Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:41

Oh die buffetkast is echt geweldig!! *gaat naar zoiets op zoek* :Y)

Rebecca, oh my haha, ergens wel hilarisch inderdaad :D Ik was heel bang dat ik ook in een rokershok zou komen, maar dat valt gelukkig mee. Nog ook best mooi wit vanwege schilder zijnde die hiervoor erin zat.

Nog 2 nachtjes slapen en dan wordt het officieel :):)

Carpriootje haha, een paardenspullen kamer? Ik heb geen extra kamer helaas, maar kan wel wat dingen in mijn schuur kwijt gelukkig :)
Heb je paardlief aan huis??

Purny :(:) Kan je niet eventjes weg als katlief slaapt? Is het voor hem de eerste dag?
Wel echt een mooie sprei zeg!

Roosch

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:44

Een paardenspullenkamer, gaaf!! Ik heb een kattenkamer. :o Volgestouwd met kattenspeeltjes, kattenbak, plankjes aan de muur etc. :=

En in mijn slaapkamer zat vroeger roze op de muren. Knalroze. :')

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-15 22:47

Mijn ouders hebben een boerderij en ik ben dus op mezelf gegaan op het terrein zelf dus 50meter verhuisd. :Y) Paard nog steeds aan huis en gereduceerd stallings bedrag voor het werk wat ik doe hier aan voeren/mesten etc. +:)+

Ik heb mijn eigen slaapkamer, een kantoortje met mijn bureau en 2 kasten en dan nog een echt klein kamertje waar dus paard zijn spullen liggen en mijn paarden jassen/broeken etc.
Verder is de woonkamer en keuken niet zo groot en badkamertje is gewoon klein maar prima voor mij alleen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:51

Tancreda wat een geluk pff haha

Ik wil op den duur ook een poezen kamer :)

Klinkt heerlijk!

Afbeelding

Afbeelding

Mijn gang komt ook niet af , laat het zo

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:52

Ik heb maar besloten om lekker zo mijn bedje in te kruipen. Morgen dan eventjes ontbijten bij Starbucks. Of Hema of V&D. Kan overal eigenlijk alles bij de hand. Mijn moeder is 2 jaar aan die sprei bezig geweest. Hij is iets van 2 meter lang.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:59

Kattenkamer zou ik ook willen, maar ik heb geen kamer over. Moet nog even kijken waar ik ze ga stoppen (wat betreft kattenbak dan). Eerst maar sleutel in handen hebben. Kan niet wachten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 23:13

1 kattenbak aan de ene kant van de woonkamer en de andere aan de andere kant . Voer ook :+

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 15:17

Net weer bericht van de SVn dat ze nu nog een overzicht van m'n eigen middelen willen hebben. Ik blijf dingen insturen naar ze, elke keer is er weer iets _-:(

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 18:49

ohhhhhhhhhhhhh die tekst boven je bed met "i woke up like this" is te leuk!! _/-\o_

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 19:39

Hoeveel katten heb jij Rebecca? Ivm 2 kattenbakken?

Vervelend Liz!

En die tekst is idd echt grappig :))

Jaaa, ik heb de sleutel!!! Vanmorgen contract tekenen en sleuteloverdacht, s'middag gelijk al met hele hebben en houden aan schoonmaakmiddelen en klus gerij die kant op gegaan. De eerste stukken zijn al geverfd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 19:51

Ik heb ook 2 poezen :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:10

Hier ook 2 kattenbakken en een tijdje 3.
Heb 1 bak in de wc staan en 1 in de woonkamer maar die staat precies achter de deur wanneer deze openstaat.
Nummer 3 stond in de keuken, maar kitten vond de open bak ideaal om met de korrels te spelen dus die is vrij vlot weer weggehaald. :+

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:14

lor1_1984 schreef:
Hier ook 2 kattenbakken en een tijdje 3.
Heb 1 bak in de wc staan en 1 in de woonkamer maar die staat precies achter de deur wanneer deze openstaat.
Nummer 3 stond in de keuken, maar kitten vond de open bak ideaal om met de korrels te spelen dus die is vrij vlot weer weggehaald. :+

Herkenbaar :') Bij mij staat de kattenbak in de gang, maar ze vliegen er telkens doorheen tijdens het spelen :+ Ik veeg 3x op een dag denk ik ..

