Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SteffiiY

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 00:56

dat is wel fijn!

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 23:57

Woehoe!! Mijn inmate komt eerder vrij! 6 maanden eerder als verwacht. Ben mega blij voor hem, hij heeft dan 13 jaar gezeten voor het in bezit zijn van marihuana. Mei 2014 komt hij vrij. Hij zit trouwens al jaren nier meer in een gevangenis, het is een soort reintergratieproject 'kamp' genoemd. Hij werkt ook gewoon enz op dat kamp en hij speelt in een bandje. Hier zitten alleen de gevangenen die voor 'kleine' dingen zitten.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 00:03

Die van mij (de gangster) zei dat hij waarschijnlijk ook een stuk eerder vrij komt ivm flinke bezuinigingen daar...

Wel leuk voor die van jou nant
hahaha hier zou je noooooooooooooooooooooooit voor wiet bezit de gevangenis in gaan..

Die van mij zit ook voor drugs bezit... En wapen bezit.... maarja ga je hier ook niet lang de bak voor in

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 00:06

Ik heb ook nog nooit gedaan.. maar lijkt mij best eng.. je geeft je naam en adres enz..
Zal toch bang worden denk ik voor stalker of andere enge dingen.. dat ze bv voor de deur staan ofzo :o
Maar vind wel heel mooi dat mensen het doen!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:02

haha ik heb een liefdesverklaring en hij laat een andere gevangene een portret maken van mij en hem en dat stuurtie op :+

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:27

shilady schreef:
Die van mij (de gangster) zei dat hij waarschijnlijk ook een stuk eerder vrij komt ivm flinke bezuinigingen daar...

Dat is idd de reden dat mijn inmate ook eerder vrij komt! :j

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 22:53

shilady schreef:
haha ik heb een liefdesverklaring en hij laat een andere gevangene een portret maken van mij en hem en dat stuurtie op :+

:roll:
Raar figuur die vent. Weet je zeker dat je dat leuk vind om zo te schrijven?

marjo_elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 22:57

Mijn moeder heeft vroeger ook naar 1 geschreven. Korte verhalen met erin dat ie geld wilde en t was vaak nooit genoeg. En hij was natuurlijk onschuldig (zoals de meesten zeggen) Wel heeft ie een hele mooie tekening van krijgt of zoiets gemaakt voor mijn verjaardag. Maar aangezien hij alleen maar vroeg naar al meer geld zijn we maar gestopt.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 00:08

Logisch, dat is niet het idee. :n Jamie heeft nog nooit om geld gevraagd. Sterker nog, als ik dingen voor hem koop / geld aan hem geef, drukt hij me regelmatig op het hart om niet te veel geld aan hem uit te geven. :P

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 00:48

marjo_elise schreef:
Mijn moeder heeft vroeger ook naar 1 geschreven. Korte verhalen met erin dat ie geld wilde en t was vaak nooit genoeg. En hij was natuurlijk onschuldig (zoals de meesten zeggen) Wel heeft ie een hele mooie tekening van krijgt of zoiets gemaakt voor mijn verjaardag. Maar aangezien hij alleen maar vroeg naar al meer geld zijn we maar gestopt.

Ja nee dan kan je beter stoppen inderdaad!
Die van mij heeft genoeg bron van inkomsten dus ik hoef hem niet te steunen op welke manier dan ook .

Mavelle schreef:
:roll:
Raar figuur die vent. Weet je zeker dat je dat leuk vind om zo te schrijven?

Ja ik vind het well leuk om hem te schrijven (eigenlijk emailen want we hebben contact via corrlinks)
het is gewoon een echte latino die zijn al gauw zoetsappig naar een vrouw toe als ze er niet slecht uitziet.. En dan is er het feit dat hij al 7 jaar vastzit dan krijg je ook nogal gauw de nodige fantasie.... We schrijven over van alles en nog wat en tja ik ben ook geen heilig typje :') Hij heeft na 2 weken eindelijk mn fotos gister ontvangen :)

De gevangene die ik schrijf geven gewoon toe schuldig te zijn :j

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 08:31

ik wacht geduldig op me brief terug :)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 09:14

Ik wacht ook weer op een paar brieven *\o/*

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 09:22

SteffiiY,
als je weer een ontcijferpersoon nodig hebt :')
ik bied me aan

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 09:37

ja ik denk dat iknje wel weer nodig heb, ze handschrift zal niet veranderen haha!
super! bedankt!

