wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 16:14

Flying_Angel schreef:
Ik heb weleens gehad dat ik aan het fietsen was en mijn veter was los. Had ik niet in de gaten en toen was hij tijdens het fietsen om mijn trapper gedraaid. Toen ik het zag lag ik al keihard op de grond. Alleen ik kon geen kant op want mijn fiets zat aan mijn veter vast en de fiets lag op mij! :')

Dat had ik vorige week,
2x {:)-: {:)-:
En toen kwamen er ook nog mensen uit mijn klas langs ik kon wel door de grond zakken, was natuurlijk op een druk kruispunt voor de school *\o/*

edit;
ik heb ook altijd ruzie met de deuren op school. Sommige zijn licht en sommige zo zwaar. Dus het gebeurd nog wel eens dat ik die deur keihard openzwaai of er tegen aan knal, of dat het er heel dom uit ziet hoe ik die deur open maak :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-12-12 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 16:17

Oh ik had er toch een, ze hebben me echt uitgelachen..

We waren een spel aan het doen, en ik was blijkbaar aan de beurt.
Zegt mijn nichtje in het voorbijlopen: "Jij bent, Roos."
Maar ik verstond dus dat ze zei: "Jij bent Roos." (zonder de komma)
Ik zeg tegen een vriendin: "Daar komt ze ook pas laat achter, na 23 jaar weet ze m'n naam..Knap hoor."
Die vriendin heeft zich vervolgens bescheurd, zeker aangezien ik de enige was die nuchter was.

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 17:43

Flying_Angel schreef:
Ik heb weleens gehad dat ik aan het fietsen was en mijn veter was los. Had ik niet in de gaten en toen was hij tijdens het fietsen om mijn trapper gedraaid. Toen ik het zag lag ik al keihard op de grond. Alleen ik kon geen kant op want mijn fiets zat aan mijn veter vast en de fiets lag op mij! :')

precies hetzelfde heb ik ook gehad, en ik was ook nog alleen, en de hele school was uit en het was bij het hek van het schoolplein maar niemand die mij even helpt :n

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 18:12

Oh ik heb ook een stomme blunder!

Ik liep op school op de trap en opeens mistrap ik me en val ik.
Niet dat dat al erg genoeg was , ik nam iedereen mee!
Als dominosteentjes nam ik heel de klas mee inclusief DE LERAAR!

*SCHAAM SCHAAM!

ook een keer bij een vriendin,moest ik erg nodig plassen.
Maar zij wilde nog ff een leuk filmpje maken ik zo : okeee maar wel snel.

En toen ,wat er was weet ik niet meer ,maar er was iets grappigs en ik plas toch zo in mijn broek!
Ik was bij haar oma en moest toen een onderbroek van haar oma aan.
Ik heb me nog nooit zo geschaamd!
Bleek dat ze het ook nog eens had opgenomen

En ook toen ik nog klein was bij de hema.
Ik ging plassen en durfde de toilet niet opslot te doen dus ging mijn mama even bezet houden.
Terwijl was ze aan het praten met de toilet juffrouw en was ze ff vergeten dat ik er op zat.
Toen er een medewerker van de hema de wc opendeed omdat ze ook naar het toilet moest en er een 4 jarig krijsend meisje opzat schrok ze wel heel erg!

Toen later ( dezelfde middag) ben ik haar in de winkel nog tegengekomen en had ik haar super kwaad aangekeken.
En gezegd dat ze stom was!

omg!
nu denk ik zo van ocharme die medewerker!

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 18:53

muts_marijke schreef:
zo zei ik tegen mijn collega ''goeie vrijdag valt dit jaar op zaterdag of niet?

:j :)) haha

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 18:56

Fantastisch topic!

Ik kwam thuis stond er opeens een scooter, dus ik roep naar mijn moeder lachend: Sinds wanneer heb je een scooter?! hij was toch van een schilder ofzo, dacht ik...

Helaas voor mij was hij van de nogal niet lelijke zoon van de timmerman -_- sinds dien durf ik hem niet meer aan te kijken als ik op school kom...

