Intens verdriet: Bokker Cheveyo overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cardy

Re: Intens verdriet: Bokker Cheveyo overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 14:32

Helaas heb ik Nicole nooit gekend, maar als ik dit topic mag geloven was het een bijzondere vrouw. Ze was (en is) erg geliefd! na al die jaren wordt er nog steeds in dit topic geschreven, echt wauw. En tienus63, wat een mooie ketting zeer bijzonder!

Misschien niet geheel gepast, maar zou iemand mij het verhaal rondom Nicole kunnen vertellen (evt. via pb)? Na dit topic vraag ik mij eigenlijk af wat er gebeurd is.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 14:53

Nicole had een hartkwaal, in augustus 2005 heeft toen een drie of vierdubbele bypass operatie ondergaan.
Sindsdien heeft ze besloten van het leven te genieten.
Helaas is daar op 17 november 2010 abrupt een einde aangekomen.
Toen heeft ze tussen haar paarden, in het bijzijn van haar man en bij haar ouders thuis, een hartstilstand gekregen.
Reanimatie heeft niet mogen baten, het bizarre toeval wilde dat haar man juist de dag erop examen BHV moest doen en acuut begonnen is met reanimeren.
Haar toenmalige verzorgster heeft reanimatie overgenomen totdat ambulance er was.
Die hebben reanimatie voortgezet.

Ik zeg altijd dat Nic haar leven met volle teugen heeft genoten en gebruikt en dat haar lijf gewoon op was, tot op de draad versleten.

En ik zeg dit niet omdat ze mijn vriendin is, maar ze lag zo mooi en vredig in haar kist. Oprecht dood en oprecht te vreden dat ze overleden is. Het was goed, dat kon je duidelijk aan haar zien.
Het viel zelfs mijn man op dat er bot gezegd niet een koud lijk lag.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 14:56

Jeetje, wat een verhaal! Bedankt voor het vertellen tienus63. Wat ontzettend heftig voor haar man om dit bij zijn eigen vrouw te hebben meegemaakt. Ik vind het heel moeilijk om te beschrijven wat ik voel na aanleiding van je bericht, want aan de ene kant is het heel "mooi" dat ze tussen haar geliefden is gegaan. Maar vind mooi niet het juiste woord..

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 15:14

Het was goed.
Denk dat je zoiets bedoelt.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 15:25

Hij is écht heel mooi geworden !!!! En een mooie collectie kleine dierbare memories aan lieve mensen en dieren !!!!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 15:31

Mooi omschreven het laatste stuk tienus

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 17:50

Citaat:
Ik zeg altijd dat Nic haar leven met volle teugen heeft genoten en gebruikt en dat haar lijf gewoon op was, tot op de draad versleten.

En ik zeg dit niet omdat ze mijn vriendin is, maar ze lag zo mooi en vredig in haar kist. Oprecht dood en oprecht te vreden dat ze overleden is. Het was goed, dat kon je duidelijk aan haar zien.
Het viel zelfs mijn man op dat er bot gezegd niet een koud lijk lag.

Ja wij riepen en roepen nog Nicole had ipv 24 uur op een dag 48 uur op een dag, als ik na ga wat ze allemaal deed!
En ja ze lag er als Nicole bij.....dus wat je al zegt niet een dood persoon, net of ze elk moment wakker kon worden.

En zeker een mooie ketting geworden met mooie dierbare herinneringen!

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 21:36

Heel mooi sieraad is het geworden!

Nicole heeft in de jaren van haar leven idd dubbel geleefd. Was zeker een bijzondere meid, ze staat ook nog steeds in de onderschriften van velen.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 22:27

Heel bijzonder sieraad zeg!
nicole heeft bij velen een onuitwisbare herinnering achter gelaten. Leef! Haal uit het leven wat er in zit en maak al je dromen waar!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 22:32

Gisteren moest ik voor mijn werk in Soest zijn toevallig en de eerste gedachte die ik kreeg toen ik Soest binnen reed ging over Nicole. Jammer genoeg te druk met werk om een stop te maken bij haar graf.
Nicole heeft inderdaad een onuitwisbare indruk gemaakt en een heleboel levenslessen meegegeven aan haar omgeving.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 00:32

Ja dat zal ook nooit meer weggaan uit me onderschrift

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 01:31

heel mooi verwoord tienus
ook hier komt nic nog geregeld in mijn gedachten voorbij
een heerlijke meid die alles uit het leven haalde wat er mogelijk was

migomirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 13:56

Nicole zal ik nooit vergeten!!!! zeker niet. Vele mooie momenten met haar beleefd!

@ Tienus, je hebt het mooi beschreven maar vind ik persoonlijk het woord "oprecht" niet passen!!!
Ze lag er vredig bij inderdaad!

