Samy schreef:Voor mij niethaha weet er hier iemand dan wanneer die open zou moeten gaan?
Oktober 2012 opent 'ie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Focussed schreef:Samy schreef:Me vader belde net, er komt nog een primark. Dit keer in almere en hij gaat open in 2012
Dat is toch echt al heel lang bekend?
Ik heb eindelijk de tas gescoord die ik wilde![]()
Ze hadden hem weer!!
Die zwarte vierkantige met aan de boven kant een soort rond stuk, met een gouden slot... Zal eens een foto zoeken.
edit
deze:
http://www.beautyaddicts.nl/wp-content/ ... rint-2.jpg
i_risss schreef:Ben in de vakantie naar de primark geweest maar het viel echt tegen! Ze hadden alleen maar restjes van collecties en uitverkoop. Heb uiteindelijk alleen een legging gekocht die ik ook ergens anders had kunnen kopen. En daar betaal je dan een superduur treinkaartje voor.. ik ga niet meer
Miepie77 schreef:i_risss schreef:Ben in de vakantie naar de primark geweest maar het viel echt tegen! Ze hadden alleen maar restjes van collecties en uitverkoop. Heb uiteindelijk alleen een legging gekocht die ik ook ergens anders had kunnen kopen. En daar betaal je dan een superduur treinkaartje voor.. ik ga niet meer
dat is altijd het risico bij de uitverkoop dan ligt er alleen wat over is, gewoon een keer gaan door het jaar heen, prijzen zijn zonder korting ook niet duur
i_risss schreef:Ben in de vakantie naar de primark geweest maar het viel echt tegen! Ze hadden alleen maar restjes van collecties en uitverkoop. Heb uiteindelijk alleen een legging gekocht die ik ook ergens anders had kunnen kopen. En daar betaal je dan een superduur treinkaartje voor.. ik ga niet meer
Fiffill schreef:i_risss schreef:Ben in de vakantie naar de primark geweest maar het viel echt tegen! Ze hadden alleen maar restjes van collecties en uitverkoop. Heb uiteindelijk alleen een legging gekocht die ik ook ergens anders had kunnen kopen. En daar betaal je dan een superduur treinkaartje voor.. ik ga niet meer
Tsja, maar wat had je dan verwacht van vakantie én uitverkoop?