Ik word gewoon helemaal naar van die sneeuw,ik haat het zo erg,maar kan er niets tegen doen. Ja 1 ding kan ik doen,blijven aftellen naar de LENTE,nog 12 weken en de natuurliojke lente begint zucht.
Wat is het glad!! Echt niet normaal. Gisteren kon ik nog wel gewoon zachtjes fietsen in de straat waar ik aan woon, maar nu moest ik echt heel rustig lopen. Verder onderweg was het ook glad.
Sleeper
Geplaatst: 07-12-10 09:45
Naja, dit weer had ik voor vandaag echt niet zien aankomen. Er ligt een laagje sneeuw en het is glad.
Hier is alles nog steeds wit en het heeft vannacht flink gevroren. Ben het hele winterweer echt wel zat nu, ik heb nog liever een natte lente. Maar iemand zei hier dat het nog 12 weken is tot de natuurlijke lente. Mooi, dan ga ik vast aftellen. Ik hoop alleen maar dat we deze winter toch nog wat perioden met dooi en zachter weer krijgen. Want als het alleen maar deze zooi is, dan word ik echt gek.
Mo_86
Geplaatst: 07-12-10 11:06
Hier is alles weer wit. Het heeft weer gesneeuwd Heb vannacht zelfs gedroomd dat alles weer groen was en ik weer kon rijden
Hier is t groen Alle sneeuw is al weg.. Het vriest alleen nog wel flink. Blijft hier ook vriezen de hele dag hebben ze voorspeld. Maar dat vind ik wel fijn, veel beter voor mn paard dan die blubber