Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marjo_elise schreef:Mijn moeder heeft vroeger ook naar 1 geschreven. Korte verhalen met erin dat ie geld wilde en t was vaak nooit genoeg. En hij was natuurlijk onschuldig (zoals de meesten zeggen) Wel heeft ie een hele mooie tekening van krijgt of zoiets gemaakt voor mijn verjaardag. Maar aangezien hij alleen maar vroeg naar al meer geld zijn we maar gestopt.
Mavelle schreef:![]()
Raar figuur die vent. Weet je zeker dat je dat leuk vind om zo te schrijven?
_MelloW_ schreef:Lees al een poosje mee achter de schermen. Isegrim, ik heb respect voor wat jij voor jamie doet. Ook je blogs vind ik zeer interessant en ook leerzaam om te lezen. Laatst in de auto jou en jamie's verhaal in een discussie aangehaald over straffen voor mensen die een misdaad hebben gepleegd. Bijv. Moord, diegene vond dat als je een moord pleegde hetzelfde lot moest begaan. Gelezen over jamie en zijn verleden en voorgelegd. Dat gaf toch wel een andere kijk op de zaak. Je hebt natuurlijk mensen die het doen om te moorden maar zo lijkt jamie mij niet. Klinkt als een hele leve man met een ontzettend verkeerde start en helaas een minder goede afloop straks. :-( wat fijn dat je beide bezoekregelingen zijn goedgekeurd. Moest het even kwijt