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 16:34

Ik moet zeggen dat ik deze zinnen ook met kromme tenen heb gelezen.
tienus63 schreef:
Oprecht dood en oprecht te vreden dat ze overleden is. Het was goed, dat kon je duidelijk aan haar zien.

Nicole lag er prachtig bij zoals Nicole was. Niet eng gewoon Nicole op en top vrouw zoals ze was.

Maar oprecht tevreden dat ze overleden was? Nicole was nog laaang niet klaar , die had nog genoeg plannen voor de toekomst.
Niemand is oprecht blij, en niemand wil gaan als zijn/haar tijd daar is, en zeker Nicole niet.
Het verdriet om Nicole is ook nog groot, nog steeds bij een hoop mensen.
Je ketting is prachtig geworden, mooie herinnering.
Laatst bijgewerkt door Lonan op 20-01-14 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 16:47

Helemaal met Lonan eens, ik wil geen discussie aanwakkeren, heb Nicole niet gekend ook, maar die opmerking vind ik echt heel vreemd en -nogal wat-. Vreemd om dat te bepalen voor iemand, tevreden om dood te gaan ben je niet zomaar tenzij je heel erg lijd of ontzettend oud bent, of zwaar depressief. En hoe kun je nou oprecht dood zijn ..?

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 17:45

Ik denk niet dat het nodig is om hier ophef over te maken, waar het om gaat is dat het goed bedoeld is, daar gaat het om toch..

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 22:53

Het is hoe ik terug kijk op jaren die we samen hebben meegemaakt en de puzzelstukjes die achteraf op de plek vallen.
Het heeft me meer dan twee jaar gekost om haar dood te aanvaarden, inmiddels weet ik dat het zo goed is.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 10:49

hier nog een vriendin....

er hoeft ook geen ophef over te komen en zeker geen reltopic van gemaakt worden!
Dat zou heel erg zijn!

Het is echter een gevoelig onderwerp en niet zo raar dat mensen er verschillend over denken. En het moet toch rustig gezegt kunnen worden, zonder dat daar bonje van komt.
Ik moet zeggen dat ik vind dat iedereen hierboven netjes reageert hoor.

Maar ook ik las het en ook mij raakte het. Ging van boos naar verdrietig & pijn...ook de reden dat ik niet direct reageerde.

Wat je nu als laatste zegt Tienes zeg je mooi/goed inderdaad, dat jij het zo beleefd hebt met haar en in jouw beleving het zo voelt als wat je zei.

Echter ik beleef het anders voor mezelf...en weer een ander zal het misschien nog weer anders zien/beleven.

Het heeft mij ook behoorlijke tijd gekost om haar dood te verwerken. Met ups en downs.
Voor mij heeft het nu ook een plekje, ben rustig erover.
Echter "goed" dat het is gebeurd zal ik het nooit vinden...

Dit hoeft geen rel te worden! Iedereen mag zoiets op z'n eigen manier beleven en uitdrukken, echter wat het was in deze denk ik, is de stelling dat het niet een "ik vind/ik voel" stukje was. Daardoor voelde het voor anderen waarschijnlijk naar/raar.

Klaar klaar...geen gekte verder erom! Dat is in ieder geval 1 ding wat ze absoluut niet gewild zou hebben, Nic niet! ;-)

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 13:17

En aangezien er heel veel mensen zijn die haar kenden, om haar gaven of van haar hielden, is het misschien dan nu tijd voor even een leuke foto van het lekker ding en haar mini lekker ding! ;)

Afbeelding

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 20:05

IndianaJones schreef:
En aangezien er heel veel mensen zijn die haar kenden, om haar gaven of van haar hielden, is het misschien dan nu tijd voor even een leuke foto van het lekker ding en haar mini lekker ding! ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto800-MP7SJC6I.jpg]

+:)+

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 21:16

Mooie foto!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:39

Heerlijke foto van een heel lief mens.

Ik ga mee met jullie hier boven, geen rel gewoon je hart luchten hoe een ieder het voelt en ervaart.
Dikke knuffies want ze leeft nog voort in vele harte ook in de mijne, vooral haar wilskracht ook al was ze nog zo ziek ook al voelde zij zich nog zo rot ze ging door met zorgen en liefde geven.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 12:38

super foto

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 12:55

Vind het zo mooi om de foto's te zien. Wat een mooi mens was ze toch. En nee vergeten zullen we haar nooit. Ben ook erg blij dat haar lieve kit nu bij mij staat. En fizz natuurlijk, maar die heeft 4 mama's hihi. Zo is ze toch nog heel dichtbij.

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 16:26

Blijf dat bijzonder vinden ook hoor, hoe het met de paarden is gegaan :-) Echt mooi!