Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xHanne schreef:Hey,
Ik ga aankomende dinsdag naar de Primark, voor de eerste keer! Ik woon namelijk in Groningen, haha, dus moet wel veel kopen om de reiskosten eruit te krijgen zegmaarIn ieder geval, uit wat ik hier lees maak ik op dat er twee primarken zijn? Eén in Rotterdam en één in Hoofddorp? Is er misschien iemand die mij kan uitleggen wat het verschil is en welke de voorkeur geniet enz enz?
![]()
Groetjes Hanne
Six schreef:Nohh ik was gister middag even geweest..
ik ga NOOIT meer midden op de dag + in de vakantie..
wat een chaos zegBen er gillend uit gerend zonder iets te kopen haha
Chrissie_ schreef:xHanne schreef:Ahh okey, volgens jou is Hoofddorp dus beter om naartoe te gaan? Hebben ze dezelfde spullen of verschilt dat ook?
Als je vanuit Groningen komt is Rotterdam makkelijker reizen. Hoef je maar een keer over te stappen en naar Hoofddorp 2x. Rotterdam is 5 min korter en 40 cent duurder
Flying_Angel schreef:Chrissie_ schreef:
Als je vanuit Groningen komt is Rotterdam makkelijker reizen. Hoef je maar een keer over te stappen en naar Hoofddorp 2x. Rotterdam is 5 min korter en 40 cent duurder
Dit zou ik niet te snel zeggen, ik kom vanuit midden Friesland, en ik moet 3 keer overstappen, die regelrechte trein naar Rotterdam rijdt niet ivm winterdienstregeling.
Aranel schreef:Ohh dat vest is leukEn de schoenen ook, maar daar waag ik me niet aan
sharonalover schreef:ik ben nog nooit in londen geweest, dus disneywinkel of topshop zegt me niksmaar kan wel opzoeken waar oxford street zit, klinkt me ergens bekend in de oren
![]()
bedankt