Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 15:45

ik ben daar de kleinste thuis (ben 1,64m ongeveer) en ben ook niet echt dik ofzo (53kg). Die vader noemde mij een keer hamster en sindsdien is dat mijn bijnaam, vond die nog niet zo erg, maar mokkel, dat geeft mij zo'n dik gevoel :P terwijl ik niet eens echt ontevreden over me gewicht ben.

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-11 16:25

mokkel is toch een ander woord voor lekkerding?
dat is toch helemaal niet beledigend? :')

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 16:29

ja inderdaad Fien. Maargoed, de klank kan natuurlijk wel vervelend zijn. Ik vind het ook irritant als mijn vriend 'Ruubje' zegt over mijn broertje, gewoon omdat ik dat dom vind klinken, niet omdat hij het gemeen bedoelt

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-11 16:55

Heb er zo ongeveer wel eentje van mijn ex :')

We zaten aan tafel,met allemaal vrienden en werkcollega's van mijn ouders,en we waren aan het praten,
Het was gewoon gezellig enzo,
En ik zei iets,waar iemand op inging,
en opeens zegt mijn ex iets dat compleet op niets sloeg,en daar achter ''let maar niet op haar,ze is nog jong,ze moet nog veel leren..'' :j en dan écht gemeend.
Al die mensen keken hem echt aan van 'euh..'
Mijn moeder zat daar echt van 'wat zegt hij nou?'

En toen negeerde iedereen hem,en ging verder praten,
echt ik schaamde me dood zeg :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 18:13

mokkel heeft meerdere betekenis en ik ken de betekenis dikke vrouw

mokkel
1) Deern 2) Dikke vrouw 3) Iemand van de vrouwelijke sekse 4) Jong meisje 5) Jonge vrouw 6) Kus 7) Meid 8) Meisje 9) Persoonsbenaming 10) Poezelige vrouw 11) Stuk (knap meisje) '

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 18:22

Hier wordt met mokkel altijd een lelijk wijf bedoelt :))

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 18:23

@ Suikermeisje: Mokkel is voor mij ook negatief hoor... Ik denk dan vooral nr 2 :P
edit: idd bloempotje :7

marcha1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 18:36

Vind mokkel maar lomp klinken :p

Ook iets on topic:

Mijn ex zat zo te vertellen (voor de derde keer ofzo) dat ie overal maar ja op zei, dus ook op de vraag of ie vanwege zijn concentratie vermogen net een goudvis was.

Ja, eigenlijk wel...........

Later ging het lampje pas branden....
Laatst bijgewerkt door marcha1987 op 22-01-11 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

runasays

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 18:39

VivaLaVida schreef:
ik het er ook tig haha heb zown domme ex gehad (de laatste dan) echt een zieligerd!

Hij smste me een x snachts dat ie met een andere meid had gedanst, heel trots hahhah ja dus :? Okee is geen blunder maar dan weten jullie alvast wat voor persoon t is.
Tijdje drna hadden we ruzie want hij had nogal wat gesnoven de dag ercoor en maar tegen mij zeggen nee hoor ik gebruik niet, maargoed ik was echt uitgeruzied en ging alvast slapen, of noujja doen alsof want hij bleef maar jammeren en zielig doen. Dus ik dacht dan houd ie misschien op! Nou nee hoor hij zoop een hele fles whisky leeg achter de computer zittend onze fotos bekijkend, en maar elke x "tssss... Tsssja.... Pffff...." zeggend al jankend en snikkend. Echt zoooo vreemd zo erg was dce ruzie niet eens!! En daarna "roooossss...word wakkerrrr.... Ik houuu zoooveel van je..." whahhaha :')

owja t werd nog mooier want toen ik het uit had gemaakt vond hij het eerst erg,
en gingen we afspreken omdat hij nog spullen had van me en ik vn hem.
Hij had dus echt verwacht dat ik in zwijm zou vallen als ik hem weer zag, want hij deed heel macho en vreselijk luidruchtig. Schreeuwen, keihard lachen enz.
Ik schaamde me dood voor hem! Dus hij " waarom kijk je steeds langs me heen?" heel wanhopig, en daarna "jaaa je wil echt niet weten wat ik heb uitgespookt dit weekend!!nee serieus dat wil je echt niet weten denk ik"
euhhh kon me dus echt niets interesseren want ik had zelf een nogal ehhhh gezellig weekend gehad.maar dacht ik ga me niet verlagen dus ik hou mn mond haha :P volgende dag kwam ik in die kroeg weer met vriendinnen en toen zei de barman "jeeeezus was dat jke vriend???" ikke: ehm nee mijn ex.. Hij: good for you!!

