Daar heb ik nog nooit besteld, ik haal veel sieraden of van Ebay of bij de juwelier, kan je dus niet helpen.
Vandaag heb ik een makkelijke outfit aan! Heb foto's gemaakt maar moet even op zoek naar mn kabeltje
Iig in woorden, donkergrijze broek met gaten, knalroze oversized kabeltrui, panterprint sjaal en mn Clic! laarsjes met studds. Voor buiten nog een taupe bikerjacket.
Heb tot 3 uur bij de paarden gezeten en moest net even de stad in, dus niets bijzonders.
Ja ik heb wel eens besteld bij hipvoordeheb Prima service hebben ze, had het snel in huis
Heb het elle abonnement vanochtend inderdaad ook besteld. Ben benieuw of ik die h&m card daadwerkelijk krijg. Staat in de voorwaarden dat zij zich het recht behouden je een ander cadeau te geven. Denk als er teveel worden verkocht oid? Dus vrees daar wel een beetje voor, maar ik zie het wel.
Deze trouwens gister 'gratis' bestel bij Nelly. Kreeg een 10 euro voucher van ze, en deze muts was 10 euro. Dus hoef niks te betalen. Dat is nog eens leuk Lekker voor in de winter!
CCCC je outfit klinkt leuk! Ben benieuwd naar een foto
Tessaa, leuke muts! en vette mazzel dat je die gratis hebt via de bon! Ik vind mutsen ook heel leuk maar draag ze nooit omdat ze bij mij altijd zo stom staan met mijn pony + dat mijn pony stom gaat zitten van een muts haha.
Milky_Way
Geplaatst: 02-11-12 18:11
Ik zit te denken deze te bestellen bij H&M nu is die maar 10 euro. Denk dat deze heel leuk zal staan met mijn nep leren legging, stoere boots en simpels vetjes/jasje.