Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Kleine ijstijd
Volgens weerdeskundigen en wetenschappers zijn deze extreme weersomstandigheden mogelijk het begin van een nieuwe periode in de klimaatgeschiedenis. Er zijn sterke aanwijzingen dat we beland zijn in de Kleine IJstijd. Als dat uitkomt krijgen we tientallen jaren zeker te maken met ijzingwekkende winters.
Floortje88 schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/8548 ... s____.html
Zooo... dit is dus, als je dit artikel moet geloven, niet de laatste koude winter die we gaan mee maken
Kaka schreef:Jeuh, een nieuwe stok om Nederland mee bang te slaan. Is het geen kleine ijstijd, dan zijn het wel de opwarming van de aarde of megastormen in November. Het is en blijft de Telegraaf he, die het schrijft, de krant met het laagste waarheidsgehalte van Nl. Mag ik trouwens een teiltje van al die zelfgenoegzame opmerking onder het artikel: 'was mij allang al bekend hoor', 'nou, ik heb lekker wel winterbanden en een dekentje in de auto liggen', 'Nl is totaal niet voorbereid op winters weer'. Nee, duh, net zoals we niet voorbereid zijn op een hele zomer 35 graden omdat dat zo zelden voorkomt.
Zo, dat is er weer uit.