Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Riraito schreef:Lekker zeg. Ik koop tegenwoordig alleen nog maar via Ebay, als het dan niet pluis blijkt te zijn dan krijg je je geld terug.
MarjanB schreef:Hmm ja weet ik ook niet. Heb de sns gebeld hoop dat de rekening zsm geblokkeerd wordt zodat er wat slachtoffers minder zijn.. totdat er weer een nieuwe rekening geopend wordt.
De adverteerder heeft ook nog weatherbeta dekens te koop staan (in ommen)
MarjanB schreef:Je kan wel aangifte doen. Ik heb politie vanmiddag gebeld en die gaf aan dat ik wel aangifte moest doen en andere keuze moest maken op het aangifte formulier. Als niemand aangifte doet blijft diegene bezig...
kiki1976 schreef:MarjanB schreef:Je kan wel aangifte doen. Ik heb politie vanmiddag gebeld en die gaf aan dat ik wel aangifte moest doen en andere keuze moest maken op het aangifte formulier. Als niemand aangifte doet blijft diegene bezig...
Klopt je kan wel aangifte doen.
Maar van MP krijg je later een mail dat ze er niets mee kunnen.
En via de politie hoor je er niets meer van.....
Hopelijk wel indien als er veel meer mensen aangifte doen, vaak wil dat helpen
dries schreef:MarjanB schreef:Hmm ja weet ik ook niet. Heb de sns gebeld hoop dat de rekening zsm geblokkeerd wordt zodat er wat slachtoffers minder zijn.. totdat er weer een nieuwe rekening geopend wordt.
De adverteerder heeft ook nog weatherbeta dekens te koop staan (in ommen)
hoop ook dat ze snel die oplichter aangeven bij de sns en het geld van de gedupeerde terug kunnen sturen. Neem aan dat de sns een naam en adres gegevens heeft van de persoon anders kan je geen rekening openen
ElfiL92 schreef:Pffff ging het om zo'n gladde, blauwe Samshield cap Laura?
Ik heb er ook naar gekeken maar omdat het te ver weg was, niet gedaan. Wilde liever even gaan kijken/passen en eigenlijk liever de suède. Maar ben nu helemaal blij.
Wel echt een drama zeg. Vuile @'&^*<¥
Bah, ze schaden het vertrouwen van iedereen en daarmee eerlijke verkopers.
Hoop echt dat jullie nog iets terug zien van het geld!!
kiki1976 schreef:Ik heb een waarschuwing op FB gezet hierover.