heb geboden op een eskadron dekje, maar die loopt morgen pas af... hoop dat er niet weer overheen geboden word, maar ik denk het wel... die dekjes zijn altijd zo duur...
ook nog geboden op een setje met dingen vooor mijn telefoon (scherm beschermers, 2 hoesjes, auto oplader, extra batterij, auto houder) die loopt ook morgen af dus ben benieuwd
Ik had gisteravond mijn nieuwe roze handtas in de brievenbus zitten, keurig verpakt en echt een heel leuke tas! Nu heb ik nog wat kettingen lopen en een of ander afstandbediening ding voor een collega. Hier op kantoor is het standaardantwoord van ons als iemand iets nieuws voor zijn telefoon heeft of sieraden ofzo, "weet je wat dat op Ebay kost???". Ze worden er moe van maar het is zo grappig.....
Toch denk ik met de free shipping (koop zelf ook vaak op die manier) dat het misschien wel opvulling is voor een bepaald soort ander pakket Dat daarom de kosten er uit kunnen...
Ja zoals je bij Border security wel eens ziet: pakjes levensmiddelen en in het zakje waar siliconen horen te zitten zit dan drugs bijvoorbeeld.. Dan wordt dus iets anders meegestuurd om dat pakket minder verdacht te laten lijken...
Anoniem
Geplaatst: 29-09-11 19:54
Uuuhhh hoe?? Als ik iets bestel dan krijg ik 1 pakketje met bv oorbellen, nog nooit per ongeluk coke gehad (helaas? ) of 2 pakketjes oid.. 2 pakketjes sturen heeft toch ook geen zin, die blijven toch niet bij elkaar?
Brr die dekjes zijn echt lelijk Ik zit te wachten tot er op engelse of duitse weer stubben dekjes komen (geen wit) Heb er inmiddels 1 vzh nieuwe, zooo fijn En bijna alle ES dekjes kwijt Enige nadeel van stubben is dat binnenkanten wit zijn...
En heel mooi paar schoenen met kleine hak, kan helaas door blessure niet op hakken lopen, maar die moeten geen probleem zijn En ga nu eens zoeken voor hands free set voor iphone, want word gek van die luidspreker die je maar half verstaat.