Yviertje; succes! Liezel1; leuk dat dat altijd nog indruk maakt hè! Heb het ook x gedaan, hard roepen dat ik mijn hond niet kon houden, ze waren héél snel weg!
Carliijn
Geplaatst: 25-01-11 17:06
van bailey, ik word totaal krankjorem van dat beest
hoort hier niet maar functioneringsgesprek ging goed! Heb nieuwe afdelingshoofd die heeft dus met m'n 'naaste' collega's gesproken om een goed beeld van me te krijgen. En die waren allemaal positief. Moet alleen op belcursus. hihi
Dat ik helemaal gesloopt ben. Opsta met koppijn en ga slapen met koppijn. Ik gewoon een berg op zie tegen donderdag en ik wil gewoon dat het volgende week is.
Kimmie88 : Bedankt! Hij gaat als het goed is terug naar de vorige eigenaar en kan daar gewoon heen om te kijken hoe het met hem gaat. Dus dat maakt het een stukje makkelijker om hem weg te doen
kimmie88
Geplaatst: 25-01-11 19:16
Ikkuh_Rolien schreef:
Kimmie88 : Bedankt! Hij gaat als het goed is terug naar de vorige eigenaar en kan daar gewoon heen om te kijken hoe het met hem gaat. Dus dat maakt het een stukje makkelijker om hem weg te doen
Dat scheelt idd een hoop, maar het blijft vervelend.
Vippie
Geplaatst: 25-01-11 19:20
Mn niet communicatieve werkgever waardoor ik nu even 200 euri in de maand minder mag bijschrijven op de bankrekening (zonder bericht vooraf). Als hij verdomme eerder alle papierzooi had opgestuurd was ik 2 mnd geleden al aan het re-integreren geweest. Ga me maar eens bedenken waar ik het geld vandaan ga halen VA moet ook volgende week komen enten, hoefsmid zit er weer aan te komen. Nee echt lekker....