Nou paar dagen daarna kreeg ik een sms " ga je mn mp3 speler nog opsturen of wat?? En wel genoeg porto er op doen want je bent wel zo dom om dat te vergeten"
hahahahhaha!!! Denk je dat je die mp3 ding ooit nog terug ziet??
Die is nu in de mp3speler hemer (of iig ergens in het riool)
nou, daarna belde hij me weer jankend op, en daarna kreeg ik een bericht:
"hoe heb ik jou ookalweer versierd? Ja want als je een meisje ziet die je leuk vind, dan ga je dr een beetje achter dansen enzo maar wat dan verder ookalweer?"

hahahhaha!!!! Heb echt dubbel gelegen!!
Owja en hij bleek ook nog eens vreemd gegaan te zijn, met dat meidje waar hij dus mee gedanst had. Vanmdaar dat hij zo graag wilde melden dat hij had gedanst (zovan ik dek mezelf vast in)

echt joh wat een portret...zooo vreemd! Echt n kind zn ouders betaalden ook echt alles voor hem echt alles en hij was toen 20. Mn ouders haatten hem echt, terwijl die niet moeilijk zijn! Maar hij had net zo'n grote bek tegen de mijne als tegen zn eigen ouders!!

Lang verhaal en misschien geen specifieke blunders maarrrrr......de hele relatie was 1 grote blunder!!!!

GOH, heet hij toevallig timothy? mijn ex is PRECIES hetzelfde.. echt een steekje los?

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-11 18:42

Mijn ex is echt een fail,
Met de andere waar ik met veel meer problemen en pijn uit elkaar ben gegaan ben ik nu beste vrienden.

Terwijl met de eerste?
na 2 jaar samengeweest te zijn praten we niet eens meer,
ik heb echt zo'n afkeer van hem gekregen,
Mss is dat ook het teken dat ik het te ver heb laten komen met samenzijn :+

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 18:44

idefix4 schreef:
Jij ging mee naar de crematie van zijn opa. Lief van je!
Ik kan me indenken hoe hij zich gevoeld moet hebben. Ik heb mijn opa begraven, toen ik met mijn ex ging. Hij zat te janken in de kerk, dus ik dacht nog: "Tjonge! Zo goed kende jij hem nou ook weer niet toch?" Voor mij ging dat wel ver, vooral omdat ik zelf kapot was van verdriet. Die opa was wel mijn meest geliefde opa. Mijn alles! En wat zegt die druif in een onbewaakt ogenblik? Hij moest zo aan zijn eigen opa denken, die lag te herstellen aan een hartoperatie. Hoe opgelucht hij wel was dat díe nog leefde! Het ging dus helemaal niet om mijn opa! Voor mij was dat wel de doodsklap in onze relatie! Wow!

Over zulke dingen gesproken...wat ik nu ga vertellen ga je ook niet geloven. Geen blunder van een ex, wel blunder van iemans partner (al weet ik eigenlijk niet hoe het meisje er zelf op reageerde, wie weet vond ze het niet eens erg }:0 )

Vriendin van mij heeft sinds enkele maanden een vriend, en even geleden is zijn oma overleden. Hij had haar gevraagd of ze mee wilde komen groeten, dus zij gaan naar daar. Vriendin vertelde dat ze best schrok van hoe oma erbij lag. Ze was dementerende geweest, was de laatste weken heel hard achteruit gegaan en was niet mooi opgemaakt, ze zag er heel ingevallen en oud uit.
Is er plots een vriend van een van de nichten, die het toch wel een geweldig idee vindt om oma nu op de foto te zetten, als aandenken...ok, misschien op het randje, sommige mensen zullen dat evengoed wel mooi vinden, een nette foto, maar de enthousiaste "naar wie moet ik de foto's doorsturen????" was er toch wel al een beetje over. Omdat niemand het echt zag zitten om in zijn mailbox foto's te vinden van overleden oma, stemde niemand in. Maar, voor het geval dat iemand zich toch zou bedenken, had mijnheer preventief de foto's maar doorgestuurd naar iedereen van de hele familie. Niet eens in een bijlage, waardoor je bij het openen van je mail direct een mooie look had op half ingevallen oma (ik weet niet goed hoe ik het anders moet beschrijven). Erg leuk voor de mensen die haar liever zouden willen herinneren als een sterke vrouw, en niet als het zielige hoopje wat ze volgens mijn vriendin was op dat moment.

