oh ik ben ook helemaal gek op zulke geuren!
Ik ga hm volgende keer zeker bestellen bij PS. Vorige keer had ik gewoon alle geuren uit de categorie mystiek.

Bij mij is het heel gek,ik hou idd van zepig,fris,babyachtig.
En ik hou van zware geuren zoals de nag champa van WME

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-15 09:54

Invisible schreef:
Yankee Candle Cranberry Ice Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Bahama Breeze Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Soft Blanket Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Baby Powder Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Cinnamon Stick Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Sugared Apple Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Honey & Spice Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Sparkling Cinnamon Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Sparkling Snow Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Snow In Love Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Bundle Up Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Christmas Garland Wax Tart (8 Geururen)
Yankee Candle Icicles Wax Tart (8 Geururen)

Ik deze!

De Christmas Garland is zo vies :=
De Sugared Apple vind ik ook niet zo bijzonder, maar verder heb je echt een heel goede keuze gemaakt zeg!

Salted Caramel is ook heerlijk maar wel vrij zwaar.
Cappuccino Truffle is ook goddelijk <3

Zo gek, ik had vorige week de Duizendpoot gemaild waar mijn bestelling bleef. Toen zei ze dat ze afgelopen dinsdag de producten binnen verwachtte. Ik heb echter nog steeds geen verzendbevestiging gekregen.
Ik hoop wel dat de geuren waar ik voor besteld heb erbij zitten. Zij wil nog wel eens zonder melding vooraf iets incompleet versturen.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 10:16

Cerastes schreef:
Hoe maken jullie je elektrische branders schoon?
Ik dep het weg als het nog heet is..met keukenpapier of koffiefilter.

Ik zet 'm heel even aan en kan zo de was er uit wippen.
Daarna even schoonmaken net een papiertje.

Ik ga nog even testen of de truc met de siliconen bakjes ook werkt bij de elektrische brander...

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 10:17

Lisitano
Dat klopt idd
Erg irritant!
Wat ik ook vervelend vind, is dat ze niet van te voren aangeeft dat de spullen niet direct leverbaar zijn...

Invisible

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 10:40

Haha we zullen het zien!
Zijn wel snel, gister vrij laat besteld en vanochtend om 7 uur een mail dat het verzonden is! Krijg het morgen binnen

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-15 10:48

Raja schreef:
Lisitano
Dat klopt idd
Erg irritant!
Wat ik ook vervelend vind, is dat ze niet van te voren aangeeft dat de spullen niet direct leverbaar zijn...

Precies. Ik moest er zelf om vragen.
Ik heb mijn bestelling 29 oktober geplaatst..

Ik heb ook al twee keer gehad dat ze het verzendadres verwarde met factuuradres. Dan kreeg ik thuis mijn pakketje i.p.v. op kantoor. En daar was ik niet.
Ook dat ik mijn pakket kreeg en er bepaalde artikelen niet bij zaten. Ik heb toen gemaild en na 2 dagen kreeg ik reactie dat die artikelen niet voorradig waren dus ze zou het geld terug storten. Ik had dat liever geweten voor het verzonden werd, dan had ik misschien wat anders gewild of zelfs de bestelling willen annuleren.

Volgende keer toch maar bij ilovecandles.be bestellen.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 10:50

Ik ben nog steeds aan het bijbestellen bij Soy Wax, zijn toch ook wel leuke cadeautjes voor moeders... Dus ma en schoonma krijgen ook een brandertje met wax melts :D

Heeft er iemand ervaring met een dergelijke brander?

Afbeelding

Vind zoiets erg leuk om weg te geven, maar werkt het ook? Hij is 11 cm hoog.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 10:56

Ik heb hem in mijn assortiment gehad. Het is een leuke brander die gewoon goed werkt. Een grote melt moet wel ingesneden worden anders past hij niet goed bovenop.Maar hij is in het echt ook echt leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 10:58

Ik ben in afwachting van een pakketje van WME. Vanille lime van Yc staat op en die vind ik heel erg lekker!

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 11:24

waxmeltsenzo schreef:
Ik heb hem in mijn assortiment gehad. Het is een leuke brander die gewoon goed werkt. Een grote melt moet wel ingesneden worden anders past hij niet goed bovenop.Maar hij is in het echt ook echt leuk.

Bedankt, dan krijgt mijn mama deze :D Ik neem er van Soy Wax 12 melts voor €5,- bij om te proberen en omdat ik de verzendkosten al kwijt ben aan de branders, ben benieuwd. Ik gok dat dit het begin is van een nieuwe verslaving en verzameling, word helemaal enthousiast als ik al die geurtjes voorbij zie komen hier :=

Hoe kiezen jullie de melts eigenlijk? Gewoon op de gok, of naar aanleiding van ervaringen hier in het topic? Ik laat nu een verrassingspakket samenstellen met geurtjes uit elke categorie, want ik zou niet weten wat ik het lekkerst vind ruiken :P

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-15 11:31

Sonja89 schreef:
Hoe kiezen jullie de melts eigenlijk? Gewoon op de gok, of naar aanleiding van ervaringen hier in het topic? Ik laat nu een verrassingspakket samenstellen met geurtjes uit elke categorie, want ik zou niet weten wat ik het lekkerst vind ruiken :P

Ik gok het.
Ik houd ook van veel verschillende geuren, het ligt heel erg aan mijn stemming wat voor geur het moet worden. Meestal gok ik wel goed.
Toen ik net begonnen was met branden vond ik bloemenluchten vies, nu vind ik dat juist heel lekker.

Ik ben dan weer niet zo van de zeepluchten of parfumdupes. Dus die bestel ik zelden tenzij de beschrijving mij wel aanspreekt. Fluffy Towels van Yankee Candle vind ik dan wel weer heel lekker maar die is vrij zacht en er zit lavendel in.

Bij geuren die hier door sommigen heerlijk gevonden worden, krijg ik de kriebels. Die vind ik zo vies dat ik ze weg mieter of weg geef. Dat zegt wat, want meestal probeer ik alles :D

Ik heb dat soms ook met geuren waarvan ik verwacht had het wel lekker te vinden. Maple Syrup van Village Candle is er zo een. Als ik die ruik word ik direct misselijk.

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 11:37

Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die nog regelmatig scentchips koop. Ik vind het makkelijk omdat je eerst zelf aan alle geuren even kunt snuffelen en dus ook weet of je ze lekker vind ruiken of niet :')
Bridgewater vind ik ook een fijn merk :j

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 11:37

DeMolenhoek schreef:
Ik ben in afwachting van een pakketje van WME. Vanille lime van Yc staat op en die vind ik heel erg lekker!

Dat duurt echt nog wel minimaal een week hoor :D