Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 14:09

Hou ons op de hoogte he :P
Haha

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 14:43

Ik ben ook benieuwd Dorus!

Ik kan trouwens echt niet schrijven met een hoofd vol zorgen. Gelukkig werkt hardlopen wel als een therapie. Ik zit nog steeds lekker in een blogflow dus heb weer aardig wat werk verzet vandaag. :)

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:15

Heyhoi :D ! Mag ik me melden ? :) ik wil ook graag gaan bloggen . Heeft iemand een site voor me waar ik er een op kan maken ?

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:22

Ik ben tevreden over wordpress.com :)

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:27

Okee , zal ik daar eens gaan kijken :) Dankje

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 16:03

Aargh, ik heb een halve blog in mijn hoofd zitten, maar er zitten hier een paar collega's te geinen en ik krijg het maar niet op papier _-:(

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-13 16:18

Heel hard naar ze schreeuwen dat ze op moeten houden..

Of als wraak een blog over je geinende collega's schrijven :=

Ik heb net weer een blogje op papier gezet en wil zo eigenlijk nog een filmpje opnemen, maar ik zie er totaal crappy uit :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 16:19

Wat vinden jullie, ik wil ook stukjes gaan schrijven, maar moet ik dat in het Engels doen omdat mijn nagelposts ook in het engels zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 16:22

Ik zou wel de taal op je hele blog hetzelfde houden, of NL of ENG.
Maar net waar jij je prettiger bij voelt.

Waarom schrijf jij in het Engels? Omdat je dat leuk vind?
Dan zou ik je hele blog in het Engels doen.

Als stukjes beter voelt in het Nederlands, dan zou ik er over denken om ook je nagelposts in het Nederlands te gaan doen.
Kan nu nog, zoveel heb je nog niet ;)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-08-13 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 16:22

Als je het op dezelfde blog wilt posten dan zou ik het idd in het engels doen. Twee talen door elkaar komen op mij een beetje rommelig over.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 16:23

Jans schreef:
Wat vinden jullie, ik wil ook stukjes gaan schrijven, maar moet ik dat in het Engels doen omdat mijn nagelposts ook in het engels zijn?

Dat zou ik wel doen. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 16:24

Haha, ja ik zat zelf wel aan Engels te denken. Ook goed voor mijn taal natuurlijk.

Al twijfel ik ook nog steeds of mijn nagelblog wel echt de plek is voor gewone stukjes :=

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 16:35

Ja inderdaad Engels, dat is makkelijker want die taal is veel toegankelijker + het zou raar/rommelig zijn moest je met talen switchen.
Je kan misschien een 2de blog aanmaken en die gewoon in het Nederlands schrijven. maar als je op je huidige verdergaat zou Engels ook mijn voorkeur prefereren.

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 17:01

Welkom DoxLover! wordpress.com en blogger zijn veel gebruikte sites :)

Jans: ik zou inderdaad ook schrijven in de taal die je het fijnst vindt. Maar ik zou wel je hele blog in één taal houden. Een tweede blog aanmaken kan natuurlijk ook, dan zou je die in het Nederlands kunnen doen en je nagellakblog in het Engels houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 17:03

Denk wel dat ikdan een tweede blog ga aanmaken :)

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 17:07

Je plaatst hier toch wel even een linkje he :D

Ga je die blog ook zelf hosten of eerst gratis houden? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 17:08

Ik denk dat ik hem wel zelf ga hosten, heb toch genoeg webruimte op mijn eigen site :) alleen zal dit blog wel gewoon de naam van mijn site dragen :) dus geen domeinnaam, maar gewoon blog.mijnsite.nl :)

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 17:10

Je kunt de taal binnen één en dezelfde blog beter gelijk houden, dat ben ik met de rest eens. Zelfs als het onderwerp anders is. Als je toch in het Nederlands wilt bloggen over je dagelijks leven, dus buiten de nagellakjes om, zou ik een andere blog aanmaken.

Hanafubuki schreef:
Ik denk dat ik hem wel zelf ga hosten, heb toch genoeg webruimte op mijn eigen site :) alleen zal dit blog wel gewoon de naam van mijn site dragen :) dus geen domeinnaam, maar gewoon blog.mijnsite.nl :)

Heb ik ook hoor Jans, blog.chanen.nl Zie ik wel vaker voorbijkomen bij bloggers. Niks raars aan.