Het kan nog erger hoor. Begrafenis. Heel de familie aan het huilen van emotie. Zelfs vriendin kreeg er rode ogen van, oma was graag gezien. Haalt dezelfde mijnheer wederom zijn camera uit zijn tas, en begint weer eens foto's te maken van het 'gezellige' tafereel. Een paar mooie subtiele foto's, dat kan misschien nog wel zou je denken. Maar als er een rij ligt te snotteren en te wenen van vedriet, dan spring je er toch niet met je camera voor in en roep je "kom, kijk eens allemaal naar het vogeltje!". Toen mijn vriendin en iemand anders zich subtiel probeerde weg te draaien van de camera: "Maar X, wil je niet op de foto? Kijk eens naar hier! Je wilt toch wel mooi op de foto staan zeker!". Ook helemaal zonder emoties, gewoon alsof het heel normaal was om vrolijk op een begrafenis aan wenende mensen te zeggen dat ze toch wel zeker foto's willen hebben van hun droevige momenten :=

En dan irriteer ik me al aan mensen die tijdens zo'n plechtigheid hun gsm niet uit hebben gezet en zelfs durven opnemen := . Anyway vriendin zei er blijkbaar niets van. Maar ik zou er toch niet gelukkig mee geweest zijn :D .

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-11 18:50

oh my god..

Nu je dat zegt,doet me dat opeens ook aan iets heel ergs denken.

Was ook een keer op de begrafenis van een jongen.
Hij was vroeger een goede vriend van mijn ex,we gingen vaak met hem uit,en hij was dus ook een goede vriend van mij geworden.
Toen iedereen bericht kregen dat hij gestorven was,was iedereen ook heel erg geschrokken.
De dag van de begrafenis,was er uit nie-mand een woord te krijgen,iedereen stond te huilen,
mensen die hem jaren kenden,mensen die hem nog maar net kenden,exvriendinnen,huidige vriendin,ouders,grootouders,..
Iedereen,
behalve mijn ex,
die stond heel de tijd vuile gezichten naar me te trekken,en tegen zijn vrienden te roddelen dat ik hier niet moest zijn omdat ik hem had leren kennen via hem..

Echt,dat vond ik zo ongelooflijk degoutant en respectloos.
Maar ben er maar niet op ingegaan,dat doe je gewoon niet op een begrafenis..

runasays

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 18:56

Sodera schreef:
Zou ik ook niet meer doen als ik zo compleet afgemaakt werd..
Het is wel grappig; mannen vinden dat ze zich aanstelt en vrouwen geven haar groot gelijk.

Fien: Lassie de hond was de banketstaaf van haar vriend aan het aflikken en hij vond dat grappig. Volgens hem was het een foutje en vond hij het te grappig om de hond te corrigeren :r.
Nou ik was krijsend weggerend, had de hond acuut meegenomen en hem aangeklaagd (seks met dieren is toch verboden?).

zo'n zieke ex had ik ook alleen was het mn kat..

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 19:28

_BLOEMPOTJE schreef:
Hier wordt met mokkel altijd een lelijk wijf bedoelt :))

Hier ook.
Maar niet echt voor dik.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 19:33

Fien__ schreef:
behalve mijn ex,
die stond heel de tijd vuile gezichten naar me te trekken,en tegen zijn vrienden te roddelen dat ik hier niet moest zijn omdat ik hem had leren kennen via hem..

Dat is echt vals..
Maar netzovals dat die vrienden mee roddelden.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 20:09

idefix4 schreef:
Ik kan me indenken hoe hij zich gevoeld moet hebben. Ik heb mijn opa begraven, toen ik met mijn ex ging. Hij zat te janken in de kerk, dus ik dacht nog: "Tjonge! Zo goed kende jij hem nou ook weer niet toch?" Voor mij ging dat wel ver, vooral omdat ik zelf kapot was van verdriet. Die opa was wel mijn meest geliefde opa. Mijn alles! En wat zegt die druif in een onbewaakt ogenblik? Hij moest zo aan zijn eigen opa denken, die lag te herstellen aan een hartoperatie. Hoe opgelucht hij wel was dat díe nog leefde! Het ging dus helemaal niet om mijn opa! Voor mij was dat wel de doodsklap in onze relatie! Wow!