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:19

Ik hoef bijna niet meer te vegen, de huidige bakken hebben een kap met klep. :D
Heb overigens wel m'n inrichting aardig op de katten afgestemd, ze mogen bijna overal op en in.
Voor mij dus geen poepsjieke en/of dure meubelen, vitrages en veel prulletjes. Maar een vrij sdobere inrichting met veel kattenspeeltjes en een huge krabpaal. :')

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 22:37

LizMD schreef:
Net weer bericht van de SVn dat ze nu nog een overzicht van m'n eigen middelen willen hebben. Ik blijf dingen insturen naar ze, elke keer is er weer iets _-:(

Zo herkenbaar :n komt goed! En anders je Hypotheekadviseur eens laten bellen. Zonder de mijne, was ik er niet uitgekomen denk ik.

Ik heb fijn nieuws! Mijn hypotheek is ein-de-lijk rond en ik heb een afspraak bij de notaris om te tekenen! En na dat alles belde mijn hypotheekadviseur nog dat de rente weer wat gezakt is en mijn offerte zakt dan automatisch mee Y)(^) *\o/*

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 23:27

Pfff, wat een gehannes alles regelen. Ik heb nu wel energie geregeld, televisie & internet aangevraagd, watergebeuren gedaan.... Nu nog aan het kijken naar verzekeringen. Hebben jullie ook een inboedelverzekering? Welke verzekeringen hebben jullie nog? Moet iig een aansprakelijkheidsverzekering zoeken. Heb bij mijn zorgverzekering gevraagd of zij ook schade van mijn paarden verzekeren. Vaak doen ze dat wel, maar is toch wel een puntje, sommigen zien dat niet als huisdieren en dan zit je eventueel ;) Maar pfff, wat een geregel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 23:33

Inboedel staat nog op een to do list , aansprakelijk ook en huisdieren doe ik niet

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 23:46

Aansprakelijkheid had ik al, inboedel doe ik niet en de dieren ook niet, zet wel maandelijks een bedrag opzij voor dierenartskosten en bijv wasmachine vervangen enzo.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 23:52

Huisdieren bedoel ik of ze onder de wa vallen. Wil niet voor verassingen komen te staan als mijn paard per ongeluk schade maakt. Verder verzeker ik mijn dieren ook niet qua ziektekosten etc. Inboedel twijfel ik aan.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 00:59

Wij hebbeneen inboedelverzekering.
Kost je bijna niks per maand en het zal je maar wel gebeuren dat je alles kwijtraakt op een of andere manier..
Huisdier hebben wij een eigen spaarpotje voor :j

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 01:24

Bij SNS vallen de katten onder je verzekering. :j
Heb iig al eens vitrages moeten vergoeden vd woonvorm omdat m'n vorige kat interieurontwerpertje speelde en dat is toen gewoon vergoed.

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 08:21

Tancreda4 schreef:
Pfff, wat een gehannes alles regelen. Ik heb nu wel energie geregeld, televisie & internet aangevraagd, watergebeuren gedaan.... Nu nog aan het kijken naar verzekeringen. Hebben jullie ook een inboedelverzekering? Welke verzekeringen hebben jullie nog? Moet iig een aansprakelijkheidsverzekering zoeken. Heb bij mijn zorgverzekering gevraagd of zij ook schade van mijn paarden verzekeren. Vaak doen ze dat wel, maar is toch wel een puntje, sommigen zien dat niet als huisdieren en dan zit je eventueel ;) Maar pfff, wat een geregel.
Aansprakelijksheids, inboedel, rechtsbijstandsverzekering.

En verder natuurlijk zorg verzekering en auto verzekering. :-)

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 11:17

Inboedel zou ik wel doen.. Vriendinnetje van mij heeft afgelopen week brand gehad op een manier dat je denkt "hoe kan dat in godsnaam??". Maar dus wel flinke schade!

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 11:35

Inboedel kost bij mij nog geen 10tje per maand, dus ik heb gekozen het wel te doen. Je weet maar nooit :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 12:17

Volgende week komt er iemand langs en dan sluit ik jaar later nog eens 1 af :P