Leeuwarden gaat ook een beste klap krijgen. In die hoek is de lucht behoorlijk apart van kleur en in Dokkum rommelt het... 1 van onze honden vertrouwd het nu al niet en zit stijf tegen me aan...
gohya
Geplaatst: 05-06-11 15:10
Mijn dochter zit nu in Zuid-Limburg en daar regent het nu flink. In de verte horen ze onweer.Ik heb ze al gewaarschuwd dat er flinke regen en onweers buien aankomen. Maar de buien splitsen zich volgens BR en kan langs Valkenburg heen gaan.
hier heeft het paar minuten geonweert en nu beetje regen..Woon in Brunssum ( limburg )
Thea_Dinske
Geplaatst: 05-06-11 15:53
Hier is Strijen (hoekse-waard, ZH) heeft het vanmorgen heel hard gerengent. Wilde vanmorgen voor het eerst thuis op mijn nieuwe Haflinger gaan rijden, maar na 15min stappen, ging het zo hard regenen dat ik er maar ben afgegaan.
Hier in Weert net ook al wat gerommel, zonnetje is foetsie.. Geen regen nog.....
Thea_Dinske
Geplaatst: 05-06-11 16:05
Noem me maar Thea hoor
Inde haar ouders zijn vader Wairan moeder Marella van de Nieuwe Erven vader,vader: Winterstein
Laatst bijgewerkt door Thea_Dinske op 05-06-11 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Figaro
Geplaatst: 05-06-11 16:05
Hier is het erg meegevallen de afgelopen uren (nhn). Buienradar liet wel wat rode vlekken zien, maar we hebben maar een beetje regen gehad. Het zonnetje kwam zelfs even door. Het is nu wel bewolkt maar droog. Als ik buienradar moet geloven gebeurt er nu heel wat in Limburg!
Dikke paddestoelen in Duitsland inderdaad, die dingen ontploffen. Maar even in de gaten houden, dan ga ik op tijd naar stal zodat alles nog rustig naar binnen gehaald kan worden.
Volgens mij komen er vanavond nog flink wat buien deze kant op als ik de buienradar zo zie..
Deau
Geplaatst: 05-06-11 16:54
Vanmorgen om 7.00 uur heeft het heel hard geregent maar om 8.00 uur was het ook weer droog. Vanmorgen op wedstrijd was het super benauwd, ongelovelijk!
Net zijn hier 10 druppels gevallen, geef mij maar meer!