Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Hoe belangrijk is dan het exclsuisef in verhouding tot het in stand houden van een betekenisvolle relatie.
Imo is een daarwerkelijk betekenisvolle relatie een groot goed en belanrijker dan exclusieve sexuele bevrediging.
Huertecilla schreef:Ik hoef helemaal niet te weten wat het langeafstandslief doet wanneer we niet bij elkaar zijn. Zo lang het maar veilig is en zij gelukkig is. Ongefrustreerde sex is VEEL beter.
Huertecilla schreef:Mbt fantasie is het wel HEEL egoïstisch dictatoriaal om zelfs het dénken te willen beperken.
Danique_G schreef:Wil niemand in zijn of haar denken beperken maar vind het wel vanzelfsprekend dat als je echt verliefd bent op elkaar dat je je niet aangetrokken voelt tot anderen. Ik zou er onzeker van worden als diegene wel over anderen fantaseert. Ik gun mijzelf dat niet. Als die ander over een ander fantaseert zijn wel wellicht niet de juiste voor elkaar. Maar dan hoop ik dat dat voor die tijd duidelijk is.
Qimm schreef:Danique_G schreef:Wil niemand in zijn of haar denken beperken maar vind het wel vanzelfsprekend dat als je echt verliefd bent op elkaar dat je je niet aangetrokken voelt tot anderen. Ik zou er onzeker van worden als diegene wel over anderen fantaseert. Ik gun mijzelf dat niet. Als die ander over een ander fantaseert zijn wel wellicht niet de juiste voor elkaar. Maar dan hoop ik dat dat voor die tijd duidelijk is.
Er is een groot, groot verschil tussen fantasie in werkelijkheid. Ik kan je wel vertellen dat een aantal dingen die ik in theorie wel 'leuk' vindt, echt niet in het echt zou willen. Ook over anderen dan je vaste partner kan gewoon heel interessant zijn, heb alleen wel het fatsoen om die fantasieën alleen te houden als je alleen bent, niet over anderen fantaseren terwijl je met je partner in bed ligt.
Andere mensen aantrekkelijk vinden zegt niets over je gevoelens voor je partner. Natuurlijk vind je je eigen partner lekker/mooi/aantrekkelijk, maar dat wil niet zeggen dat je ineens blind bent voor de rest van de wereld. (hooguit in de hyperverliefd fase natuurlijk)
Angeliquee18 schreef:Die van mij zegt ook altijd lekkerwijff dit en dat. Maar ik weet wel dat ie voor mij gaat, en dat vind ik het belangrijkste !
Hier in m'n huis hangen ook posters van mannen waar ik van denk waauw
Daar was die het overigens niet zo mee eens
Ik schrik er wel van hoeveel mensen maar 2 X per week ofzo sex hebben.
Vraag mezelf dan af of ik dan zo erg ben...
Bij ons is het dan wel wisselend, de ene X 15 minuten.
En de andere X van s ' avonds tot s' ochtends!
Maar een week niet zou hier echt niet lukken.
Vaak zat dat we in bed liggen en moe zijn, beslissen dat we gaan slapen.
Naar na 5 minuten heeel die slaap weer voorbij is
Angeliquee18 schreef:Die van mij zegt ook altijd lekkerwijff dit en dat. Maar ik weet wel dat ie voor mij gaat, en dat vind ik het belangrijkste !
Hier in m'n huis hangen ook posters van mannen waar ik van denk waauw
Daar was die het overigens niet zo mee eens
Ik schrik er wel van hoeveel mensen maar 2 X per week ofzo sex hebben.
Qimm schreef:Ijsthee
Pfff maar zo'n lange afstandsrelatie lijkt me wel pittig, vraag me af of ik dat vol zou kunnen houden...
Danique_G schreef:Wil niemand in zijn of haar denken beperken maar vind het wel vanzelfsprekend dat als je echt verliefd bent op elkaar dat je je niet aangetrokken voelt tot anderen. Ik zou er onzeker van worden als diegene wel over anderen fantaseert. Ik gun mijzelf dat niet. Als die ander over een ander fantaseert zijn wel wellicht niet de juiste voor elkaar. Maar dan hoop ik dat dat voor die tijd duidelijk is.
Qimm schreef:minikatje schreef:Ik ben wel nieuwschierig wat er niet vol aan te houden is, hoe kijken andere mensen daar tegenaan
Het zou niet wat voor mij zijn omdat ik, zoals ik eerder al zei, vrij aanhankelijk ben. Ik heb gewoon dat fysiek contact 'nodig' op zeer regelmatige basis
Qimm schreef:Ik mag hopen dat ik 'de juiste' heb, ben er verdorie mee getrouwd
En het is niet dat ik niet zonder heb kan hoor, ik ga dadelijk voor 17 dagen, zonder hem, naar Amerika. Geen probleem. Maar stelselmatig zo weinig real life contact... Niets voor mij. Ik zit het lekkerst op de bank tegen hem aan, en in bed niets zo comfortabel als zijn arm om mij heen. 'S morgens een kus als hij opstaat en 's avonds een kus voor het slapen gaan.
Angeliquee18 schreef:Ik schrik er wel van hoeveel mensen maar 2 X per week ofzo sex hebben.
Qimm schreef:'S morgens een kus als hij opstaat en 's avonds een kus voor het slapen gaan.