Door de vele sneeuw, heb amper lopend m'n kranten gedaan en moet dalijk voor twee uur naar school. Fietsen is geen doen, auto is letterlijk ingesneeuw en bussen rijden niet. Echt sneeuwfrustraties
Lame
Geplaatst: 24-12-10 08:33
Dat ik vanochtend om vijf uur beneden zat omdat er een auto voor ons huis vast zat in een sneeuwduin.. Manlief hem er uitgetrokken heeft en mijn dag dus heel vroeg is begonnen..
aatjuh12
Geplaatst: 24-12-10 08:40
van de vriendjes van mijn broertje.. die het nodig vonden om om 04:35 uur ijsballen tegen de rolluik van mijn broertje aan te gooien.. waardoor ik wakker werd terwijl mijn wekker om half 6 stond!
Dat we al sinds september zonder douchecabine zitten (lekkage) en de vent die m vandaag zou komen plaatsen na een half uur zijn spullen heeft gepakt en is weggegaan ?! Dit is al dag 4 dat ik zit te wachten op tegelzetters/loodgieters/aannemers die niet op komen dagen of hun werk niet doen.
Van de sneeuw, gatver een witte kerst oke, maar ze kunnen ook overdrijven!!
Chiaraa_
Geplaatst: 24-12-10 09:44
Vandaag nog helemaal niets stoms gehad? Ben hartstikke vrolijk opgestaan! Haha!
Leuke kerstavond iedereen!
Nickytje
Geplaatst: 24-12-10 09:45
Sneeuw sneeuw, er ligt TE veel sneeuw (ik raak zelfs niet van de oprit, krijg je als je geen sneeuw schept). Een kleine 30cm ongeveer! Geen school voor mij vandaag!
Ik baal van m'n haar dat niet in model wil gaan. *zucht.
Lottie84
Geplaatst: 24-12-10 10:57
Ongeveer een meter sneeuw in de straten waardoor iedereen zihc vastrijd, bizarre sneeuwbuien die nog steeds hier vallen en chaos op de wegen terwijl we 200 km wilde rijden naar ouders/opa en oma!
dat m'n auto muurvast zat. eerst moest vriendlief samen met mij 30 minuten trekken,. duwen, en graven.. toen naar stal gereden om die arme paarden te voeren.. en nu zit ik dus muurvast hier, want de auto gaat niet voor of achteruit ligt minimaal een centimeter of 50 op de grond en op de straat hier. enige positieve; ALLE clienten van mijn hadden ook hun auto's vastzitten, dus ik ben wel lekker een dag eerder vrij nu