Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VivaLaVida schreef:ik het er ook tig haha heb zown domme ex gehad (de laatste dan) echt een zieligerd!
Hij smste me een x snachts dat ie met een andere meid had gedanst, heel trots hahhah ja dusOkee is geen blunder maar dan weten jullie alvast wat voor persoon t is.
Tijdje drna hadden we ruzie want hij had nogal wat gesnoven de dag ercoor en maar tegen mij zeggen nee hoor ik gebruik niet, maargoed ik was echt uitgeruzied en ging alvast slapen, of noujja doen alsof want hij bleef maar jammeren en zielig doen. Dus ik dacht dan houd ie misschien op! Nou nee hoor hij zoop een hele fles whisky leeg achter de computer zittend onze fotos bekijkend, en maar elke x "tssss... Tsssja.... Pffff...." zeggend al jankend en snikkend. Echt zoooo vreemd zo erg was dce ruzie niet eens!! En daarna "roooossss...word wakkerrrr.... Ik houuu zoooveel van je..." whahhaha![]()
owja t werd nog mooier want toen ik het uit had gemaakt vond hij het eerst erg,
en gingen we afspreken omdat hij nog spullen had van me en ik vn hem.
Hij had dus echt verwacht dat ik in zwijm zou vallen als ik hem weer zag, want hij deed heel macho en vreselijk luidruchtig. Schreeuwen, keihard lachen enz.
Ik schaamde me dood voor hem! Dus hij " waarom kijk je steeds langs me heen?" heel wanhopig, en daarna "jaaa je wil echt niet weten wat ik heb uitgespookt dit weekend!!nee serieus dat wil je echt niet weten denk ik"
euhhh kon me dus echt niets interesseren want ik had zelf een nogal ehhhh gezellig weekend gehad.maar dacht ik ga me niet verlagen dus ik hou mn mond hahavolgende dag kwam ik in die kroeg weer met vriendinnen en toen zei de barman "jeeeezus was dat jke vriend???" ikke: ehm nee mijn ex.. Hij: good for you!!
Nou paar dagen daarna kreeg ik een sms " ga je mn mp3 speler nog opsturen of wat?? En wel genoeg porto er op doen want je bent wel zo dom om dat te vergeten"
hahahahhaha!!! Denk je dat je die mp3 ding ooit nog terug ziet??
Die is nu in de mp3speler hemer (of iig ergens in het riool)
nou, daarna belde hij me weer jankend op, en daarna kreeg ik een bericht:
"hoe heb ik jou ookalweer versierd? Ja want als je een meisje ziet die je leuk vind, dan ga je dr een beetje achter dansen enzo maar wat dan verder ookalweer?"
hahahhaha!!!! Heb echt dubbel gelegen!!
Owja en hij bleek ook nog eens vreemd gegaan te zijn, met dat meidje waar hij dus mee gedanst had. Vanmdaar dat hij zo graag wilde melden dat hij had gedanst (zovan ik dek mezelf vast in)
echt joh wat een portret...zooo vreemd! Echt n kind zn ouders betaalden ook echt alles voor hem echt alles en hij was toen 20. Mn ouders haatten hem echt, terwijl die niet moeilijk zijn! Maar hij had net zo'n grote bek tegen de mijne als tegen zn eigen ouders!!
Lang verhaal en misschien geen specifieke blunders maarrrrr......de hele relatie was 1 grote blunder!!!!
idefix4 schreef:Jij ging mee naar de crematie van zijn opa. Lief van je!
Ik kan me indenken hoe hij zich gevoeld moet hebben. Ik heb mijn opa begraven, toen ik met mijn ex ging. Hij zat te janken in de kerk, dus ik dacht nog: "Tjonge! Zo goed kende jij hem nou ook weer niet toch?" Voor mij ging dat wel ver, vooral omdat ik zelf kapot was van verdriet. Die opa was wel mijn meest geliefde opa. Mijn alles! En wat zegt die druif in een onbewaakt ogenblik? Hij moest zo aan zijn eigen opa denken, die lag te herstellen aan een hartoperatie. Hoe opgelucht hij wel was dat díe nog leefde! Het ging dus helemaal niet om mijn opa! Voor mij was dat wel de doodsklap in onze relatie! Wow!
Sodera schreef:Zou ik ook niet meer doen als ik zo compleet afgemaakt werd..
Het is wel grappig; mannen vinden dat ze zich aanstelt en vrouwen geven haar groot gelijk.
Fien: Lassie de hond was de banketstaaf van haar vriend aan het aflikken en hij vond dat grappig. Volgens hem was het een foutje en vond hij het te grappig om de hond te corrigeren.
Nou ik was krijsend weggerend, had de hond acuut meegenomen en hem aangeklaagd (seks met dieren is toch verboden?).
Fien__ schreef:behalve mijn ex,
die stond heel de tijd vuile gezichten naar me te trekken,en tegen zijn vrienden te roddelen dat ik hier niet moest zijn omdat ik hem had leren kennen via hem..
