Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 16:17

Vjestagirl schreef:
Via de PB versturen gaat het verhaal ook niet beter maken en dan komt het ook de wereld in...

Dat is toch de issue niet. Hier is openbaar, dus bij zoekfunctie op google kom je met de jusite criteria het verhaal tegen. Bij PB niet.

LieveLoes

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 16:50

Oh ik ga stuk om die laatste fail! :')

En ik zit in de klas, dus mag eigenlijk niet zo hard lachen.

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 17:43

zou ik ook een pb mogen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 17:49

filly schreef:
zou ik ook een pb mogen.

ze heeft net dit gepost

_Nelleke_ schreef:
Haha wat een reacties! :D

Nee ik ga niemand iets pb-en, dit was meer dan genoeg! :Y)

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 20:34

Vjestagirl schreef:
filly schreef:
zou ik ook een pb mogen.

ze heeft net dit gepost

_Nelleke_ schreef:
Haha wat een reacties! :D

Nee ik ga niemand iets pb-en, dit was meer dan genoeg! :Y)

ow sorry niet gezien

Iruss94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 23:17

<<) Tell me all about it

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 23:20

OMG DIE LAATSTE _O- Oh wat is die erg zeg. Ik kan er niet overuit gewoon, o mijn god :')

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 02:34

Gahaha omg wat erg.. Sorry ik kom niet meer bij van het lachen muhahaha. En het werd nog erger haha!?? HOE?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 10:02

Date die op klompen liep, toen kon ik er wel om lachen, maar heb toch liever iemand op nette schoenen denk ik :P

Iemand met smetvrees, alles was vies! Kom op man, van een kat die op tafel heeft gelopen ga je echt niet dood :')

Oren die niet schoon zijn! Bah!

Before date-fail...
Nadat ik weer vrijgezel was aan het tinderen geslagen. Op zich wel aan de praat geraakt met een leuke jongen, uiteindelijk nummer gegeven (na paar dagen via tinder te hebben gesproken), maar meneer werd lekker opdringerig en bleef maar zeuren over een date. Toen had ik het gister nogal druk met veel dingen en toen was het opeens waarom ben je vandaag zo kortaf. Tja... Dan scoor je echt -10 bij mij, want dat haat ik, lijkt hij op mijn ex en daar heb ik dus echt geen zin in :') Daaaaag! Nu even zien hoe ik hem ga afschepen. (En eigenlijk was ik al geschrokken van een selfie van hem, op zijn tinderfoto's zag hij er een stuk beter uit :')) No way dat ik met hem wil daten, hij vindt ons iets te leuk samen geloof ik...

Op naar de volgende *\%/*

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 10:16

Hahaha gewoon zeggen dat aantrekken afstoot dus dat ie zn kop een tijdje moet houden en zn kansen al verspeelt heeft :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 15:21

Die wc papier fail doet het gewoon xD die scheet zou nog niet eens zo erg zijn xD

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 15:31

Ik snap niet hoe je niet kan doorhebben fat er nog wc papier aan je reet hangt..

Ik heb geen smetvrees.. Maar ben ook niet amused als kat over aanrecht loopt en ook niet als op tafel loopt, last toch altijd haren achter die in je eten komt

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 15:34

Ik heb 4 jaar lang 4 katten gehad die overal mochten komen. Dus ook op het aanrecht en tafels ed. Nooit een haar in mijn eten gevonden.

Kwestie van regelmatig schoonmaken.

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 15:56

Eerste keer blijven eten bij een jongen (hij woonde alleen met zijn vader). En na het eten is zijn vader aan tafel aan het bellen, verdwijnt jongetje lief spontaan in het niets, en zegt vader "heb jij thuis niet geleerd hoe je moet afwassen?" :(:)

En tegen volwassenen ben ik altijd heel verlegen en beschaafd, dus ik heb ook nog echt afgewassen :')

Mijn huidige vriend heeft ADHD wat wel voor leuke situaties kan zorgen, alleen geen echte faildates gelukkig!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 16:07

Wow, je gaat een gast toch niet laten afwassen? Wat onbeschoft.
(Alhoewel, m'n schoonouders moeten ook niet van me gaan eisen dat ik ga afwassen, als ik dat doe, doe ik dat wel uit mezelf.)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 16:09

Ik zou het zelf aanbieden. Vind het dus eigenlijk helemaal niet vreemd :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 16:10

Ik verwacht van mijn vriend inmiddels wel dat hij helpt met het afruimen van de eettafel (we hebben een afwasmachine dus dat is niet nodig)

Ik zou ook zelf wel willen helpen, maar om dat zo de eerste keer dat je die visite over de vloer hebt op deze manier te verkondigen :oo

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 16:11

Cayenne schreef:
Ik zou het zelf aanbieden. Vind het dus eigenlijk helemaal niet vreemd :')

Aanbieden: prima.
Maar als een vreemde het aan je vraagt, vind ik raar en al helemaal dat die jongen gevlucht is voor de afwas zodat zij het moet doen.

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 16:11

Begrijp me niet verkeerd bij mijn huidige vriend heb ik vanaf de eerste keer altijd zelf aangeboden of ik ergens mee zou kunnen helpen etc. Maar zo orders geven.... Ik stond echt met mijn mond vol tanden :o

Overigens wild ik het daar ook zelf aanbieden maar we waren nog niet echt klaar met eten zeg maar.. Jongetje verdween gewoon ineens, en pa werd gebeld, wat blijkbaar dus het einde van het avondeten was.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 16:49

BlackShadowZ schreef:
Eerste keer blijven eten bij een jongen (hij woonde alleen met zijn vader). En na het eten is zijn vader aan tafel aan het bellen, verdwijnt jongetje lief spontaan in het niets, en zegt vader "heb jij thuis niet geleerd hoe je moet afwassen?" :(:)

En tegen volwassenen ben ik altijd heel verlegen en beschaafd, dus ik heb ook nog echt afgewassen :')

Mijn huidige vriend heeft ADHD wat wel voor leuke situaties kan zorgen, alleen geen echte faildates gelukkig!

Ik denk dat, dat direct mijn laatste bezoek was geweest bij hem thuis, of hij had wel met een heel goed excuus moeten komen.

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 17:44

Dat was het ook haha!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 18:15

Er waren wel meer dingen die meneer smerig vond, en dan echt smerig en ervan walgde. Ik vind sommige dingen ook wel vies maar kan het wel loslaten.

Overigens pist mijn hond niet op bed, en als die het zou doen zou er nieuw beddengoed op gaan direct... Bij hem niet :')

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 18:42

En dat is niet vies? serieus, hij slaapt in hondenpis maar gaat over zn nek als een kat op tafel loopt? Damn guy, get your priority's straight :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 18:44

SuperAssie schreef:
En dat is niet vies? serieus, hij slaapt in hondenpis maar gaat over zn nek als een kat op tafel loopt? Damn guy, get your priority's straight :')

Precies... :') En wel meer dingen die dan 'vies' waren. Wel m'n kamer extra goed voor hem schoongehouden vanwege astma en anders erg benauwd. En die kamer van mij mocht ook best vaker schoongemaakt worden dus dat was voor mezelf alleen maar gunstig :P

Achteraf lag ik erom, toen nam ik het voor lief. Maar nu denk ik, maar goed dat hij er een punt achter heeft gezet.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 18:50

BlackShadowZ schreef:

Ooooh die vader :oo ik was echt opgestaan, vriendelijk bedankt voor het eten en naar huis :') raar zeg.
Wel lief dat je ook echt af ging wassen :P