Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Denise1984

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 14:29

Ik ga straks ook maar weer eens zoeken wat ik kwijt kan. Eerst maar paardje doen :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 14:30

IK heb hier net al een zooi stront weggehaald en 3 balen hooi in de netten gepropt, dus ik ben lekker klaar :P

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 14:31

Voor op mp? :P

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 14:42

Haha ja toevallig staat de stront ook (gratis) op Marktplaats, maar we zijn voor de komende tijd al helemaal besproken, er is best vraag naar :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-13 14:43

Mijn moeder heeft me ook wel eens gevraagd om mest mee te nemen, voor in de tuin.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 14:43

Ik heb ook nog wel een flinke stapel in de aanbieding, stuur maar door :j

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 14:56

Mijn moeder nam vroeger ook altijd graag de mest mee voor in de tuin.

De boktsensuur raakt wat mij betreft nu het toppunt. Ik mag nu niet eens meer mijn eigen (negatieve) ervaringen delen in mijn profiel.. Heb het verwijdert, maar vind het werkelijk belachelijk!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 14:57

Typisch nederlandse wetgeving..... De dader wordt veel beter beschermd dan de slachtoffers.................... -O-

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 15:03

Geloof me, dit heeft helemaal NIETS met wetgeving te maken. Volgens de regels van bokt mag je eigen ervaringen delen. Volgens de regels van de Nederlandse wet ben je (kort door de bocht gezegd) vrij alles te schrijven wat je wilt en kan de wederpartij (indien zij dat vinden) daar eventueel tegen ingrijpen wegens laster dan wel smaad. Maar aangezien ik al mijn ervaringen kan onderbouwen met pb's heb ik bewijs in handen dat mij daartegen zou beschermen. Geheel correct dus. Als jurist zou ik ook nooit buiten deze regels willen treden.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 15:09

Nee dat bedoelde ik ook niet hoor!! Maar dat dit net zo is, degene die jou 'oplicht' kan gewoon lekker doorgaan zo :P

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 15:11

Ik dacht dat je juist alleen in je profiel dergelijke dingen kon plaatsen, niet op het openbare forum was wel bekend ...

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 15:18

Ja, dat dacht ik ook, dat een lijst in je eigen profiel wel mocht, met ervaringen uit eerste hand. Waar staat dat dan dat niet mag? Tijd voor een topicje Elize!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 15:19

Mensen die een ander benadelen kunnen inderdaad met heel veel dingen weg komen en worden veels te goed beschermd :j

Nou zeg, als je het over de duvel hebt...nu liggen ineens die opzetborsteltjes voor de Oral-B in de brievenbus :P

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 16:43

Ik heb een Ikea matras op marktplaats staan, 1 mevrouw wilde hem wel ophalen voor 80 Euro maar niet meer ze kon hem ook bij de Ikea kopen. Nou koopt ze m toch lekker daar

Andere mevrouw zei dat ze vandaag rond vieren wel kon, teruggemaild met adres en 06 maar nee geen bel geen mail...

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 19:09

Jeetje, wat een koopje vind ik weer op marktplaats, een beachcruiser met een nieuwwaarde van 700 euro exclusief accessoires (licht, slot, bel, bagagedrager, andere wielen en wieldoppen), dus totaal wel zo'n 900 euro. En deze heb ik gekocht voor 300 euro <3
Aanschouw mijn nieuwe geweldige fiets *\o/*

Afbeelding

En hij stond al twee maanden op marktplaats. Verkoper vertelde dat ze heel veel onzinbiedingen kreeg van 25 en 50 euro. Die mensen wisten duidelijk niet wat de nieuwwaarde van de fiets was.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 19:25

die is heel gaaf,

ik kreeg vandaag een mailtje van iemand die een tijd terug wat kerstverlichting op batterij had gekocht (met bellen en strikjes er aan) voor de verlichte carnavals optocht, ze hadden wat prijzen gewonnen en zaten 2 foto's bij van het eindresultaat, erg leuk

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 19:31

Wow wat een gaaaave fiets zeg. Bofferd.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 19:45

Die fiets is echt gaaf ja.

Ik heb een pb gestuurd dat ik het een beetje apart vindt dat ik het wg moet halen.. heb netjes onderbouwd waarom ik iets vond en binnen de eigen ervaring gehouden. Het wordt verder bekeken door het mod team. Nu snap ik de overweging wel dat ze niet willen dat er zomaar oncontroleerbaar gekletst wortel op profielen. En ik mag communicatie tegelijkertijd niet openbaar maken dus niet bewijzen. Maar is een beetje krom. Technisch gezien beperkt bokt de wet, ja, er zijn forumsregels maar ik betwijfel in hoeverre ze.mijn menigsvrijheid ook deze wijze mogen beperken..