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 19:08

KirstenChes schreef:
Uitspraak van mij: ‘ mijn jeus, ne*kt….. (in plaats van mijn neus jeukt)

SindyKaya schreef:
Oke dit was best wel erg.
Ik had gister de hele tijd jeuk aan mn neus
En ik zei in de klas: Mijn jeus neukt!
Iedereen lachen..
Wat? Het is serieus.
En langzaam drong het door..

Oeps..

Volgens mij is dit wel heel toevallig!

Of ligt dat aan mij?

Maar ik had vandaag ook een dikke vette blunder.

Er stonden 2 dezelfde auto's naast elkaar.1'tje was van mijn tante en de andere TOEVALLIG van een héle strenge meneer van Wiskunde.Dus mijn neef en ik zeggen zo lachend:Eigenlijk zouden we in die auto moeten stappen he! Maar wij hadden niets door en mijn neef zegt zo:Ik ga voor! Dus ik ga achterin zitten.Mijn neef zegt: In die andere zit die súper strenge en stomme meneer van Wiskunde...Blijkt dat we in zijn auto zitten..Mijn tante was echt zo hard aan het lachen...

Of toen ik samen met mijn neef naar de jongens wc ging..
Ik liep met mijn neef mee,maar ik had niet door dat we naar de WC gingen dus ik liep met hem mee..
Hij was al heel de tijd aan het lachen en ik snapte dat niet..Dus opeens zie ik daar al mijn vrienden en hun ding staan...
Gelukkig waren het alleen mijn vrienden die daar in de WC stonden..Hoe genant kan het zijn?

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 19:50

indd toevallig maar ik heb het ook al meegemaakt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 19:53

De ortho vroeg mij wat vragen, en ik wist iets niet en ik zag in mijn ooghoeken dan mijn moeder eraankomt, roep ik; Maammm! Blijkt dat het een assistente is..

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 20:02

Hahah!

En toen?

NoorW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 20:22

Ik zat op de fiets en had het heel warm (want ik was nogal hard aan het fietsen) en ik wilde mijn jas uitdoen terwijl ik door bleef fietsen want ik was nogal aan de late kant. Dus ik die jas al fietsend uitdoen, dat ging nog goed, maar toen kwam ik op het idee om de jas al fietsend in mijn fietstas te proppen. Dus ik pak met mijn linkerhand de rechterkant van het stuur vast en draai me half om en voel hoe mijn fiets enorm begint te slingeren en ja BAM daar lag ik. En natuurlijk, hoe kon het ook anders, kwam er net een hele bus met mensen voorbij die het helemaal hadden zien gebeuren. :o Achteraf zag ik pas dat ik er echt enorme schaafwonden op mijn armen aan had overgehouden... :(

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 20:24

Hahaha!

Sorry..

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 09:56

Dacht niet zo snel hier iets te typen, maar nu heb ik echt een heel genant moment ...

Had mijn trui aangetrokken op de bovenverdieping en zo naar beneden om een gewassen bh te halen uit het waskot. Ik neem de bh en leg hem eventjes op de verwarming, want hij was koud... en die ligt daar nu nog... Zit hier nu op het werk met mijn jas nog aan en durf hem niet uit te doen, want mijn trui is niet zo dik en wijd en dan valt het wel op -O-

clhufl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 10:15

succes dan deze werkdag.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 10:31

betadine schreef:
Dacht niet zo snel hier iets te typen, maar nu heb ik echt een heel genant moment ...

Had mijn trui aangetrokken op de bovenverdieping en zo naar beneden om een gewassen bh te halen uit het waskot. Ik neem de bh en leg hem eventjes op de verwarming, want hij was koud... en die ligt daar nu nog... Zit hier nu op het werk met mijn jas nog aan en durf hem niet uit te doen, want mijn trui is niet zo dik en wijd en dan valt het wel op -O-

Haha _/-\o_
Dat is best vervelend ja :')

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 10:39

Heb het hier wel warm nu :=

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 10:54

betadine schreef:

Oepsie! :') sterkteee haha

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 11:24

Ooooh dat is echt heel erg balen betadine!! :')
Sterkte vandaag!

