Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MeFlower schreef:Colway & Caroline: nee, niet zo mooi? hm was me niet opgevallen eigenlijk hoor. Ik ben in 4 bruidswinkels geweest en zie toch niet echt verschil met die van de site. En het is goedkoper omdat zij gewoon bij haar thuis de jurken laat meten enz. Dus ze heeft geen pand. Maar de jurken die ik hier soms voorbij zien komen zijn ook wel echt de allerduursten hoor! Dus misschien niet echt te vergelijken. Maar kijk op de site maar eens bij 'echte bruiden', die zien er toch niet bepaald goedkoop uit?
MeFlower schreef:oef Caroline hahaha die vind ik dus echt foej lelijk hahaha sorry....echt veel te strak voor mij!
Ankie_Boris schreef:ik zag mezelf overigens ook al staan in zo'n geweldige prinsessenjurk, hakjes eronder, sluiertje..maar nee, toen ik dat aanhad voelde dat niet als mezelf..
Dus nu iets heel anders, pittigers, trendy en toch echt een bruidjekan ik 's avonds nog heerlijk mijn witte cowboy-boots onder aan
Ankie_Boris schreef:ik zag mezelf overigens ook al staan in zo'n geweldige prinsessenjurk, hakjes eronder, sluiertje..maar nee, toen ik dat aanhad voelde dat niet als mezelf..
Dus nu iets heel anders, pittigers, trendy en toch echt een bruidjekan ik 's avonds nog heerlijk mijn witte cowboy-boots onder aan
MeFlower schreef:nou vooral de 1e en 3e vond ik ergggg strak haha (en glimmend)
ik vind dit leuk (2e keer): http://www.arnhemsmeisje.nl/wp-content/ ... t-tule.jpg
maar dan in een kleurtje
MeFlower schreef:haha ja ankie_boris: zeer herkenbaar haha! ik wilde eerst ook iets heel anders, maar stond me niet (veel te braafjes).
en caroline: ja leuk hè haha, iedereen heeft z'n eigen smaak. daarom ga ik ook naar anastaci, omdat je daar je eigen jurk kunt laten ontwerpen + stof + kleur kiezen, helemaal perfect want bij de standaard bruidszaken was het steeds nét niet dé jurk, zelfs niet bij assepoester in arnhem.
en nu moet ik eten, snel snel haha doei!
hittepit_12 schreef:Mijn jurk alweer bijna 11 jaar geleden.
Vrij eenvoudig, onder de buste viel de jurk open, heerlijke wapperjurk. Heel voile em helemaal mijn stijl, uitgezonderd de kleur, draag en droeg normaal altijd zwart.
En het lijfje
Hier werdt de kouseband door hubs met de tanden afgestroopt en daarna gegooid voor de aanwezige vrijgezellen