Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lara schreef:Nu kan ik ook een beetje een verhaaltje kwijt dus
Ongeveer een maandje of 2 geleden kreeg ik ineens een vriendenverzoek van de vriend van Mirjam, opzich prima natuurlijkmaar ook meteen vroeg hij om mij nummer, toen dacht ik wel even ''Wtf?'' maar toen hij mij zenuwachtig belde bleek dat ie al stad en land had afgezocht naar de perfecte ring die morgen. En legde hij mij het verhaal uit wat hij in zijn hoofd had. Remie zat toen nog met een lichte peesblessure, en toen die begin augustus weer aan de slag mocht, zijn we intensiever gaan oefenen. Dwz: lekker kennismakings grondwerk, en jahoor, voor het eerst op een paard! Jef deed het echt super, en durfde ook af en toe de teugel wat strakker te nemen etc. Dus meteen een goed gevoel, vooral geoefend op het soepel afsteigen.
Toen we de datum hadden vastgesteld, ging hij beginnen met zijn echte romantische acties. Brieven, hints, en andere geheimpjes!
Vanmorgen op stal alles nogmaals doorgenomen, en naar t park/de jonge duinen, waar het plaats moest vinden. Alles versierd, en precies optijd kwam Mirjam! Paard was gelukkig braaf, dus alles is helemaal goed gegaan![]()
En ja, wij(ik en mijn moeder) moesten ons ook inhouden niet te huilen met die 2 torterlduifjes![]()
![]()