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 13:38

Joycebunny schreef:
_Mas schreef:
Het duurde toch minstens 5 minuten voordat ik doorhad wat er niet klopt :')

Mijn meest gênante momenten zijn altijd op/onder/tussen een fiets. Ik kan dat blijkbaar helemaal niet en fiets regelmatig tegen auto's, stoepranden, tuinkabouters, noem maar op. Of ik val spontaan door lokale gladheid (zomers vooral). Altijd bezeer ik mijn hoofd, het liefst vlak voor dingen waarbij ik er representatief uit wil/moet zien, waar dan ook op de 1 of andere manier iemand met een fototoestel aanwezig is die ik vervolgens niet kan ontwijken. Sexy :')

oh mijn god jij moet gewoon verre familie van mij zijn! _O-
Ik kan ook niet fietsen. altijd als er één stoeptegel uitsteekt rij ik er uiteraard met m'n velg tegen zodat ik zeer elegant tegen de grond smak.
ben ook eens een paar maanden geleden met m'n stuur in dat van een vriendin blijven haken. we zijn toen nog tientallen meters hysterisch krijsend met die sturen in elkaar verder gereden (terwijl vriend gewoon naast ons bleef verderrijden en ons uitlachte) en uiteindelijk smakten we tegen de grond. ik lag helemaal (in een charmante houding, kan ik je zeggen!) tussen de twee fietsen in. Komt er zo'n groepje brugklassers langsgereden. Vriend enorm droog : 'je ziet het hé, nooit sms'en op de fiets!' waardoor de jongens ons nog harder uitlachten :')

dit had ik kunnen zijn

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 14:02

Okee, heel dom. Ik zeg tegen een vriendin wat over iemand, oftewel roddelen :o
Dus terwijl ik wat zeg over haar, zegt mijn vriendin; uhh ze staat achter je...
Oops _O-

claud1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 14:08

had pauze en ging naar de wc. Na dat ik "klaar"was was ik zo de kantine ingelopen
zonder dat ik in de gaten had dat ik nog een heel stuk wc papier achter me aansleepte
als een sluier....kon we door de grond zakken :')

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 14:16

betadine schreef:

Hahah!

Héél veel succes vandaag!

Tot hoe laat moet je?

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 15:36

Nog 2 uur :(

Zit hier al de hele dag achter bureau met jas aan. Mijn collegas maakten er al een grapje over. Maar het is koud hoor... echt waar... :))

claud1: haha een klassieker , snap hoe je je dan voelt

Moest net denken... heel genant terug, maar is me zeker al 2-3 keer overkomen :o :
Voor het slapengaan meestal broek+ onderbroek samen uit en werp het op een stoel. 's morgens in a hurry , snel douchen, proper ondergoed en dezelfde jeans aan. Komt er ergens midden op de dag een onderbroek uit mijn broekspijp :')

Gellukig niet betrapt, maar er stonden wel mensen, grabbel onderbroek en snel weg. Nu doe ik mijn ondergoed meteen in de wasmand dus het is wel al eventjes geleden, gelukkig maar hihi

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 16:26

Of zoals ik net,
ik zag net op fb zo een foto van Taylor Swift en Harry Styles en eronder: 'OH No , Taylor is gonna marry him at 13-13-13

Dit omdat 13 haar lievelingsgetal is en ja volgend jaar 2013

Dus ik reageer zo : mr 13/13/13 bestaat niet... dus kunnen ze ook ni trouwe... whhaha dom

zij: ehm,das de clue

ik: oh........ eh dateeh wist ik euhm wel *D :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 16:43

Niet genant, wel heel dom.
Er stond een vage roosterwijziging: (docent) MN - uitval
Leuk dachten we tot we bedachten dat we NaSk hadden (valt onder MN) en de docent die uitviel was van biologie. Dus ik zo slim om te komen want het was het eerste uur). Uiteindelijk kwamen bijna alle meisjes en maar 1 jongen :+ Maar nu komt het dus: ik was slim genoeg om te komen voor het eerste uur, ben ik mijn boeken vergeten :')