model worden/hoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 16:33

Bedankt allemaal!

xLoki schreef:
Fiffill, gaaf zeg! Ben jij trouwens Denice @ MZ? :))
EDIT: wat leuk, jouw egel heeft dezelfde naam als mijn paard! O:)

De website waar ik model voor heb gestaan is online!
Vergeet niet dat het met name om de kleren ging, en niet om mijn poseerkunsten, daar mag nog wat aan gesleuteld worden, haha.

http://www.flowersandjeans.com

Ehh wat is MZ :=
En ja, klopt! Leuke foto's trouwens :)

Wbt "lompe" schoenen, ik heb lange benen, maar helaas ook grote voeten dus ik trek het liefst niet al te lompe dingen aan :+

JonneN

Re: model worden/hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:05

MZ = modelzone, volgens mij...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:07

Ahh. Maar nee, sowieso niet, geen flauw idee wie Denice zou zijn :Y)

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:46

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:55

Haha, nee daar lijk ik echt in de verste verte niet op :P

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:57

Nou ik loop alweer flink achter zie ik :P

xLoki: Leuke ervaring lijkt me dat, heb je weer mooie foto's aan overgehouden.

Aan iedereen die 11 april mee loopt: Hebben jullie al voldoende informatie of nog vragen over de show zelf?
Afgelopen vrijdag is er geloof ik een vergadering geweest maar ik heb hier nog niks over gehoord. Zodra ik hiervan op de hoogte ben heb ik zelf nog wat om in te brengen dus als jullie ook met vragen zitten laat het mij dan weten!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:02

Posh schreef:
Nou ik loop alweer flink achter zie ik :P

xLoki: Leuke ervaring lijkt me dat, heb je weer mooie foto's aan overgehouden.

Aan iedereen die 11 april mee loopt: Hebben jullie al voldoende informatie of nog vragen over de show zelf?
Afgelopen vrijdag is er geloof ik een vergadering geweest maar ik heb hier nog niks over gehoord. Zodra ik hiervan op de hoogte ben heb ik zelf nog wat om in te brengen dus als jullie ook met vragen zitten laat het mij dan weten!

Ik heb nadat ik te horen kreeg dat ik mocht meelopen niks meer gehoord. Ik zou graag willen weten waar het precies is, hoe laat en ben ook wel benieuwd wie de ontwerper is en hoe de show er ongeveer uit gaat zien (hoeveel modellen, hoeveel gasten). Ook wilde mijn vader nog graag het telefoonnummer van degene die het organiseert, zodat die ook even kan bellen naar waar ik die dag uithang :) (mijn vader is niet zo snel van vertrouwen over dit soort dingen, vandaar)

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:05

_Snow_White schreef:
Er is iets aan die laatste foto dat mij niet helemaal lekker zit.. Wel een mooie uitdrukking van het model :j

Leuke foto's hoor! Vanuit een commercieel oogpunt zijn je poses juist goed :)

Zelf heb ik vandaag een mailtje gekregen of ik over 1,5 week op gesprek wil komen om Sebastian te vertegenwoordigen op de grote ABA show in downtown Toronto. Sinds dat er >25000 bezoekers, TV en pers verwacht wordt, zou het mij wel echt ENORM gaaf lijken om dit te mogen doen :D

Wat gaaf joh! Echt leuk :D

xLoki schreef:
Fiffill, gaaf zeg! Ben jij trouwens Denice @ MZ? :))
EDIT: wat leuk, jouw egel heeft dezelfde naam als mijn paard! O:)

De website waar ik model voor heb gestaan is online!
Vergeet niet dat het met name om de kleren ging, en niet om mijn poseerkunsten, daar mag nog wat aan gesleuteld worden, haha.

http://www.flowersandjeans.com

Wat leuk, ik vind je poseerkunsten lang niet slecht hoor :D
En de kleding.. ik vind 't fleurig, dat wel, maar ook een beetje kinderachtig (zo'n broek met borduursel had ik toen ik 7 was ofzo :P ) maar misschien dat 't zo ook leuk is hoor, haha.

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:11

@UMayDream: Ik denk dat iedereen voor die tijd wel een bericht krijgt met dit soort dingen, de ontwerper heeft geloof ik een facebookpagina die ik een tijdje geleden hier heb gepost maar ik zal 'm nog eens opzoeken.

Dat je vader dat wil weten is alleen maar goed hoor, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.

Komen er nog ouders van iemand kijken? Weet niet of dit uberhaupt mogelijk is maar het zou wel leuk zijn natuurlijk. Ik zal er ook even achteraan gaan dat iedereen foto's krijgt van de show.

Is er nog iemand naar de ModelConvention geweest?

