Veel plezier morgen dames! Elise houd je Jolien wel in toom?
Ik denk niet dat ik daar de juiste persoon voor ben Ik heb het altijd al moeilijk genoeg om mijn eigen enthousiasme een beetje gematigd te houden op momenten waarop dat nodig is.
Eén van mijn eerste foto's, op de eerste locatie, op de eerste chase dag. We zaten hier ten zuiden van Amarillo, nabij Lubbock. Deze (LP) supercell toonde toen al rotatie en een haak.
Dankje. Ben bezig met de rest van de foto's... dus ligt eraan hoe lang jullie er nog zijn. Ik heb toch een jetlag dus slapen zit er nog niet in. Ben klaarwakker (en dat ben ik normaal nooit op dit tijdstip!)
Ik geloof dat het hier droog is. Maar ik zit in Engeland dus dat kun je sowieso niet vergelijken.
Agossie
Geplaatst: 05-05-15 00:20
Ik ga zo wel naar bed, Annash, maar wil graag nog wat foto's zien. En anders zie ik ze morgen wel. Met die weersverwachting zit het er niet in dat ik "lekker" naar buiten ga!
Ik ga wel mijn paard op tijd binnenhalen zodat ze niet in het onweer staat. Misschien dan een camera meenemen naar stal, want het is echt prachtig uitzicht daar!
Ik heb morgen ook de hele dag nog vrij, dus dan zeker meer foto's. Wil het zelf ook niet al te laat maken als het even kan, da's niet erg bevordelijk voor mijn jetlag.
Geef me 5 a 10 minuten, dan plaats ik er nog een paar.
Nieuw topic dan duurt het wel even, daar wil ik verslag bij zetten, dus dat doe ik pas als ik alle dagen heb gehad. Denk niet dat het gewaardeerd wordt op BEU als ik van iedere dag een topic maak (gezien de richtlijnen).
Dankje! Foto's vallen tot dusver beter uit dan ik dacht. Het was vaak erg donker, dus mijn ISO moest omhoog, en ik heb ook foto's vanuit de bus gemaakt waarbij ik mijn filter er wel op moest hebben om weerspiegeling van de ruit tegen te gaan, maar dat zorgde er ook voor dat mijn sluitertijd omlaag ging (en dus ISO omhoog als ik dat wilde voorkomen), dus weer meer ruis...