Lucht is hier lichtgrijs maar zon schijnt wel (benauwd..). Word wel een beetje zenuwachtig nu aangezien ik nu 'verantwoordelijk' ben voor verzorgpony die buiten staat.
Was dit aan het typen en hoor nu donder dus maar even op de fiets stappen..
quartel
Geplaatst: 07-08-14 14:48
code rood???
Damn....en ik besloot hem te laten staan. Het rommelt al aardig inmiddels dus ik ga nu ook de wei niet meer in. Nou ja.....gerookt vlees is langer houdbaar
Volgens mij was het geen code rood, maar een gezellige bui was het zeker. Het wordt weer lichter en klaart op. Hoor geen gedonder meer. Ga zo maar eens bij paard kijken. Volgens mij is het ook met de regen erg meegevallen.
tine10
Geplaatst: 07-08-14 15:41
Hier net eindelijk wat regen gehad (5 mm) en wat onweer. Het land is erg blij geloof ik. Ik hoor allemaal geslurp buiten van de plantjes en grasjes
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 07-08-14 15:42
In Mussel (noordoost Groningen) ook regen en onweer nu! Het hoost hier.
Ik dacht dat ik effe snel boodschappen kon gaan doen,de regen was immers nog in Utrecht. Sta in de winkel en hoor me toch een gekletter! een hoosbui zeg.Onweer niet echt,beetje gerommel.Ben maar blijven schuilen tot het minder werd,en nu ist weer droog.
Jemig wat brandt die zon... Niet lekker... hier is de bui dus voorbij maar mag van mij weer terugkomen... ik houd niet van brandende zon... en dat is zacht uitgedrukt...
Hier was de regen niet zo heftig. Eventjes een beetje goede bui, maar niet zo heftig als we "gewend" zijn... Ik vond het wel wat hebben! Lekker even dat buitje. Nu moet ik eigenlijk naar mijn paard, maar door die warme zon heb ik daar niet zo heel veel zin in... Ik loop liever in de regen dan in deze brandende zon. Ik heb gewoon hoofdpijn van 5 minuten de hond uitlaten!
Zwerte
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 07-08-14 18:03
quartel schreef:
Als dit de code rood was dan mogen ze die van mij iedere dag af geven
Die code rood heb ik nergens kunnen vinden. Knmi gaf gewoon geel, niet zo gek met zo'n buienlijn.
Pony stond half uur later weer buiten, niks gehad hier. Er word hier altijd regen en zo verwacht maar 9 vd 10 keer waait het over naar de andere kant van de rivier.