Blond Amsterdam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-16 22:10

Sunrise_ schreef:
Oke nevermind...alles is ongeveer alweer uitverkocht op Bol :wow:

Tjeempie. :=
Aan de ene kant niet erg want dan hoef ik ook niet op mijn handen te zitten om maar niet de pepernotenpot te kopen. :o
Ik ben volgende week jarig en normaal gesproken regel ik altijd de verjaardagscadeautjes á €12,50 voor alle collega's. Nu moet een andere collega dus iets voor mij kopen dus ik heb stiekempjes laten doorschemeren dat ik de Sint mok wel heel erg leuk vind. O:)

Alja

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 22:16

Ik weet niet als jullie lid zijn van facebookgroepen maar zie de laatste dagen geregeld de pot aangeboden worden.
Of houden jullie niet van servies kopen wat tweedehands is?

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 22:18

2 setjes van kom, bord en mok van het winterservies. Was met bijna 40% korting.
Sint mok vond ik ook leuk maar ga ik in verhouding te weinig gebruiken denk ik..

Ik koop ook regelmatig 2de hands, mits voor een normale prijs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 22:19

Ik vind dat er vaak asociale prijzen gevraagd worden, soms gewoon de aanschafprijs terwijl iets gebruikt is. Of mensen die verpakkingen en compleet kapot servies gaan VERKOPEN :? Echt, shame on you |o
De leukste koopjes staan altijd op marktplaats, sommige mensen weten niet wat het waard is of willen er graag af, daar vragen ze nog wel eens leuke prijzen :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-16 22:25

Alja schreef:
Ik weet niet als jullie lid zijn van facebookgroepen maar zie de laatste dagen geregeld de pot aangeboden worden.
Of houden jullie niet van servies kopen wat tweedehands is?

Zolang het servies in nieuwstaat is vind ik het geen enkel probleem, maar er worden vaak belachelijk hoge prijzen voor gevraagd. Dat vind ik het echt niet waard.
Ik heb één keer iets via zo'n groep gekocht, dat waren een stuk over 7 snackschaaltjes maar voor de rest vind ik het voornamelijk leuk om te kijken wat iedereen zoal in de kast heeft staan.

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 10:17

Tijdje niet hier geweest maar lees altijd nog wel mee. Heb alles van Delfts blond en gisteren mij zelf verwend met nog meer :D

Afbeelding
De snackschaal en 4 gebaksbordjes erbij. Ik had de stamppot en patat bordjes hier al van maar niet deze.
En een petit pour schaaltje want die had ik dag ervoor uit handen laten vallen

Bijna alles van deze serie. Gisteren voor een nieuw stalgenootje even alles op foto gezet
Best veel. Gebruik alles wel gewoon

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 15:07

Leuke spulletjes hierboven , vind het Delfts blond niet passen bij mijn drukke gewone blond. Maar als je alleen Delfts spaart is het wel heel tof!

Gisteren om 21.45 uur besteld, en vandaag al binnen. Bol.com is goed bezig! Gelukkig is alles ook heel aangekomen

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 15:49

He bah ik dacht dat je bij Gloudemans boven de €20 geen verzendkosten had, maar die actie is blijkbaar weer afgelopen, dan maar niet bestellen.

@tinkersjakie: leuke dingen heb je gekocht zeg!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-16 15:57

Cook and Co heeft dat wel én Sintservies. ;)

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 16:08

Jolien87 schreef:
Cook and Co heeft dat wel én Sintservies. ;)

Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 16:50

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Afbeelding

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-16 17:21

Oooh leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 17:26

Klaar met uitpakken :')

Heb de pepernotenpot, 2 roze sintmokken, een sintschaal, daarbij had ik laatst nog 2 blauwe (oude) sintmokken gevonden in een winkeltje hier in de buurt :D . Verder 2 kleine sushischaaltjes om mijn sushiset compleet te maken, de kerstboomschaal en 2 nieuwe EB mokken. Morgen maar eens aan het werk om de kast opnieuw in te delen, lekker alle sintspullen uitstallen en weer iets anders in dozen. Heb de laatste tijd veel gekocht en gekregen, dus ik ga eens kijken of het iets leuker neergezet kan worden.

De nieuwe aanwinsten, sintschaal, sintmokken, kerstboomschaal en nieuwe EB mokken.