Echt,dat vond ik zo ongelooflijk degoutant en respectloos.
Maar ben er maar niet op ingegaan,dat doe je gewoon niet op een begrafenis..
idefix4 schreef:Jij ging mee naar de crematie van zijn opa. Lief van je!
Ik kan me indenken hoe hij zich gevoeld moet hebben. Ik heb mijn opa begraven, toen ik met mijn ex ging. Hij zat te janken in de kerk, dus ik dacht nog: "Tjonge! Zo goed kende jij hem nou ook weer niet toch?" Voor mij ging dat wel ver, vooral omdat ik zelf kapot was van verdriet. Die opa was wel mijn meest geliefde opa. Mijn alles! En wat zegt die druif in een onbewaakt ogenblik? Hij moest zo aan zijn eigen opa denken, die lag te herstellen aan een hartoperatie. Hoe opgelucht hij wel was dat díe nog leefde! Het ging dus helemaal niet om mijn opa! Voor mij was dat wel de doodsklap in onze relatie! Wow!
Cchanny schreef:Fien__ schreef:behalve mijn ex,
die stond heel de tijd vuile gezichten naar me te trekken,en tegen zijn vrienden te roddelen dat ik hier niet moest zijn omdat ik hem had leren kennen via hem..
Echt,dat vond ik zo ongelooflijk degoutant en respectloos.
Maar ben er maar niet op ingegaan,dat doe je gewoon niet op een begrafenis..
Dat is echt vals..
Maar netzovals dat die vrienden mee roddelden.
Fien__ schreef:Cchanny schreef:
Dat is echt vals..
Maar netzovals dat die vrienden mee roddelden.
Nee hun deden niets,ze waren alleen maar aan het huilen,
het enige wat ze deden was een knikje om van zijn gezeur af te zijn.
Hij was echt respectloos bezig toen
Kwanyin schreef:idefix4 schreef:Jij ging mee naar de crematie van zijn opa. Lief van je!
Over zulke dingen gesproken...wat ik nu ga vertellen ga je ook niet geloven. Geen blunder van een ex, wel blunder van iemans partner (al weet ik eigenlijk niet hoe het meisje er zelf op reageerde, wie weet vond ze het niet eens erg)
Vriendin van mij heeft sinds enkele maanden een vriend, en even geleden is zijn oma overleden. Hij had haar gevraagd of ze mee wilde komen groeten, dus zij gaan naar daar. Vriendin vertelde dat ze best schrok van hoe oma erbij lag. Ze was dementerende geweest, was de laatste weken heel hard achteruit gegaan en was niet mooi opgemaakt, ze zag er heel ingevallen en oud uit.
Is er plots een vriend van een van de nichten, die het toch wel een geweldig idee vindt om oma nu op de foto te zetten, als aandenken...ok, misschien op het randje, sommige mensen zullen dat evengoed wel mooi vinden, een nette foto, maar de enthousiaste "naar wie moet ik de foto's doorsturen????" was er toch wel al een beetje over. Omdat niemand het echt zag zitten om in zijn mailbox foto's te vinden van overleden oma, stemde niemand in. Maar, voor het geval dat iemand zich toch zou bedenken, had mijnheer preventief de foto's maar doorgestuurd naar iedereen van de hele familie. Niet eens in een bijlage, waardoor je bij het openen van je mail direct een mooie look had op half ingevallen oma (ik weet niet goed hoe ik het anders moet beschrijven). Erg leuk voor de mensen die haar liever zouden willen herinneren als een sterke vrouw, en niet als het zielige hoopje wat ze volgens mijn vriendin was op dat moment.
Het kan nog erger hoor. Begrafenis. Heel de familie aan het huilen van emotie. Zelfs vriendin kreeg er rode ogen van, oma was graag gezien. Haalt dezelfde mijnheer wederom zijn camera uit zijn tas, en begint weer eens foto's te maken van het 'gezellige' tafereel. Een paar mooie subtiele foto's, dat kan misschien nog wel zou je denken. Maar als er een rij ligt te snotteren en te wenen van vedriet, dan spring je er toch niet met je camera voor in en roep je "kom, kijk eens allemaal naar het vogeltje!". Toen mijn vriendin en iemand anders zich subtiel probeerde weg te draaien van de camera: "Maar X, wil je niet op de foto? Kijk eens naar hier! Je wilt toch wel mooi op de foto staan zeker!". Ook helemaal zonder emoties, gewoon alsof het heel normaal was om vrolijk op een begrafenis aan wenende mensen te zeggen dat ze toch wel zeker foto's willen hebben van hun droevige momenten
En dan irriteer ik me al aan mensen die tijdens zo'n plechtigheid hun gsm niet uit hebben gezet en zelfs durven opnemen. Anyway vriendin zei er blijkbaar niets van. Maar ik zou er toch niet gelukkig mee geweest zijn
.