Sorry, ik kom even binnenvallen, maar ik had een vraagje. Kijken jullievaak op weer.nl? Ik heb namelijk een topic dat ik een foto zoek, en die komt ergens van weer.nl en ik kan hem niet vinden. Dus ik dacht, als jullie er vaak op kijken, misschien weten jullie waar die staat?
Het werd hier gisterenavond en vannacht ook in een rap tempo veel kouder ... overdag dooide het en nu vriest het weer bijna 10 graden ... ben benieuwd of die voorspelde dooi ook echt komt nu
Volgens mij morgen en vrijdag nog bere-koud zowel 's nachts als overdag. Maar he he, kan ik volgende week eindelijk eens naar mijn eerste springles (als twee keer moeten verzetten)
En wat dacht je van zaterdag? volgens de t.v. is dan ook -10 in de nacht en als ik het goed zag vriest het maandag ook nog -5.Ik hoop dus wel dat die dooi het gaat winnen. Het is hier grijs en saai weer,geen zon,de stukjes blauw zijn vaag geworden.
Dan hoeft het niet eens te sneeuwen van mij, als het maar lekker die "net onder nul" temperatuur blijft. Heerlijk. Hier komt langzaam he zonnetje door. Ik heb vandaag helemaal geen plannen, maar ik denk dat ik zo lekker naar buiten ga om wat foto's te maken.