Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 15:16

Confession: ik heb een kennis beloofd te helpen met 600+ foto's in te plakken en albums te versieren.. Voor twee kleine kinderen.. Echter heb ik nog maar een vrije avond en besteed ik die liever aan iets anders :o

_00_0

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 17:32

mijn confession is dat ik vrijwilligerswerk doe en mijn opleiding zo heb ingedeeld dat ik dat werk kan blijven doen. Hoor ik vandaag dat ik niet meer nodig ben op die dag. Maar wel de dag voor mijn schooldagen. Maar gezegd dat ik niet kon. Ik kan wel, maar heb daar geen zin in.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 18:07

Confession: Ik vind oreo's niet lekker. Vind ze echt heel heel vies :n

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 18:09

_Yasmine_ schreef:

Eindelijk iemand die me begrijpt _/-\o_ Iedereen vindt het altijd super raar als ik zeg dat ik ze vies vind.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 18:10

Steeph schreef:
Catnip schreef:
Ik was ooit hevig fan van Tokio Hotel.

Schuldig

Schuldig...

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 18:10

mingming schreef:
_Yasmine_ schreef:

Eindelijk iemand die me begrijpt _/-\o_ Iedereen vindt het altijd super raar als ik zeg dat ik ze vies vind.

_/-\o_ I'm not alone! :D

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 18:12

yes! _O_
Hier ook iemand die absoluut niet van oreo houdt :D

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 18:29

Wat eten betreft, ik beken: ik lust absoluut geen slagroom en chocolademelk :=

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 18:37

Ew ja, chocolademelk :=

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 18:38

Ghostattack schreef:

Wat erg!! Ook niet in combinatie met elkaar? Dat is echt mijn lievelingsdrank in de winter :+:

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 18:40

De combinatie is nog erger dan los :') Ook met ijs hoef ik geen slagroom. Terwijl ik chocolade ijs en saus wel lekker vind. Net als dat ik niet van tomaten hou maar wel ketchup en tomatensoep :+

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 18:46

Ik zat in de 3e altijd helemaal vooraan naast een autistisch meisje. Zij sliep echt driekwart van de tijd en als ze wel wakker was dan zat ze me 9 vd 10 keer te klieren.

Dus op een gegeven moment onder een extreem saaie les Nederlands was ze wakker maar deed ze niets, dus ik bedacht me, hé laat ik haar eens klieren, lijkt me leuk :o Toevallig had ik op dat moment net mn passer vast en prikte ik haar zachtjes! in haar arm. Nou echt ze ging door het lint!! Ze begon zo op me in te meppen dat ik nog 3 dagen hoofdpijn heb gehad.

Nu de confession: Ik vertel mensen altijd als ik dit verhaal vertel dat ik haar met een pen heb geprikt ipv een passer.. Want een passer klinkt zo geweldadig.. Maar het was echt niet hard. (Heb daarna mezelf nog 4 keer geprikt met dat ding om me ervan te overtuigen dat het toch niet zo zeer kon doen :') )

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 18:49

Femek2902 schreef:
Ik zat in de 3e altijd helemaal vooraan naast een autistisch meisje. Zij sliep echt driekwart van de tijd en als ze wel wakker was dan zat ze me 9 vd 10 keer te klieren.

Dus op een gegeven moment onder een extreem saaie les Nederlands was ze wakker maar deed ze niets, dus ik bedacht me, hé laat ik haar eens klieren, lijkt me leuk :o Toevallig had ik op dat moment net mn passer vast en prikte ik haar zachtjes! in haar arm. Nou echt ze ging door het lint!! Ze begon zo op me in te meppen dat ik nog 3 dagen hoofdpijn heb gehad.

