Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MeFlower

Re: Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:57

Ik heb ook trouwplannen en weetje, je moet een jurk echt aandoen wil je zeggen of hij mooi is. Ik had iets vergelijkbaars met de foto's hier vlakboven in mijn hoofd, maar dit stond me helemaal niet mooi! Dus nu ga ik voor iets heel anders en wel bij Anastaci. http://www.anastasi.nl/

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:58

Zitten mooie modellen tussen MeFlower...Alleen de stoffen zien er vaak zo goedkoop uit vindt ik?

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:06

Vind ze niet zo denderend om heel eerlijk te zijn. Maar goed er zijn zoveeeeeeel jurken.. Wordt nog lastig. En ik geloof dat je een jurk eerst aan moet hebben gehad voor je kunt zeggen of de jurk dan (ook nog) mooi is.

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:08

Waren ook dames die een kortere trouwjurk wilde. Denk dt dit ook wel een mooie is dan:

Afbeelding

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:10

ik denk dat pastoor me de kerk uitzet dan :+

MeFlower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:13

Colway & Caroline: nee, niet zo mooi? hm was me niet opgevallen eigenlijk hoor. Ik ben in 4 bruidswinkels geweest en zie toch niet echt verschil met die van de site. En het is goedkoper omdat zij gewoon bij haar thuis de jurken laat meten enz. Dus ze heeft geen pand. Maar de jurken die ik hier soms voorbij zien komen zijn ook wel echt de allerduursten hoor! Dus misschien niet echt te vergelijken. Maar kijk op de site maar eens bij 'echte bruiden', die zien er toch niet bepaald goedkoop uit?

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:14

En voor de dames in kleur:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sorry.. Ben even trouwjurken aan het zoeken (en moet dus ook even spammen) :P

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:15

ik zag mezelf overigens ook al staan in zo'n geweldige prinsessenjurk, hakjes eronder, sluiertje..maar nee, toen ik dat aanhad voelde dat niet als mezelf..
Dus nu iets heel anders, pittigers, trendy en toch echt een bruidje :D kan ik 's avonds nog heerlijk mijn witte cowboy-boots onder aan :Y)

MeFlower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:17

Laatst bijgewerkt door MeFlower op 10-08-11 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:17

MeFlower schreef:
Colway & Caroline: nee, niet zo mooi? hm was me niet opgevallen eigenlijk hoor. Ik ben in 4 bruidswinkels geweest en zie toch niet echt verschil met die van de site. En het is goedkoper omdat zij gewoon bij haar thuis de jurken laat meten enz. Dus ze heeft geen pand. Maar de jurken die ik hier soms voorbij zien komen zijn ook wel echt de allerduursten hoor! Dus misschien niet echt te vergelijken. Maar kijk op de site maar eens bij 'echte bruiden', die zien er toch niet bepaald goedkoop uit?

Nee nou laat ik het anders zeggen. Ik heb een bepaald plaatje in mijn hoofd zitten (of me dat zal staan is een tweede natuurlijk:P) en dat heb ik niet op die site zien staan. Geloof best dat ze heel mooi kunnen zijn hoor. En ja zijn inderdaad de allerduurste ja maar goed heb ook beetje dure smaak. Haha. Hoewel die ik graag wil (zoals het nu lijkt en als ze die tegen die tijd nog hebben) valt het nog mee. :P

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:19

MeFlower schreef:
oef Caroline hahaha die vind ik dus echt foej lelijk hahaha sorry....echt veel te strak voor mij!

Welke bedoelde je? Ook niets voor mij hoor die ik nu allemaal gepost heb. Was aan het kijken en weet dat aantal meiden kleur en of kort en of kant willen hebben dus dacht laat ik ze is neerzetten hier ;)

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:19

Ankie_Boris schreef:
ik zag mezelf overigens ook al staan in zo'n geweldige prinsessenjurk, hakjes eronder, sluiertje..maar nee, toen ik dat aanhad voelde dat niet als mezelf..
Dus nu iets heel anders, pittigers, trendy en toch echt een bruidje :D kan ik 's avonds nog heerlijk mijn witte cowboy-boots onder aan :Y)

Stomme vraag, waar heb je die witte cowboyboots vandaan en wat hebben ze jou gekost?
Ben eigenlijk ook op zoek maar kan ze nergens vinden (voor een betaalbare prijs dan... :+ )

MeFlower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:20

nou vooral de 1e en 3e vond ik ergggg strak haha (en glimmend)

ik vind dit leuk (2e keer): http://www.arnhemsmeisje.nl/wp-content/ ... t-tule.jpg

maar dan in een kleurtje

en wat ik ook heel leuk vind is een jurk die gewoon doorloopt naar boven en mouwen heeft (van kant)
van Herve Marriage heb ik er een paar gezien, super mooi
Laatst bijgewerkt door MeFlower op 10-08-11 17:25, in het totaal 2 keer bewerkt

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:21

Denise: Ooit gekocht bij Dolcis. Simpel, stoer, leer...geen fratsen, wel spitse punt :) zag ze toevallig laatst in maat 40 op marktplaats staan, die zien er nog beter uit dan die van mij..