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:44

geen probleem,
tijd genoeg :)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 13:22

deviltjh schreef:
geen probleem,
tijd genoeg :)

*\o/*

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 23:15

Isegrimm wat lief dat hij dat nooit heeft gevraagd! Hij cijfert zichzelf echt weg.
Mijne vraagt er ook niet om, zelfs niet als ik het aanbied, dan slaat hij af. Ik stuur hem binnenkort via zijn familie wat geld.

Monty maakt ook schilderijen. Hij heeft mijn broers hond geschildert toen ze op 1 jarige leeftijdboverleed. tranen toen ik het schilderij ontving en het idee iets tastbaars van hem te hebben waar hij weken aan heeft gewerkt vind ik super! Hij is nu bezig met een schilderij van mij. Best eng hoor, ik heb hem gevraagd of ie er niet gelijk een paar kilo af kon halen.

Monty is ook Latino maar heeft nooit liefdesverklaringen of seksistische opmerkingen gemaakt naar mij, daarvoor is onze vriendschap te bijzonder vindt hij.

Weet niet of ik het schilderij al eens had laten zien??
http://i242.photobucket.com/albums/ff21 ... 1f18a2.jpg

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 23:31

Ja, die had je al eens laten zien! Die kan je echt met trots in de woonkamer hangen!

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 23:33

Jamie maakte vroeger ook altijd schilderijtjes voor me. Tegenwoordig niet meer. Maar ik zal eens kijken of ik wat van die oude schilderijtjes kan vinden. Hij deed dat op een soort zakdoeken met zelfgemaakte verf die bestond uit een mengsel van vermalen potloodinhoud met water en wat lijm. Verfspullen waren niet beschikbaar namelijk.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 00:09

Die nis leuk gemaakt nant!!
ik schrijf er 3 en geen een vraagt geld :)

Ik ben wel heel benieuwd naar de tekening die ik ga krijgen....

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 10:58

Mooi schilderij zeg!

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 00:19

Lees al een poosje mee achter de schermen. Isegrim, ik heb respect voor wat jij voor jamie doet. Ook je blogs vind ik zeer interessant en ook leerzaam om te lezen. Laatst in de auto jou en jamie's verhaal in een discussie aangehaald over straffen voor mensen die een misdaad hebben gepleegd. Bijv. Moord, diegene vond dat als je een moord pleegde hetzelfde lot moest begaan. Gelezen over jamie en zijn verleden en voorgelegd. Dat gaf toch wel een andere kijk op de zaak. Je hebt natuurlijk mensen die het doen om te moorden maar zo lijkt jamie mij niet. Klinkt als een hele leve man met een ontzettend verkeerde start en helaas een minder goede afloop straks. :-( wat fijn dat je beide bezoekregelingen zijn goedgekeurd. Moest het even kwijt :D

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 00:42

Denk je er zelf ook over om er een te schrijven ??

Ik heb vandaag weer post gehad
Een kort briefje van mn gangster en een foto :)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 00:43

Leuk, had je al eens een foto van hem gezien?

Ik heb Isegrims verhaal ook al wel eens aangehaald inderdaad. (Of Jamies verhaal eigenlijk)

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 00:49

_MelloW_ schreef:
Lees al een poosje mee achter de schermen. Isegrim, ik heb respect voor wat jij voor jamie doet. Ook je blogs vind ik zeer interessant en ook leerzaam om te lezen. Laatst in de auto jou en jamie's verhaal in een discussie aangehaald over straffen voor mensen die een misdaad hebben gepleegd. Bijv. Moord, diegene vond dat als je een moord pleegde hetzelfde lot moest begaan. Gelezen over jamie en zijn verleden en voorgelegd. Dat gaf toch wel een andere kijk op de zaak. Je hebt natuurlijk mensen die het doen om te moorden maar zo lijkt jamie mij niet. Klinkt als een hele leve man met een ontzettend verkeerde start en helaas een minder goede afloop straks. :-( wat fijn dat je beide bezoekregelingen zijn goedgekeurd. Moest het even kwijt :D

Leuk. :)

Hij kan heel lief zijn, maar hij zit daar natuurlijk niet voor zijn zweetvoeten. :P Hij heeft echt wel een flinke klap van de molen gehad, maar als een aantal dingen anders waren gelopen had hij zich prima kunnen redden in de maatschappij.