Gaat hard joh
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

). Dus ach, zolang je er zelf achter staat denk ik dat het goed moet komen. Je bent naar anderen niets verplicht. Zo lang je zelf maar tevreden bent over je lijstje en denkt dat het haalbaar is moet het lukken.
. Maar al met al heb ik er zin in!
Als je vragen hebt mag je pb'en! Anoniem schreef:Ik ga de komende maand trouwens meedoen met NaNoWriMo (http://www.nanowrimo.org / [ENT] NaNoWriMo 2014)
Al heel lang wil ik graag een boek schrijven, maar het komt er maar niet van. Dus nu kan ik de komende maand mooi aan het volgende doel werken: een boek schrijven van minimaal 50.000 woorden.
Wat neer komt op ruim 1650 woorden per dag, dus dat wordt nog flink aanpoten tussen de verslagen door. Maar al met al heb ik er zin in!

, schilderen, dansen, postzegels verzamelen, kantklossen, loomen of met van die kraaltjes en een strijkijzer plaatjes maken zoals je op de basisschool deed??
dan kan ik me daar vandaag mooi mee vermaken
Anoniem schreef:Leuk dat je meedoet Mizora! Het is mijn eerste keer, maar het staat al heel lang op mijn to-do lijstje. Hoe is jouw eerste keer bevallen? Viel het tegen of viel het reuze mee? Ik zie een beetje op tegen de tijd die het me gaat kosten, maar tegelijkertijd vind ik het een ontzettend leuke uitdaging en wil ik er voor gaan om die 50.000 woorden te gaan halen!
Eroslover: ik heb een tijdje veel getekend/geschilderd, zo nu en dan schrijf ik wat, daarnaast doe ik af en toe aan hardlopen (lekker om je hoofd leeg te maken en ook nog eens goed voor de conditie) en ik wil nu weer het haken op gaan pakken. En als dat een beetje lukt wil ik ook leren breien.
Er schijnt ook zoiets te zijn als geocoaching (ik zag daar ergens een topic over op bokt), dat lijkt me ook erg leuk om eens te gaan doen.
Ik vind dat heerlijk om op die lange avonden te doen
en je ziet meteen resultaat van wat je aan het doen bent.