Nu de confession: Ik vertel mensen altijd als ik dit verhaal vertel dat ik haar met een pen heb geprikt ipv een passer.. Want een passer klinkt zo geweldadig.. Maar het was echt niet hard. (Heb daarna mezelf nog 4 keer geprikt met dat ding om me ervan te overtuigen dat het toch niet zo zeer kon doen :') )

Oooh geweldig. Ben je er uiteindelijk nog uitgestuurd of zij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 18:58

Femek2902 schreef:

Oh dat doet me denken aan mijn moordlustige schoolverhaal... Ik had een etuitje met allemaal schoolspulletjes (passer, pennen, potloden, slijper, en een klein schaartje). De jongen voor mij zat mij al het hele jaar dwars, bewust mijn boeken van de tafel stoten of in mijn buik duwen als ze hij zich omdraaide (boek + werkbroek op de tafel paste net niet). Zo zat hij dus ook een keer mijn spullen te jatten en mijn potloden zo klein te slijpen dat ze niet meer te gebruiken waren. Na drie handjes over mijn tafel had ik het zo gehad dat ik hem een kras in zijn hand heb gegeven met het schaartje. Net als een kwade kat; jeng! Schreeuwen dat het rotjoch deed. Hele klas had toen een hekel aan mij maar de leraar zag het gebeuren (stomme eikel had wel wat eerder wat mogen zeggen dan) dus ik had geen straf.
Jongetje liep maanden later nog te showen met z'n litteken. Had hem niet eens diep gesneden, gewoon zo'n kras die je krijg als je een krabbel krijgt van een kat of zo.

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 18:59

Ghostattack schreef:

Oeh bah, ik ook niet. Bovendien word ik er misselijk van!

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 19:01

In de lagere school heb ik tijdens gym iemand een blauw oog geslagen nadat ze mijn beste vriendin koos voor haar team :+

Ik schaam me soms heel erg voor hoe ik tekeer kan gaan tegen mijn ouders, vooral tegen m'n moeder, terwijl ik dondersgoed weet dat ik me geen betere ouders kan wensen :=

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 19:19

Ik heb op de basisschool een stenen kip bij een jongetje tegen zijn gezicht aan gesmeten, hij zei dat ik dat toch niet durfte. Dat leverde hem vier zwarte voortanden op.

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 19:20

martine0503 schreef:
Oooh geweldig. Ben je er uiteindelijk nog uitgestuurd of zij?

Zij is boos de klas uitgerend en iedereen stond geschokt te kijken wat er nou precies gebeurde :')

De volgende ochtend stond de vrouw die de kinderen met een beperking begeleid in de klas een preek te houden over dat we elkaar moesten respecteren zoals ze waren. Helaas voor haar kwam ik een kwartier te laat dus heb ik het verhaal niet meegekregen, want het was overduidelijk op mij gericht :')

Ik heb daarna ook nog een gesprek gehad over het voorval, dat ik rekening moest houden met Lisa's beperkingen en dat zij er ook niets aan kon doen dat ze zo reageerde.. Maar de procedure om Lisa naar een andere school te krijgen is sinds dat voorval wel een heel stuk sneller gegaan }>

Vanzelfsprekend is Lisa niet haar echte naam.

Danique schreef:
Oh dat doet me denken aan mijn moordlustige schoolverhaal... Ik had een etuitje met allemaal schoolspulletjes (passer, pennen, potloden, slijper, en een klein schaartje). De jongen voor mij zat mij al het hele jaar dwars, bewust mijn boeken van de tafel stoten of in mijn buik duwen als ze hij zich omdraaide (boek + werkbroek op de tafel paste net niet). Zo zat hij dus ook een keer mijn spullen te jatten en mijn potloden zo klein te slijpen dat ze niet meer te gebruiken waren. Na drie handjes over mijn tafel had ik het zo gehad dat ik hem een kras in zijn hand heb gegeven met het schaartje. Net als een kwade kat; jeng! Schreeuwen dat het rotjoch deed. Hele klas had toen een hekel aan mij maar de leraar zag het gebeuren (stomme eikel had wel wat eerder wat mogen zeggen dan) dus ik had geen straf.
Jongetje liep maanden later nog te showen met z'n litteken. Had hem niet eens diep gesneden, gewoon zo'n kras die je krijg als je een krabbel krijgt van een kat of zo.