Ik plaatste zojuist zowaar een bericht dat ik eigenlijk als concept op had willen slaan, omdat het nog maar een eerste opzet was waar ik later mee verder wilde. Gelukkig is er niks van op bloglovin' verschenen en heb ik de post verwijderd, maar ik schrok wel even! Ondertussen wel een andere post online gezet. Ook wat inspiratie voor nieuwe blogs, waarvan ik al wat concepten opgeslagen heb. Zijn wel dingen die eventueel op kunnen schuiven als er iets actueels tussendoor komt. Wel handig vind ik, om zulk soort dingen klaar te hebben staan voor als je even geen tijd of inspiratie hebt, maar geen week lang radiostilte wilt. :)

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 18:15

Mijzelf er even bijgezet :)

lijstje van bloggers schreef:
Beauty:

Murthul - ByMyrthe
Morrow_less- Green Daisy's

Nagellak:

Anc - DarknTwistyNails
Jans - The Nailpolish Kitten
Yv- Mijn Kleine Geheimpjes
BalouArera - MooPolish

Fashion:

xSaarsaar - This is not another blog

Lifestyle:

Polivy - Zij van hem
TIM - Just me, Deborah Hamar
Geerte - Geerte's blog
Corrina1994 - Corrina's blog
Femmelz - FiloSoFemke
Mear - Mr.Dork
Chanen - Chanen.nl
Chans - She Travels
Emmaa_ - Polish or Urban
RianC - Riancaa.nl
Sabini - Ik Voel Vlinders
Luf_horses - The PiggyBank Tales

Boeken:

ProudHorse - The Book Shimmy

Muziek:

Moondust - Loud Memories
Ingmar_ - Ingmar

Creatief:

zonnepaardje - ltc- Creativity

Paarden:

Armaris - A Never ending story

Aangrijpend:

Isegrim - Anatomie van een executie

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 18:18

Ik wil trouwens mijn blog wel in drie talen doen, maar dan met verschillende pagina's. Dus in het menu knopjes voor Nederlands, Engels en Duits. Zou dit ook rommelig zijn?

Ben er trouwens al aan begonnen, maar niet afgemaakt, dus nu zie je alleen Dutch staan haha en als je daarop klikt kom je niet meer terug naar English.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 18:26

Luf_horses: ergens wel goed idee maar ik zou nadenken over de vraag: is het niet zo dat het impliceert dat alle entries in alle talen te lezen zijn? Dat is namelijk wel zo als er talenopties zijn.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 18:30

Wauw isegrim ik lees je blog, ik moest het wegklikken, ik werd er zeer emotioneel van. Hoe aangrijpend !

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 18:34

Heeft iemand het trouwens al voor elkaar gekregen een Follow me on Pinterest button op z'n wordpress.com te zetten? Pinterest heeft een hele mooie functie waarmee je de code hiervoor kan schrijven, maar zodra ik die aan probeer te maken in een text widget verbouwd Wordpress hem naar een standaar link. Zonder mooie Pinterest afbeelding dus -O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 19:02

RianC schreef:
Ik kan trouwens echt niet schrijven met een hoofd vol zorgen. Gelukkig werkt hardlopen wel als een therapie. Ik zit nog steeds lekker in een blogflow dus heb weer aardig wat werk verzet vandaag. :)

Echt niet? Oooohhh, ik heb echt té veel inspiratie, (zij) mag echt van geluk spreken dat ik alleen nagellak/beauty doe, want anders had ik mn (ex?)schoonloeder toch een partij voor aap gezet op internet zonder namen, maar wel op zó'n manier dat iedereen weet over wie het gaat in mijn kringen... Ja, beter dat ik het gewoon lekker bij dingetjes reviewen hou :D.
Net ook rondje wezen hardlopen, frustraties even kwijt :).

Zag die tag voorbij komen, vond 'm erg leuk, maar vind het echt veels te persoonlijk, zou mezelf nooit zo blootgeven op internet.
Maar het zijn wel leuke vragen!

Nieuwe blog, leuk en welkom!

Geen verstand van wordpress hier :).

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 19:10

Het is gelukt!
De flickr widget is te misbruiken voor Pinterest, dan krijg je ook meteen je laatste zoveel pins te zien. En ik heb een blog gevonden met opties die wel werken in wordpress.