Even een keer op het werk nazoeken... ik heb namelijk sinds gisteren een baan!!!

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 23:55

Gefeliciteerd elize

Ik ben er nog niet aan toe gekomen om dingen voor mp te zoeken. Liep een beetje uit de hand met de tijd bij paardje .
Daarna had ik visite. Morgen weer en poging

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 00:33

staroo schreef:
my_precious schreef:
ik zette vandaag nog een nieuwe cursus spaans op mp kost 348 euro van het LOI, een uur later verkochten al opgestuurd en al.
was een snelle handel, en die meid was er erg blij mee.
mijn kingsland jasje heb ik al 2 keer omhoog gebeld inmiddels 40 mailtjes gehad, en uiteindelijk geen koop geworden.

de rest staat ook nog te koop maar nog geen reacties op gehad.

Ja had ook je rijbroek zien staan, maar als die echt als een 46 valt dan is de broek echt te groot anders leek het me wel wat.

de broek valt niet als 46 maar als 44..is vrij strak, maar zit wel super lekker.,. ik heb hem in maat 40 voor mijzelf en rij er al een tijdje mee de stof blijft ook mooi vind ik zelf.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 00:35

kiki1976 schreef:
Wat ik ook regelmatig zo irritant vind is:
Je krijgt een mail of pb me de vraag of je een bepaald artikel nog hebt.
Geef je netjes antwoord dat zolang de advertentie er nog staat het artikel nog beschikbaar is.
Hoor je vervolgens niets meer....

Kreeg ook nog een mail van iemand met de vraag of een 16.5 inch boomlooszadel past op een Fjord.
In de regel genomen moet dat geen enkel probleem wezen. Ook de totale lengte van het zadel gegeven.
Krijg ik een mail terug:
sorry
Uhhh sorry waarvoor? :=

nou ik had dat dus ook van een bokker, wat een gaaaaaf jasje wil je het opmeten bla bla en ik heb wel interesse erin, en vervolgens geen reactie meer.
ik ga ook niet mailen of ze nog interesse hebben hoor, dan maar niet toch.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 11:16

Nou, weer een gegadigde voor de krabpaal.. Het zal mij benieuwen of deze wel op komt dagen! :P

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 11:27

Ik had gisteren een beetje pech, heb al een poos een rij-jasje te koop staan, eindelijk iemand interesse. Stond bij: er staat 36 in maar valt eerder als 38/40.. Deze mensen hadden duidelijk een 36 (of kleiner nodig), niet meegenomen dus.. Was wel fijn geweest als hij eindelijk weg was!

En iemand die interesse had in bandages, is een beetje mijn eigen schuld: had niet direct op bod gereageerd (was aan nadenken of het akkoord was). Dus na twee dagen gereageerd, snelle reactie terug. Ik zou nog wat nawegen voor de verzendkosten, dat had ik vrijdagavond zullen doen. Vrijdagmiddag sollicitatiegesprek en hoorde 5 min na het gesprek dat ik de baan krijg, dus dat ben ik met mijn vriend gaan vieren.. Gisteren pas gereageerd met verzendkosten, nu hoor ik even niets meer. Hoop dus niet dat ze nu denkt dat ik altijd lang op me laat wachten en niet meer wil.. (anders is het wel mijn eigen schuld, maar wel balen)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 17:18

Wanneer staat de krabpaal-afspraak? :P

Elize: jammer zeg, dan zet je het er nog bij...beetje zonde van ieders tijd.

Je kunt eventueel nog een mailtje sturen naar degene van de bandages met een kleine verontschuldiging, en aangeven dat je bvb, komende week elke dag naar de post zou kunnen gaan als diegene ze nog wil?

Hier zojuist weer een glas-in-lood deur op Marktplaats gezet.

En de PlayStation doet het nog, lachen joh.

Als ik nou nog dat Balance Board tegenkom dan gaat die Wii ertoch echt op :P

Ik ga zo even wat foto's maken van 2 lampenkapjes die ik opgediept heb, en een zijdelingse stepper, dan zet ik die er ook meteen weer op :)

Zelf een paar Crocs-laarsjes te koop gezet, nog niet verkocht, maar wel weer van Marktplaats een paar grotere gekocht en nu maar hopen dat die wel gewoon goed zijn zodat ik straks niet 2 paar te koop hoef te zetten :=

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 17:22

Zojuist een mooi antiek bed met twee lattenbodems op MP gezet. Ik hoop dat hij snel weg is. Ik ben nog in onderhandeling over een naaimachine die ik erop had gezet. Meneer wilde het eens dezer dagen op komen halen, maar hij kan steeds niet en dan hoor ik weer een hele tijd niks. Zal mij benieuwen of hij nog komt, ik ga er niet speciaal voor thuisblijven.