Hahaha prachtig.. Zoiets heb ik ook een keer gedaan. In de tweede zaten twee jongentjes die voor ons zaten ons altijd te pesten/klieren, dwz spullen afpakken en ze zodanig mishandelen dat ze niet meer bruikbaar waren en dat soort oliebol. Op een gegeven moment had een van de twee de lijmpot van mijn vriendin te pakken en ik was er zo klaar mee dat ik een plukje van zn haar pakte en dr onwijs hard aan heb getrokken totdat hij de lijmpot terug gaf. De lerares zag het en die vond het helemaal leuk, heeft verder niets gedaan, maar knikte zeer tevreden :+

Een half uur later zat hij nog over zn arme haartjes te wrijven }>

Wauw, nu moeten jullie wel denken, wat een agressief persoon is dat toch.. Maar stiekem valt dat best mee :Y)

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 19:29

ik stop graag dingen in mijn mond :') lepeltjes, pennen, die telefoonsnoer-elastiekjes... echt van alles :o

ik zat net in mijn middag-dipje disney muziek te luisteren op youtube :')

nog een: ik heb lekker veel huiswerk ingepland voor vandaag, nul komma nul gedaan.. heb spijt maar doe het alsnog niet (nou ja.. misschien toch wel iets... zou jammer zijn als ik nu al streepjes krijg)

en de laatste voor nu :+ : een paar van mn vriendinnen gaan vaak uit en dan hoor ik via een ander alle sappige verhalen en dan voel ik me zo'n geweldig persoon :=

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 19:35

Ik heb 3 vrienden over de vloer en we hebben zojuist gratis pizza besteld met het excuus dat onze vorige bestelling bij hun fout geleverd was, en we gebeld hadden en toen een garantie voor een nieuwe bestelling hadden gekregen... :=

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 20:00

Confession: ik had net ook een paar jongens op hun smoel willen slaan, auto reed alleen net te snel weg.
Ik was aan het eten bij de mac (ben ik ook weer klaar mee voor komend jaar :') ) en een groepje mannen van rond de 25-30 zat er ook te eten. Zijn ze klaar, vegen ze zo al die dienbladen met troep van hun tafel op de grond! Tomaten, milkshakebekers, echt alles smeten ze erachteraan. Het was druk dus iedereen keek. Stonden ze op en liepen ze zo weg.... Een paar mensen zeiden er nog wat van, gingen ze lopen schreeuwen dat ze dat maar zelf moesten doen. Toevallig ging ik ook net weg, en zag ik ze nog zitten in een busje. Ik ernaartoe en zeggen dat ze hun troep op moesten ruimen. Ik weet niet wat ze zeiden want ze reden echt keihard weg. Was er een auto bezig met inparkeren waardoor ze even moesten wachten. Gingen ze als een gek lopen toeteren omdat ze er langs wilden. Wat een asotokkies, nu a achteraf denk ik ik had echt aan het haar of oor moeten trekken van de bestuurder :+

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 20:07

Oh over eten heb ik ook nog wel een mooie... Ik lust geen slagroom, maar wel slagroomsoesjes. :+

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 20:08

Voor de freek lovers hier.... Hij is in real life ook heel erg leuk en lief.... Dus werk van maken ladies

:-)

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 20:31

SharonIndezz schreef:
Voor de freek lovers hier.... Hij is in real life ook heel erg leuk en lief.... Dus werk van maken ladies

:-)

was het wel van plan lukt alleen niet erg als hij in zimbabwe zit en ik 9 jaar jonger (but i don't really care) ben -O- :')

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 20:51

Hmmm ben 25 dat kan wel toch..
Eenige probleem ook hier dat ik niet in zimbabwe