Ohnee ik weet niet wat ze hebben , kreeg in de supermarkt opeens erge kramp en de neiging dat ik moest jeweetwellen. Thuis even gezeten en gelukt maar het blijft pijn geven.
Weet niet beter , heb al sinds mijn 14de deze problemen
Bleh wat vervelend!! Ik ben zelf allergisch voor lactose, en ik merk dat gezond eten wel heel snel went voor mijn lactoosjes. Vandaag gezondigd en mijn buikje doet ook pijn
Ik kan niet tegen kauwgom , zo stom ik krijg kramp en moet gelijk naar de po. Als ik klachten bij elkaar gooi zijn ze gewoon spastisch , maar na 9 jaar weet ik wat ik wel en niet eten kan(al kan ik opeens ook weleens spontaan niet meer over een product die ik bvb al jaren consumeer)
Lijkt me lastig een allergie
Anoniem
Geplaatst: 31-03-15 23:35
ariannexrich schreef:
Even een leuke grap bedenken voor m'n schoonmoeder
Dat kan helaas niet ze wonen op een binnenvaartschip en hebben ze van die plastice deurtjes en met 3 honden ook geen optie
Safiera
Geplaatst: 31-03-15 23:54
Goedenacht en have fun over 9 minuten op 1 april
Ik duik mijn bedje in, ben al 18 uur hyperactief aan het rondrennen geweest en nu eindelijk een beetje rust door wat extra meds (gelukkig een lieve verpleegster en dokter in de nachtdienst). Truste!
Hier ook weer pilletje genomen en hopen dat ik zo in slaap val. Morgen een dagje school.. doe maar 1 dag in de week maar dat valt toch zwaar met een horeca ritme de rest van de dagen, en nu ook nog ruzie met mn vriend