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:17

De FB pagina die je hebt gepost, volg ik nu maar er word nooit iets op gepost :=
Ik denk niet dat mijn ouders komen kijken.. treinkaartje + entree is denk ik wat te duur, haha.
Het lijkt me leuk om foto's te krijgen, heb verder alleen maar 1 filmpje van mezelf @ catwalk.

't had me leuk geleken om naar de MC te gaan maar helaas ontbrak 't me even aan tijd en goede foto's, anders was ik graag gegaan :j

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:35

MC heb ik wel van gehoord, verder nog niet geweest o.i.d. Kon vaak niet en 't trekt ook m'n aandacht niet heel erg eigenlijk :)

banditlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-13 13:49

iemand ervaring met huntmodels?

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:02

xLoki vind het best goed geposeerd hoor voor zover ik er verstand van heb.

Zijn er hier meer meiden die ook naar bokt foto meetings mee gaan? Ik heb er nu een paar in de planning staan :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 20:16

Heb 't niet zo op Bokt Meetings, no offence towards anyone or something. Vind 't iets te massaal, ben liever 1 op 1 met iemand ^^

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 00:00

SimoneDV schreef:
xLoki vind het best goed geposeerd hoor voor zover ik er verstand van heb.

Zijn er hier meer meiden die ook naar bokt foto meetings mee gaan? Ik heb er nu een paar in de planning staan :D

Heb me aangemeld voor een paar maar tot nu toe nog niet uitgekozen.. :=

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 16:21

1 op 1 lijkt me idd ook veel beter. Maar ik zou zo even niet weten hoe ik aan een 1 op 1 shoot kom en opzich vind ik t ook wel gezellig en leuk zo om te doen :) Vorig jaar dus voor het eerst bij 2 meetings geweest.

UMayDream dat is wel balen zeg.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 16:24

Foto's hierboven zijn op een meeting gemaakt, was ook de eerste keer dat ik meeging ik was wel benieuwd. Zou eerst niet gaan dus was een beetje last minute voor mij :P maar ik vond het wel erg gezellig!

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 16:35

mijn enige "modellen" foto's die ik een keer gepost heb, zijn ook van meetings. Verder nooit voor de camera gestaan.

Nou goed dat je gegaan bent fiffill :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 16:38

Ik vond het wel leuk voor een keertje, maar één op één werkt prettiger, vooral omdat je dan meer tijd hebt :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 16:41

Fiffill schreef:
Ik vond het wel leuk voor een keertje, maar één op één werkt prettiger, vooral omdat je dan meer tijd hebt :)

Zo was er een tijdje terug ook een modellenmeeting hier op bokt, zouden uiteindelijk 3 of 4 modellen per fotograaf worden op een buitenlocatie, waarvan de helft van de fotografen nog nooit een model had gefotografeerd. Nja, dan bedank ik voor de eer om buiten te staan in januari als je toch meer dan de helft van de tijd aan het wachten bent.kreeg toen leuke pb's dat ik wel heel arrogant over kwam :?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 16:46

Lekker koud := dit was gelukkig studio, dus binnen. :P
Ik vond het wel een leuke ervaring, maar wist dat er ook wel mensen tussen zaten van wie ik de fotografie mooi vind, anders was ik niet gegaan. Natuurlijk moeten fotografen ergens beginnen maar normaal als iets me niet zo aanspreekt ga ik er ook niet mee in zee en op een meeting verschillen de niveaus soms nogal.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 16:51

Nja, je bent zelf - neem ik aan - ook ergens begonnen. Maar de mix moet goed zijn. Als er 10 net beginnende fotografen staan tegenover 30 modellen, dan vind ik het wel zonde van mijn tijd om eerlijk te zijn :)

Maargoed, nu ben ik zelf pas geleden ook overgegaan op het uitwerken van vooraf bedachte moodboards. Bevalt mij veel beter :)

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 16:53

UMayDream: Ik heb inmiddels wel de naam van de designer, maar heb de bijbehorende facebookpagina niet doorgekregen. Heb wel een idee welke pagina het is, hier wordt regelmatig iets op gepost.

Wat betreft de Model Convention, ik ben er nog nooit heen geweest. Wel eens een uitnodiging gehad maar uiteindelijk niet gegaan. Voor mij lijkt het een heel groot evenement, ik denk dat er zat mensen zijn die liever naar een wat laagdrempelig evenement gaan.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 16:53

Ja, maar er zijn ook beginnende fotografen van wie het werk me aanspreekt. En zoveel modellen is gewoon echt teveel. :=

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 16:55

oh dat is wel veel modellen per fotograaf dan denk ik ja. Opzich hoeft geen ervaring met menselijke modellen wat mij betreft geen groot probleem te zijn, misschien maken die toch wel mooie foto's maar hebben die vooral met paarden en honden ofzo geoefend :P Al is dat weer anders ook natuurlijk.