Mijn vriendje zat toch ook goed te huilen tijdens de begrafenis van mijn opa, maar toen hadden we ook al 3 jaar :j En ik heb ook zitten huilen bij de begrafenis van zijn opa...

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 20:21

maar dat is toch logisch..

ik zou ook graag mee gegaan zijn!

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-11 20:31

Cchanny schreef:
Fien__ schreef:
behalve mijn ex,

Dat is echt vals..

Nee hun deden niets,ze waren alleen maar aan het huilen,
het enige wat ze deden was een knikje om van zijn gezeur af te zijn.

Hij was echt respectloos bezig toen :')

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 20:32

Fien__ schreef:
Cchanny schreef:

Dat is echt vals..

Nee hun deden niets,ze waren alleen maar aan het huilen,
het enige wat ze deden was een knikje om van zijn gezeur af te zijn.

Hij was echt respectloos bezig toen :')

Oke,
dat is wel apart dat ie dat deed..
Echt zwak ja :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 21:09

Mijn vader is een paar jaar terug gestorven aan een beroerte.

Hij had al een goede maand last van zichtsverlies aan 1 oog (andere kant was paps al van kinds af aan blind), torenhoge bloeddruk, hoofdpijn en dus was er een hele reeks onnderzoeken gestart. Ze wisten niet dadelijk vanwaar die zichtsuival kwam, dus scans gemaakt en bezoekje bij neuroloog.
Die bekeek de scans en kwam met het nieuws "dat er een grote, grijze vlek" zat in de grote hersenen en dat paps waarschijnlijk ooit zonder het te beseffen beroerte moest gehad hebben. Zonder gevolgen, want het zat totaal niet in de buurt van het gedeelte dat het zicht regelt. Maar je schrikt er toch wel van!
Dag nadien zouden ze tests doen ivm de bloedvaten, ze vreesden dt het probleem daar misschien kon liggen.

Dus wij ziekenhuis uit, naar de moeder van paps (mijn oma dus). Bij oma aangekomen bel ik mijn ex met het nieuws. Kreeg ik de reactie "oh, maar als er niks is waarom maak je je dan zorgen? da's toch ook drama maken voor niks.? Ik verwacht je vanavond hier". (We gingen die avond met collega van hem + vriendin naar een optreden). Was toen al beetje van de kaart door die reactie, maarja, hij was er niet bij... weet het daaraaan.
Een half uurtje later heeft mijn paps in mijn bijzijn en bijzijn van zijn moeder een zware beroerte gehad die hij van begin tot einde heel bewust heeft meegemaakt. Ik ga er geen details over neerzetten, da's nog steeds te pijnlijk.
Heb ambulance gebeld en vlak erna dan mijn vriend met de melding "paps heeft beroerte gehad 100 is onderweg".
Kreeg ik de reactie "ja hey ik ga nu niet afkomen P heeft die tickets besteld en betaald, wil die nu niet met 2 nutteloze tickets achterlaten. Ik kom wel na het optreden".

Op zo'n moment gaat er zoveel door je heen, je ziet je paps daar dan in zo'n noodtoestand liggen, sirenes die je hoort aanstormen en dan zo'n boodschap...

Hij is inderdaad pas na het optreden, zo rond middernacht mijn kant uitgekomen ndat hij eerst nog via de telefoon de oerstomme vraag stelde "wil je dat ik er ben of niet". In godsnaam, had al hele namiddag op spoed gezeten en paps op stroke unit moeten achterlaten met torenhoge bloeddruk, bij bewustzijn maar zonder slikfunctie, zonder spraak maar voorts niet verlamd en compleet bij zijn intelligentie.

Hij heeft me achteraf wel ietwat gesteund, maar eerlijk gezegd, ik heb meer steun gehad aan een jongen die toen al mijn ex was, die het super kon vinden indertijd met mijn paps en familie en waar ik nog mee bevriend was. Hij stond er toen voor mij,, mijn toenmalige vriend niet.

Mijn paps is op dinsdag binnengebracht, op vrijdagavond in mijn bijzijn gestorven, de week erna gevremeerd. het is nooit meer echt goedgekomen, hij bleef erna maar "onbegrip" tonen voor de hele situatie en hij heeft er dan ook 3 maanden later een punt achter gezet.