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:22

Ankie_Boris schreef:

Oeh ben zoo benieuwd.. *\o/* Super dat je hebt kunnen vinden waar je van droomde. Dat hoor je trouwens vaak dat wat je in gedachte hebt het uiteindelijk dan toch niet is. Ik ben heel benieuwd hoe dat straks voor mij uit zal pakken. Wil zooooo graag 2 jurken passen die ik in mijn hoofd heb maar ja nog geen bruiloft gepland. (Wel gevraagd maar dat was nog niet officieel zei mijn vriend want dan doet hij het goed en niet in de keuken ;) hahaha wacht dus nog met spanning af naar het moment, en dan... PASSENNNNNNN YEahhh :+)

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:24

hmmm maat 40 gaat niet passen en ik vind een spitse punt niet mooi ;)
Maar zal nog es gaan speuren op MP :)

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:24

MeFlower schreef:
nou vooral de 1e en 3e vond ik ergggg strak haha (en glimmend)

ik vind dit leuk (2e keer): http://www.arnhemsmeisje.nl/wp-content/ ... t-tule.jpg

maar dan in een kleurtje

Ben het met je eens wat de glans betreft. Hoewel mijn jurk (lol nog lang niet mijn jurk dus) is ook wel beetje glanzend volgens mij, en lijfje sowieso strak maar ja denk dat ik dat wel kan hebben. We will see! Aparte smaak heb jij trouwens wel leuk om te zien wat andere dames van bepaalde jurken vinden en wat voor smaak ze hebben. :D

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:25

Hahaha Caroline, dat is echt leuk! En ZOOO spannend dat je nu moet wachten!! Hier was dat ook een beetje hoor. Ik voelde hem langzaam-aan wel aankomen dat dat binnekort eens zou gebeuren, omdat we graag toch allebei in het voorjaar 2012 wilden trouwen....maar zo spannend om te moeten wachten. En uiteindelijk alsnog wezenloos geschrokken op het moment v.d. vraag! :')
En die jurken moet je dan ook gewoon passen wat je in je hoofd hebt. Heb ik ook gedaan, maar was gewoon not-me :+

MeFlower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:29

haha ja ankie_boris: zeer herkenbaar haha! ik wilde eerst ook iets heel anders, maar stond me niet (veel te braafjes).

en caroline: ja leuk hè haha, iedereen heeft z'n eigen smaak. daarom ga ik ook naar anastaci, omdat je daar je eigen jurk kunt laten ontwerpen + stof + kleur kiezen, helemaal perfect want bij de standaard bruidszaken was het steeds nét niet dé jurk, zelfs niet bij assepoester in arnhem.
en nu moet ik eten, snel snel haha doei!

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:30

Mijn jurk alweer bijna 11 jaar geleden.
Afbeelding

Vrij eenvoudig, onder de buste viel de jurk open, heerlijke wapperjurk. Heel voile em helemaal mijn stijl, uitgezonderd de kleur, draag en droeg normaal altijd zwart.

En het lijfje

Afbeelding

Hier werdt de kouseband door hubs met de tanden afgestroopt en daarna gegooid voor de aanwezige vrijgezellen

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:31

Ankie/Boris± Kan me voorstellen dat je je alsnog rotschrikt, weet nu al dat ik dat ook zou hebben haha. En ja ga ze zeker weten passen al is het alleen zodat ik het geprobeerd heb en niet achteraf denk had ik maar. Zou zo maar is kunnen dat het totaal iets anders wordt mezelf kennende :P. Hoor het ook van iedereen hoor dat ze zeggen had iets in mijn hoofd maar dat was het uiteindelijk niet.

We will see.. Cannot wait! :D

Jammer alleen dat we zo lang moeten wachten op jou foto´s. Voorjaar 2012 duurd nog zooo lang ;)

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:33

MeFlower schreef:
haha ja ankie_boris: zeer herkenbaar haha! ik wilde eerst ook iets heel anders, maar stond me niet (veel te braafjes).

en caroline: ja leuk hè haha, iedereen heeft z'n eigen smaak. daarom ga ik ook naar anastaci, omdat je daar je eigen jurk kunt laten ontwerpen + stof + kleur kiezen, helemaal perfect want bij de standaard bruidszaken was het steeds nét niet dé jurk, zelfs niet bij assepoester in arnhem.
en nu moet ik eten, snel snel haha doei!

Ja zelf ontwerpen is ook wel heel gaaf hoor!!! Zou alleen niet weten waar te beginnen! Maar dan heb je wel iets dat helemaal van jou is op jou lijf femaakt en niemand met zo een jurk! Lijkt me ook wel wat hebben ja! Kan me je keuze voorstellen.

Bon appetit!!!

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:35

hittepit_12 schreef:
Mijn jurk alweer bijna 11 jaar geleden.
Afbeelding

Vrij eenvoudig, onder de buste viel de jurk open, heerlijke wapperjurk. Heel voile em helemaal mijn stijl, uitgezonderd de kleur, draag en droeg normaal altijd zwart.

En het lijfje

Afbeelding

Hier werdt de kouseband door hubs met de tanden afgestroopt en daarna gegooid voor de aanwezige vrijgezellen

Gewaagd hoor dat je hubbie dat deed. Haha geweldig!!
Kan de jurk vrij slecht zien op de foto maar volgens mij zat die als gegoten en was het een mooie jurk!!

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:39

Ja zat idd als gegoten, dit was de tweede jurk die ik paste, eerste was er 1 met een hoepel,voelde me net een slagroomtaart............ deze zat perfect, hoefde ook niet vermaakt te worden, alleen de mouwen heb ik iets laten inkorten, ze kwamen tot op de grond. Daarna tot even boven mijn knie.

Hubs was wel in voor een lolletje!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:53

Ariebombarie schreef:
degelijk? ik vind het juist chique :j

Ik vind het ook chique :j :j
Ik moet zeggen dat ik het jammer vind dat zoveel bruidsjurken strapless zijn. Het kan heel mooi zijn, maar omdat bijna iedereen het heeft vind ik het ook weer iets afgezaagds hebben :=