Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ook met ijs hoef ik geen slagroom. Terwijl ik chocolade ijs en saus wel lekker vind. Net als dat ik niet van tomaten hou maar wel ketchup en tomatensoep
Toevallig had ik op dat moment net mn passer vast en prikte ik haar zachtjes! in haar arm. Nou echt ze ging door het lint!! Ze begon zo op me in te meppen dat ik nog 3 dagen hoofdpijn heb gehad.
) Femek2902 schreef:Ik zat in de 3e altijd helemaal vooraan naast een autistisch meisje. Zij sliep echt driekwart van de tijd en als ze wel wakker was dan zat ze me 9 vd 10 keer te klieren.
Dus op een gegeven moment onder een extreem saaie les Nederlands was ze wakker maar deed ze niets, dus ik bedacht me, hé laat ik haar eens klieren, lijkt me leukToevallig had ik op dat moment net mn passer vast en prikte ik haar zachtjes! in haar arm. Nou echt ze ging door het lint!! Ze begon zo op me in te meppen dat ik nog 3 dagen hoofdpijn heb gehad.
Nu de confession: Ik vertel mensen altijd als ik dit verhaal vertel dat ik haar met een pen heb geprikt ipv een passer.. Want een passer klinkt zo geweldadig.. Maar het was echt niet hard. (Heb daarna mezelf nog 4 keer geprikt met dat ding om me ervan te overtuigen dat het toch niet zo zeer kon doen)
Femek2902 schreef:Ik zat in de 3e altijd helemaal vooraan naast een autistisch meisje. Zij sliep echt driekwart van de tijd en als ze wel wakker was dan zat ze me 9 vd 10 keer te klieren.
Dus op een gegeven moment onder een extreem saaie les Nederlands was ze wakker maar deed ze niets, dus ik bedacht me, hé laat ik haar eens klieren, lijkt me leukToevallig had ik op dat moment net mn passer vast en prikte ik haar zachtjes! in haar arm. Nou echt ze ging door het lint!! Ze begon zo op me in te meppen dat ik nog 3 dagen hoofdpijn heb gehad.
Nu de confession: Ik vertel mensen altijd als ik dit verhaal vertel dat ik haar met een pen heb geprikt ipv een passer.. Want een passer klinkt zo geweldadig.. Maar het was echt niet hard. (Heb daarna mezelf nog 4 keer geprikt met dat ding om me ervan te overtuigen dat het toch niet zo zeer kon doen)
martine0503 schreef:Oooh geweldig. Ben je er uiteindelijk nog uitgestuurd of zij?
Danique schreef:Oh dat doet me denken aan mijn moordlustige schoolverhaal... Ik had een etuitje met allemaal schoolspulletjes (passer, pennen, potloden, slijper, en een klein schaartje). De jongen voor mij zat mij al het hele jaar dwars, bewust mijn boeken van de tafel stoten of in mijn buik duwen als ze hij zich omdraaide (boek + werkbroek op de tafel paste net niet). Zo zat hij dus ook een keer mijn spullen te jatten en mijn potloden zo klein te slijpen dat ze niet meer te gebruiken waren. Na drie handjes over mijn tafel had ik het zo gehad dat ik hem een kras in zijn hand heb gegeven met het schaartje. Net als een kwade kat; jeng! Schreeuwen dat het rotjoch deed. Hele klas had toen een hekel aan mij maar de leraar zag het gebeuren (stomme eikel had wel wat eerder wat mogen zeggen dan) dus ik had geen straf.
Jongetje liep maanden later nog te showen met z'n litteken. Had hem niet eens diep gesneden, gewoon zo'n kras die je krijg als je een krabbel krijgt van een kat of zo.
lepeltjes, pennen, die telefoonsnoer-elastiekjes... echt van alles
: een paar van mn vriendinnen gaan vaak uit en dan hoor ik via een ander alle sappige verhalen en dan voel ik me zo'n geweldig persoon
) en een groepje mannen van rond de 25-30 zat er ook te eten. Zijn ze klaar, vegen ze zo al die dienbladen met troep van hun tafel op de grond! Tomaten, milkshakebekers, echt alles smeten ze erachteraan. Het was druk dus iedereen keek. Stonden ze op en liepen ze zo weg.... Een paar mensen zeiden er nog wat van, gingen ze lopen schreeuwen dat ze dat maar zelf moesten doen. Toevallig ging ik ook net weg, en zag ik ze nog zitten in een busje. Ik ernaartoe en zeggen dat ze hun troep op moesten ruimen. Ik weet niet wat ze zeiden want ze reden echt keihard weg. Was er een auto bezig met inparkeren waardoor ze even moesten wachten. Gingen ze als een gek lopen toeteren omdat ze er langs wilden. Wat een asotokkies, nu a achteraf denk ik ik had echt aan het haar of oor moeten trekken van de bestuurder