DeniseES schreef:Heey! Dat is inderdaad een slimme Babootje! Die ga ik onthouden
Ik heb overigens dus nog nooit iets niet gekregen. Gelukkig zijn er dus nog altijd meer eerlijke dan oneerlijke mensen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:DeniseES schreef:Heey! Dat is inderdaad een slimme Babootje! Die ga ik onthouden
Ik heb overigens dus nog nooit iets niet gekregen. Gelukkig zijn er dus nog altijd meer eerlijke dan oneerlijke mensen.![]()
GamblersCup schreef:Maar de vraagprijs is juist een prijs waarmee nog onderhandeld kan worden, dat weet iedereen. Dat jij het begrip vp niet goed gebruikt, daar kan een ander niets aan doen. Met een vp ga je als verkoper ook altijd wat hoger zitten dan wat je daadwerkelijk wilt hebben.
Gerda20 schreef:Haha dit heb ik ook al een tijdje gedaan joyce_eddy alleen dan krijg ik helemaal geen reacties meer haha.
Kentaro schreef:Zulke mazzeltjes mag een mens ook wel eens hebben
Babootje schreef:Kentaro schreef:Zulke mazzeltjes mag een mens ook wel eens hebben
Heb ooit een keer leren cavallo laarzen gekocht op de Haagse rommelmarkt. Voor 10.00![]()
Klein maatje. Daar heeft mijn dochter nog jaren plezier van gehad. Daarna verkocht voor 40.00. Waren echt nog mooie laarzen. Mensen weten dan idd niet wat het waard is. Enfin, ik was er blij mee.
Gerda20 schreef:Haha dit heb ik ook al een tijdje gedaan joyce_eddy alleen dan krijg ik helemaal geen reacties meer haha.
Gerda20 schreef:Ik word hier zo kriegel van!!!
Ik heb nog een paar laarzen staan. Gevoerd kleine maatjes.
Zijn nieuw! Nieuw in doos enzv.
In de winkel kosten deze €40,- (Als ze niet al verhoogd zijn inmiddels)
Ik vraag er €25,- per paar.
Krijg al de hele morgen mailtjes.
Meer als €5,- heb ik er niet voor over.
Waarop ik terug stuur. Sorry, dit kan ik echt niet doen. Dan moet u opzoek gaan naar tweedehands laarzen.
Ik blijf altijd netjes.
Maar na 5 van zulke mailtjes moet ik echt even diep adem halen hahaha.
Vraag ik nu echt te veel?
Ik ga mijn prijs echt niet verlagen, ik heb ze zelf ook moeten betalen!
En ik snap dat marktplaats 1 grote markt is.
En je kan bieden, daarom is het marktplaats.
Maar ik heb netjes de prijs erbij staan en het stukje bieden niet aan gevinkt.
Als ik de advertentie zou zien met prijs bieden niet mogelijk, dan weet je toch dat het de vaste prijs is?
Wat kan mij het dan schelen dat je laarzen voor €5,- zoekt! Ga verder zoeken iemand anders heeft ze vast voor €5,-
Zo dat moest ik even kwijt haha.
Beter even in dit topic dan naar de personen toe hahaha