Afbeelding

Sushiset waar ik het grootste deel al van had, maar nu eindelijk compleet. 1 grote schaal, 2 kleine schaaltjes, 2 wasabibakjes en 2 chopstickhoudertjes.

Afbeelding

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 17:28

Oeh la la! Hebbuh

Ik heb binnenkort m'n housewarming en ga maar hinten dat ik blond Amsterdam een errug leuk cadeautje vind O:)

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 17:31

Wat leuk!! Ik wil binnenkort ook weer flink blond shoppen :p

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 17:36

Gaaf jitske & joop, leuke aankopen!

Vanavond komt er als het goed is een mevrouw mn a cup of blond set en 3 voorraadpotten oude lijn, kopen kan dat bedrag mooi in mn blond spaarpot. Ook vanmiddag een deken van mn paard verkocht en dat zit ook in mn blond spaarpot :+ , paardlief heeft toch niets nodig :o .

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 17:48

Wat een leuke aankopen!!

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 17:50

Leuke aankopen!!

Die kerstboomschaal wil ik ook nog, en de Sint snackschaal en zo kan ik nog wel even doorgaan...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-16 18:22

Wauw wat een superleuke aankopen! Succes met indelen. :D

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 19:25

xJitskee schreef:
Klaar met uitpakken :')

Heb de pepernotenpot, 2 roze sintmokken, een sintschaal, daarbij had ik laatst nog 2 blauwe (oude) sintmokken gevonden in een winkeltje hier in de buurt :D . Verder 2 kleine sushischaaltjes om mijn sushiset compleet te maken, de kerstboomschaal en 2 nieuwe EB mokken. Morgen maar eens aan het werk om de kast opnieuw in te delen, lekker alle sintspullen uitstallen en weer iets anders in dozen. Heb de laatste tijd veel gekocht en gekregen, dus ik ga eens kijken of het iets leuker neergezet kan worden.

De nieuwe aanwinsten, sintschaal, sintmokken, kerstboomschaal en nieuwe EB mokken.

[ [url=m/DcSCIQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Sushiset waar ik het grootste deel al van had, maar nu eindelijk compleet. 1 grote schaal, 2 kleine schaaltjes, 2 wasabibakjes en 2 chopstickhoudertjes.

[ [url=m/sqzx9a.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ik dacht dat ik al veel had gekocht in 1x :') _/-\o_ :D

Altijd leuk om weer wat compleet te hebben!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 08:27

Waar halen jullie zo'n mooie, stevige bordenstandaard? Ik zoek nog wat voor mijn snackschaal en borden.

Ik heb trouwens ook 2 roze en 2 blauwe unox borden te koop,mocht iemand daar interesse in hebben :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-16 09:01

xJitskee schreef:
Waar halen jullie zo'n mooie, stevige bordenstandaard? Ik zoek nog wat voor mijn snackschaal en borden.

Ik heb trouwens ook 2 roze en 2 blauwe unox borden te koop,mocht iemand daar interesse in hebben :)

Ik heb ze bij de Blokker gekocht, maar op Aliexpress kun je ze ook kopen. Dan moet je er alleen wat langer op wachten. Maat L moet goed zijn voor de snackschaal.

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 09:19

Ik koop ze op ebay.com, de grootste maat voor de platte schalen en de op 1 na kleinste voor ontbijtbordjes en de kleinste voor petit fours.

Heb trouwens allebij de kerstboombordjes besteld bij bol *\o/* .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 09:28

Ga eens bij ebay kijken, op de een of andere manier komt de helft van de pakketjes van ali Express hier niet aan dus dat is een beetje zonde. Kon ze in NL alleen bij hegro wolvega vinden, maar daar zijn de verzendkosten duurder dan mijn bestelling :=

Had m'n borden op een fb groep gezet, bied er iemand voor twee borden, ga ik mee akkoord, wil ze ze verzonden hebben maar vind ze de verzendkosten te hoog dus wil ze vier borden voor die prijs. Deed een schappelijk tegenbod,maar was toch te duur. Je weet toch wat verzenden kost, bied dan niet als je het er niet voor over hebt :roll: .

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-16 11:44

Cook&Co heeft vandaag weer 10% korting, dus ook op Blond. ;)