Gelukkig leerde ik heel kort erna mijn andere vriend kennen (nu ook ex, maaar nog beste maatje!) en die heeft me overal vlekkeloos doorheen geholpen :)

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 21:14

Mannen.. :\

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 22:39

Ik vind dit niet echt meer blunders van exen maar meer 'kijk hoe achterlijk hij deed-verhalen'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 22:45

Blunder die mijn ex nog regelmatig uithaalt: naar mij bellen of smsen ipv de persoon die hij echt wil bereiken. Puur uit gewoonte of omdat hij weer even met z'n hoofd in de wolken zit en niet oplet als hij het nummer kiest :o

Best grappig als je gsm afgaat, je neemt op en dagt ie "hey hoi... hè, wat zit jij bij m'n ma te doen?" heeft die dus niet door dat ie verkeerd nummer heeft gekozen :P

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 16:27

__PrinCes schreef:
Mannen.. :\

precies mijn gedacht op het moment...

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 16:33

Kwanyin schreef:
idefix4 schreef:

Over zulke dingen gesproken...wat ik nu ga vertellen ga je ook niet geloven. Geen blunder van een ex, wel blunder van iemans partner (al weet ik eigenlijk niet hoe het meisje er zelf op reageerde, wie weet vond ze het niet eens erg }:0 )

Vriendin van mij heeft sinds enkele maanden een vriend, en even geleden is zijn oma overleden. Hij had haar gevraagd of ze mee wilde komen groeten, dus zij gaan naar daar. Vriendin vertelde dat ze best schrok van hoe oma erbij lag. Ze was dementerende geweest, was de laatste weken heel hard achteruit gegaan en was niet mooi opgemaakt, ze zag er heel ingevallen en oud uit.
Is er plots een vriend van een van de nichten, die het toch wel een geweldig idee vindt om oma nu op de foto te zetten, als aandenken...ok, misschien op het randje, sommige mensen zullen dat evengoed wel mooi vinden, een nette foto, maar de enthousiaste "naar wie moet ik de foto's doorsturen????" was er toch wel al een beetje over. Omdat niemand het echt zag zitten om in zijn mailbox foto's te vinden van overleden oma, stemde niemand in. Maar, voor het geval dat iemand zich toch zou bedenken, had mijnheer preventief de foto's maar doorgestuurd naar iedereen van de hele familie. Niet eens in een bijlage, waardoor je bij het openen van je mail direct een mooie look had op half ingevallen oma (ik weet niet goed hoe ik het anders moet beschrijven). Erg leuk voor de mensen die haar liever zouden willen herinneren als een sterke vrouw, en niet als het zielige hoopje wat ze volgens mijn vriendin was op dat moment.

Het kan nog erger hoor. Begrafenis. Heel de familie aan het huilen van emotie. Zelfs vriendin kreeg er rode ogen van, oma was graag gezien. Haalt dezelfde mijnheer wederom zijn camera uit zijn tas, en begint weer eens foto's te maken van het 'gezellige' tafereel. Een paar mooie subtiele foto's, dat kan misschien nog wel zou je denken. Maar als er een rij ligt te snotteren en te wenen van vedriet, dan spring je er toch niet met je camera voor in en roep je "kom, kijk eens allemaal naar het vogeltje!". Toen mijn vriendin en iemand anders zich subtiel probeerde weg te draaien van de camera: "Maar X, wil je niet op de foto? Kijk eens naar hier! Je wilt toch wel mooi op de foto staan zeker!". Ook helemaal zonder emoties, gewoon alsof het heel normaal was om vrolijk op een begrafenis aan wenende mensen te zeggen dat ze toch wel zeker foto's willen hebben van hun droevige momenten :=

En dan irriteer ik me al aan mensen die tijdens zo'n plechtigheid hun gsm niet uit hebben gezet en zelfs durven opnemen := . Anyway vriendin zei er blijkbaar niets van. Maar ik zou er toch niet gelukkig mee geweest zijn :D .

lijkt wel of je de laatste dingen van mijn schoonfamilie omschrijft
ze hebben foto's gemaakt van opa toen die al overleden was (gelijk, na 1 dag en nog een paar dagen erna...)
DIe duwde mijn vriend overigens opeens voor mijn neus, schrok me dood en was best wel boos. ik wilde dat niet zien, had ik nog gezegd tegen hem...
Maar ze hebben dus ook van de crematieplechtigheid foto's gemaakt, gewoon hoe de kist daar stond enzo, ik begrijp dat niet helemaal :o